„Ford Focus“ ir jo versijos – artėja prie pusšimčio

Šiuo metu Lietuvoje galima užsisakyti 40 skirtingų „Ford Focus“ versijų, tačiau sąrašas nėra baigtas – į Lietuvą dar turėtų atvykti sportiškasis „Focus ST“, jau galima užsisakyti ir prabangiausios versijos „Vignale“ . Tuomet sąraše bus 50 skirtingų variantų ir „Focus“ taps vienu universaliausių modelių rinkoje.

„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
„Ford“ į vieną modelį nutarė sutalpinti beveik viską, ką koncernas siūlo Europos rinkai.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

May 24, 2019, 3:40 PM

Panašus yra ir kainos diapazonas – bazinės versijos „Focus“ Lietuvoje kaina sukasi apie 15,5 tūkst. eurų, o kai kurių „Vignale“ versijų ir ST kaina bus dvigubai didesnė.

Kas lemia tokius dramatiškus skirtumus ir kodėl „Ford“ nusprendė į vieną modelį sutalpinti beveik viską, ką koncernas šiandien siūlo Europos rinkai? Pirmiausia, „Focus“ yra kertinis „Ford“ modelis daugiau nei 20 Europos valstybių ir bendrovės inžinieriams reikia nuolat sukti galvas, kaip įtikti nuolat besikeičiančiam europiečių skoniui.

Amerikoje „Ford“ tokios problemos nesprendžia – JAV rinkoje jau 38 metus iš eilės geriausiai parduodamas automobilis yra „Ford F-150“ serijos pikapas.

„Nesunku suprasti, kodėl „Ford“, nepaisant globalių modelių, kai kuriuos jų kuria ir gamina Europoje. „Focus“, iš esmės, yra vokiškas automobilis, kuriam būdinga viskas, su kuo asocijuojasi Vokietijos automobilių pramonė – inžineriniai sprendimai, dizainas ir garsioji vokiška kokybė.

„Focus“ atveju, tai dar ir multifunkcionalumas, primenantis legendinius šveicariškus peiliukus“, – sakė „Ford“ ženklo vadovas Lietuvoje Tomas Didžbalis.

Ketvirtos kartos „Ford Focus“ iškart po savo debiuto 2018 metų pavasarį parodė, ką reiškia turėti galimybę rinktis. Trys skirtingi kėbulo tipai – sedanas, hečbekas ir universalas. Trys skirtingos važiuoklės – su pusiau priklausoma galine pakaba, su nepriklausoma daugiasvirte galine pakaba ir su specialiai universalui sukurta pakaba, kurioje galiniai amortizatoriai montuojami beveik horizontaliai. Trys skirtingi priekinių žibintų tipai – halogeniniai, LED ir adaptyvūs LED.

Keturių skirtingų lygių komplektacija. Keturi skirtingo darbinio tūrio varikliai, 7 skirtingos galios versijos – nuo 95 iki 182 AG. Ir, žinoma – penkios „EuroNCAP“ žvaigždutės už aukščiausio lygio saugumą.

Šiemet debiutavo dar vienas „Focus“ – „Active“, kurį būtų teisinga laikyti tiek nauja modifikacija, tiek ypatingos komplektacijos versija.

„Active“ yra tam tikras porūšis, kurį galima būtų pavadinti mimikrine miesto visureigių (SUV) forma. Jis skirtas vartotojui, kuriam imponuoja SUV būdingi atributai ir jo paskirtį rodančios detalės, tačiau tuo pat metu jis puikiai supranta, kad automobilis bus naudojamas mieste ir užmiesčio keliuose, todėl visureigiams priskiriamos charakterio savybės bus perteklinės. Kita vertus, SUV būdingos detalės elegantiškam „Focus“ kėbului labai tinka – jis primena mačui pasirengusį futbolininką“, – sakė T. Didžbalis.

„Focus“ versija „Vignale“ išskirtinis bruožas yra kitokio dizaino priekinėmis radiatoriaus grotelės, 18 colių ratlankiai ir prabangiai įrengtas odinis salonas. Jame yra daug elektroninių pagalbininkų, virtualus prietaisų skydas, šildomos ir vėdinamos priekinės sėdynės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.