Teksto dydis:
2019-06-20 14:24
NOR

To Vokieciai jau dabar pradeda

Bijoti, nes puse ekonomikos pastatyta ant automobiliu pramones. Kas bus po 2030 kai neliks vidaus degimo varikliu? Kirs per vokieciu gerove, nedarbas ir t.t.

4
2019-06-20 14:19
LTU

Aris

Kiek tarsus yra mano televizorius,el.virykle,el.boileris mikrobange ir t.t?Jie visi yra varomi elektra,tad nustokit seiletis apie el.automobilius,ne jie yra tersejai,bet elektrines varomos anglini,mazutu.Jusu telefonai yra ikraunami taip pat elektra,kode ant ju nepilat purvo,nors ju pasaulyje yra milijadai,kiek jie sunaudoja elektros?

4
2019-06-20 13:58
LTU

g

o gal geriau ivedam kvotas, tarkim 1000 kg co2 per metus/zmogui, po to mokesciai arba medziu sodinimas. Ir nesvarbu ar telika ziuri, ar vaziuoji masina. Nes teliko ziurejimui irgi rekia elektros is elektrines kuri kazka degina.

0
2019-06-20 13:17
DEU

Vokieciai jau dabar pradeda

abejoti Elektromobiliu netarsumu,jeigu elektra gamins atomines elektrines,visoms pasaulio masinoms, kiek ju reikes pristatyti?????

1
2019-06-20 13:17
DEU

o

o isvis ekologiski elektromobiliai butu, jei elektra naudot importuota ir baterijas paskui utilizuot kazachstane. labai jau daug jeigu su tom ekologiskom e masinom

0
2019-06-20 12:46
GBR

Jennifer Schultz

Šiuo metu „Google“ kas menesi moka nuo 17 000 iki 22 000 JAV doleriu, kad galetu dirbti internete iš namu. Aš prisijungiau prie šios veiklos prieš 2 menesius ir uždirbau 20544 $ per pirmaji šios veiklos menesi. Galiu pasakyti, kad manno gyvenimas visiškai pagerejo! Patikrinkite, ka aš darau. apsilankykite >>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m

5
2019-06-20 12:45
LTU

jonas

na tai ir ekologiskai pescias eidamas 100 km- ne karta pirstelesi...

0
2019-06-20 12:40
LTU

Audrius

Gali pasirodyti parodoksalu, bet Trumpo įvedinėjami muito mokesčiai gali gamtai duoti daugiau naudos, nei Paryžiaus susitarimai ir perėjimas prie elektromobilių kartu sudėjus. Tiesiog atpuls reikalas tąsyti visus šūdinus daiktus iš Kinijos ir atgal, vartojimas sumažės, nes pailgės daiktų ilgaamžiškumas, taigi bus sutaupytas CO2 2 kartus- gamyboje ir transportavime.

2
2019-06-20 12:16
LTU

Audrius

Tiesa kai kam nemaloni, bet labiau mąstantys seniai pastebėjo klimato kaitos idėjų propaguotųjų manipuliacijas faktais. Didele dalimi tai tik noras pasukti milžiniškus pinigų srautus kita kryptimi. Gamtai tai nieko neduos, gal net priešingai. Žmonėms energijos šaltinių pasirinkimo siaurinimas gali turėti neprognozuojamai blogų pasekmių.

0
2019-06-20 11:30
LTU

TO ATEIVIS

LPG - tai ir yra naftos dujos (liquified petroleum gas). Trumpai tariant lengviausia naftos dalis (propanas, butanas). Esant poreikiui LPG gamybą perdirbant naftą galima padidinti konvertuojant sunkesnius produktus (benziną, žibalą, dyzeliną).

0
2019-06-20 11:18
LTU

Ateivis to Kol nera pigiu geru akumuliatoriu

Aišku, kad LPG švariausias kuras. Jei žiūrint iš ekologinės pusės, tai didmiesčiai gal turėtų subsidijuoti automobilius su LPG. Bet, bet, bet... O kur tada magnatai dės tiek naftos, nes chemijos pramonei jos tiek nereikia. Deje, nafta yra kaip valiuta... kad mes solidžiai susimokėtumėm...

0
2019-06-20 11:12

A.D.

Patys taršiausi automobiliai, bet kol kas apie tai mažai rašoma. Elektros energija,deja, bet labai tarši. Akumuliatorių gamyba žiauriai tarši. Apie akumuliatorių utilizavimą išviso mažai kalbama, nes akivaizdu tai ekologinės bombos. O paties automobilio gamyba ir utilizavimas taipogi mažai kuo skiriasi nuo įprastų automobilių, jei ne daugiau, nes elektronikos prifarširuota ten nemažai, o jos gamyba kaip žinome Kinijoje per daug nekontroliuojama. Ir taip toliau...

0
2019-06-20 11:10
LTU

Kol nera pigiu geru akumuliatoriu

Šiai dienai ekologiškiausias ir prieinamos kainos - tai automobilis su LPG sistema. LPG "svaresnis" kuras tiek už benziną (tuo labiau už dyzelį) praktiškai pagal visus parametrus. Jei jau taip norime sumažinti automobilių sukeliamą užterštumą miestuose, kodėl nėra skatinamą ši kuro rūšis (pvz. mažesnis akcizas ar panašiai)? Elektromobiliai gal ir ateitis, bet gyvent reikia tai ir šiandien.

0
2019-06-20 11:07
LTU

Ateivis

Turiu 1989 m. Audi 80, variklis (3A) benzininis, darbinis tūris - 1984 ccm, 113 AJ (83 kW). Rida apie 700 K. Variklis "perrinktas". Per paskutinę techninę apžiūrą CO buvo 0,05 (esant minimaliems sūkiams). Jei JV (Džei Vi) gali važiuoti su "bulka", tai kodėl kiti negali?

1
2019-06-20 11:07
LTU

Vytautas

Baltarusai pasistatę elektrinę nežino kur dėti naktinę elektrą ,veltui dovanos o seni DYŽELISTAI aiškina ,kad sena susrudyjusi bulka tai super .Ar matote kaip su tomis senomis bulkomis į kapines nuveža kai į avarijas patenka ?????

7
2019-06-20 10:39
LTU

va va

o dar placiau paziurejus pamatysim kad ekologiskiausia ir draugiskiausia aplinkai ir miestams yra sena gera bulka. Varikliai negalingi, mazai isskiria co2, utilizavimo problemos kaip po tokios nera is viso, nes dauguma bulku tebeeksploatuojamos. Nei elektriniu joms reikia, nei dyzelio.

3
2019-06-20 10:33
LTU

S

Na pereinama ant elektromobiliu. Ir prasideda bėdos: elektrai įveda akcizas kokį 300 proc. nes iš ko kelius statys,; sekantį bėda elektromobiliui krauti bus skirtas laikas - tarkime vieniems nuo 1 iki 2, kitiems nuo 2 iki 3, ir t.t. nes kitaip elektros tinklams bus amen, skubus krovimas apmokestinamas papildomai, utilizavimo mokestis kokia 3000, manau ir dar prisides įvairių kitų bėdų....

0
2019-06-20 10:18
LTU

S

Kolkas tai tik mada ir prabanga. Elektromobilis taps ekologiskesni tik tada, kai pereis prie ekologiskesniu baterijų. Kadangi Kinija gamina didelį kiekį baterijų ir ruošiasi gaminti žymiai daugiau, o su ekologija ten prastai, tai.... Jei pasaulis vaikytusi ekologijos, pereitų prie duju ir viešojo transporto....

0
2019-06-20 10:06
LTU

Darko

Gal jūs ten apakę nuo tų šūdinų Teslų ir kitų elektromobilių pabandykit normaliu dyzeliu pavažinėt, o ne 20 metų senumo Toyota Avensis, ar Slyva ir po to piktintis, kad važinėja pajuodę, arba reikia uostyt dūmus.

1
2019-06-20 09:58
LTU

che che che

ajajajai, mat kaip išėjo. Ekolochams metodika neteisinga, matyt reikėjo lyginti Karbauskio džipą su elektriniu paspirtuku. Bet tas ne taip svarbu, dabar visų svarbiausia, ką tuo klausimu mano 16-metė Greta iš Stokholmo...

0
2019-06-20 09:31
LTU

hm

taip pamastant.. suprantu gaminant CO2 ismeta.. bet Tesla gamykla pasistate ir elektra apsirupina is saules... o siaip tai.. elktra gamina 24h meta ta CO2 pastoviai, ir neprklausomai ar elektromobilis ar namuose naudoji elektra.. tai kad siuo metu kazkuo tarsesni elektromobiliai tai yra nesamone... ateityje kai ju padauges tai reikes daugiau elektros gamint visur tada suprantu tarsa elektrinese padides.. bet visas pasaulis dabar sparciai i elektrines investuoja tad velgi stato ekologiskesnes elektrines..

13
2019-06-20 09:31
TUR

T

Senais laikais Elektrėnuose 1 kWh išgauti reikėjo sudeginti apie 100g mazuto, plius Akumo gamybos tarša ir rezultate turime dyzelį.

1
2019-06-20 09:19
LTU

Jo

Kur tai rašė, kad pasikrauti elektrokarą tam pačiam kilometražui kaip dyzelinės auto net brangiau nei nusipirkti dyzelio.

1
2019-06-20 09:15
LTU

LV

Na viskas logiškai. Esminis elektromobilių pliusas kad tarša perkeliama į kitą vietą. To kol kas ir siekia dideli miestai. Pagal dabartines technologijas transportas ir ekologija nesuderinami dalykai. Ypač krovinių pervežimai. Elektros visai "švarios" irgi nėra tik "švaresnė". Augalija gelbėja, bet ją saugoti reikia. Plėsti - vietos Žemėje yra tikrai dar. Na ir pastovus persistengimas vartojant viską nuo maisto iki pastatų.

1
2019-06-20 08:51
LTU

g

viskas tik i nauda. Dar keli panasus tyrimai, vedančios salys nuims subsidijas, elektromobiliai atpigs ir taps prieinami tokioms salims kaip Lietuva, kuriose jie nesubsidijuojami. Dabar lietuvoj pirkti elektrini nesamone, nes ju kainos skirtos numelzti ale ekologija skatinancias ir puse kainos damokancias turtingas salis.

1
2019-06-20 08:44
LTU

kaimynas

Dabar viskas aišku. Vakar žiūriu kaimynas hipsteris aplink savo tesla vaikšto susinervinęss ir šonus spardo. Paskui atvažiavo traliukas dyzelis užkėlė tesla ir išvažiavo. Klausiau ką daro - atsakė, kad dabar taip į darbą Vilniuje važiuoja. Taip ekologiškiau...

2
2019-06-20 08:26
GBR

i3

1. Vasara i3 sanaudos 12kwh / 100km. 2. Baterijos naujos nebutina pirkti, yra padevetu po autoivykiu 3. Kas 2metus bateriju talpa padideja 1/2, tai sian uz ta pacia kaina bmw parduoda 40kwh baterija. 4. Baltarusijos AE jau dabar neturi kur deti naktines elektros, as isidejau filtra i rozete ir kraunu tik baltarusiskus elektronus :) 5. Baterijos turi tiek Licio vienoje vietoje, kad tik duok, zinoma kol EU stena, jas perdirbti veza i Kinija ar USA. 6. Dar kazkas verke kad namuose nepasikrauna, tai 12kwh is buitines rozetes 5-6h.

11
2019-06-20 08:09
LTU

qq

norėjo būti madingi o pasirodė kvailiai...liūdna

1
2019-06-20 08:01
LTU

tda

Pagaliau įvertino, tai ką truputį mastantys žinojo. Dar galėtų pripažinti ir su ekologinėmis lemputėmis ta pati nesąmonė. Kiek jose elektronikos, kiek lydmetalio, kiek gyvsidabrio.

3
2019-06-20 07:33
LTU

Mhm

Kalba apie klimato neatsilima kuris atsils bet kokiu atveju. O kalbeti reikia apie tai kad vaziuojant paskui elektromobili ar benzinini hibrida nereikia uostyti juodu dumu kaip vaziuojant paskui dyzeli.

28