Pernai „Aston Martin“ patyrė virš 300 milijonų svarų nuostolių, o bendra skola siekė daugiau kaip 700 milijonų svarų. Pardavimai, kaip ir daugumos automobilių gamintojų, per pandemiją krito – pernai „Aston Martin“ pardavė trečdaliu mažiau mašinų negu prieš metus, vos 4 150 vnt.
Trečdalis visų pardavimų atiteko visureigiui „DBX“, kuriuo pradėta prekiauti tik antrą pusmetį, taigi perspektyva šiems metams šiek tiek geresnė.
Penktadalis „Aston Martin“ kompanijos priklauso „Daimler“ koncernui ir nuo šiol daugelis detalių ir mazgų bus bendri su „Mercedes“.
Dienraštis „Financial Times“, remdamasi direktorių tarybos pirmininko Lenso Strolio žodžiais, rašo, kad iki 2025 metų „Aston Martin“ turės du elektra varomus modelius – sportinį kupė ir krosoverį.
Jie bus gaminami kaip ir visi kiti modeliai Britanijoje, o tai reiškia, kad kompanija ir toliau susidurs su „Brexit“ sunkumais.
Britai, taupydami lėšas, atsisako savo elektromobilius pardavinėti po atskira automobilių marke. Taip buvo planuojama atgaivinti „Lagonda“, bet dabar nutarta, kad taip vadinsis tiesiog prabangiausios „Aston Martin“ versijos.
„Autonews“ rašo, kas britai atleidžia 100 darbuotojų, o planuose – dar 400 atleidimų. Tai didelis procentas, turint omenyje, kad viso „Aston Martin“ turi kiek mažiau nei 2500 darbuotojų.