Jis pagal pardavimus aplenkė „Volkswagen“ grupę, rašo naujienų portalas „Autonews“, remdamasis ACEA – automobilių gamintojų asociacijos duomenimis.
Kaip skelbia statistika, „Stellantis“ nuo metų pradžios pardavė 480 888 automobilius, o „Volkswagen“ – 452 400. Tačiau jeigu neskaičiuotumėme komercinio transporto, tada situacija keičiasi kardinaliai. „Volkswagen“ pardavė beveik 420 tūkst. lengvųjų automobilių prieš 377 tūkst. „Stellantis“ automobilių.
„Stellantis“ pardavimų variklis yra „Peugeot“ – net du šios markės modeliai tapo perkamiausiais Europoje vasarį: tai 208 ir 2008 modeliai, kurių nupirko 18 ir 16 tūkst. Už jų rikiuojasi „Golf“ ir „Yaris“.
Priminsime, kad po „Stellantis“ ženklu šiuo metu slepiasi net penkiolika automobilių markių: „Peugeot“, „Citroen“, „DS“, „Fiat“, „Fiat Professional“, „Abarth“, „Alfa Romeo“, „Lancia“, „Maserati“, „Chrysler“, „Dodge“, „Jeep“, „RAM“, „SRT“, „Opel“ ir „Vauxhall“. Koncernas šiemet tikisi parduoti beveik 9 milijonus automobilių.