tarsus auto, naudojamas 2-3 kartus per savaite yra kelis kartus ekologiskesnis uz nauja, geras pajamas gaunancio savininko, automobili. tersia ne automobilis, o ismetamos dujos. matomai ieskoma pajamu saltinio, prisidengus tauriais ketinimais, nes nebesurinko planuoto akcizo per karantina.
Jei per savaitę nuvažiuoju 100 km su "taršiu automobiliu", o kitas 1000 Km su "netaršiu", tai kas daugiau teršia? Gal CO2 priklauso nuo sudeginto kuro kiekio? Prasidėjo pinigų graibymo karštinė
Tai ne paprasčiau padidinti kuro mokestį vienu centu. Ir kuo tarsesnis tuo daugiau susimokėtu. O dabar pensininkas pravažiuojantys 500 KM į metus mokės 100 EUR ir firmos mašina pravažiuojantį 30000 mokės irgi 100 EUR.... Tai čia pasipinigavimas. Ir svarbiausia moka ne tie kurie teršia.
netgi keistas. Šiuo metu yra remiama malkinių katilų keitimas į šilumos siurblius. Kodėl tik į šilumos siurblius, kodėl neremiama malkinių katilų keitimas į dujinius katilus. Dabar imsis automobilių. Ar automobiliai yra svarbiau nei katilai. Neskaidraus Gentvilo darbo buvo tikimasi iki jį paskiriant. Nežiūrint į išsakytas abejones vis tiek buvo paskirtas.
Vėl viskas pritempiama prie Vilniaus sąlygų, kur gyvena apie 20 proc. LT gyventojų. Reikia atsižvelgti į visos Lietuvos sąlygas kur.: 1. Nėra jokio dalijimasi automobilais. 2. Nėra jokios realios automobilių nuomos. 3. Beveik nebėra jokio visuomeninio transporto. 4. Nauji automobiliai neįperkami.
Lietuviai perka ,,ekologiškus" toyota prius ir kitus hibridus su išpjautais brangiais katalizatoriais ir sumontave pigius, absoliučiai neefektyvius pakaitalus nemoka jokio registracijos mokesčio. Gudrus tie tautiečiai.
Baikit tas nesąmones apie tašius automobilius. Ir mokesčius. Ten prieš daugelį tūkstančių metų buvo atšilimai,ir atšalimai. Kai dar žm0nės su lankais medžiojo, ir jokių auto nebuvo. Buvo tik veikiantys ugnikalniai, ir jūros dumbliai, kurie ir reguliavo klimato kaitą. Ir nebuvo jokių taršos mokesčių, kuriais dabar spekuliuojama, biznį daro evrosojuzas..
Geras duetas, kiek terši moki per akcizą, bet kelius valyti reikia net jei mes jais nevažiuojame, todėl + kelių mokestis. Nedidelis, na iki 50 eur mėnesiui
dacia taškas de puslapį ir pamatysit naują Dacia Spring elektrinį už 21000e ir 9750e kompensaciją, ir atsiverskit dacia taškas lt puslapį ir nieko nepamatysite arba pamatysite Dacia Sandero 2000e brangiau nei Vokietijoje.
Elektromobilis kaip ir elektrinis paspirtukas , nieko gero , greitai išsikrauna , toli nenuvažiuosi , žiema nevažiuosi , neapsimoka , teršia aplinka - nes reikalingas baterijų gamybos ir utilizavimo procesas , daugelis automobiliu maži kibirai .
Masiulis tu Masiulis kiek atsimenu tave seime tai moki tik prieštarauti arba kritikuoti išmok ir pasiūlyti ką nors naudingo žmonėms bet bendrai tokia jau tamstos partijos strategija
Pasiūlykite pinigus o ne popierių su galimybe pridėjus krūvą pinigu nusipirkti kažkokį elektra varoma kledara nors ir nauja aš nuo 1993 metų turiu antra golfą tdi ir važinėju atidirbtu aliejumi pravaziavau 958 k kilometrų ir dar vazinesiu ilgai o elektriniai nauji kibirai kiek km atlaikys ar ne
Alternatyvos ko gero graudziai juokingos - paspirtukas, dviratis, viesas transportas. Ko gero didzioji dauguma, kurie nevazineja ilgu atstumu, vien tam ir pirko auto, kad nereiketu listi i ta skyle vazinama viesuoju transportu, kuris vis dar ir turbut ilgam bus kaip viesas pasityciojimas.
po to kai emigrantams psd vezdu ismuse paskutini danti ir iteisino bauduva (prievartinis registravimasis uzimtumo tarnyboje)...suparatau ir isitikinau ka bauduvos teritorijoj zmoniu neber ir nebebus ...yra asmens kodas. privalomu mokesciu moketojo uzvadinimas ir prievoles taikomos tam nurodytam mokesciu moketojuj... vsio...apie zmogu siela ir laiminga gyvenima laisve nieks nesneka ir nebesnekes - yra tik mokesciai ,prievoles ir baudos... susidaro yspudis ka 2 pasaulinio karo reparacijas mokam
Tai uz koki minimuma man nusipirkt auto kuris tipo netersia. Kai lietuvoi bus sveicariskas minimumas arba darbdaviai dalinsis sudarbuotojais savo palnu tai gal ir isetu ka nupirkt o kol kas vazinesiu su senu trantu
hmm
tarsus auto, naudojamas 2-3 kartus per savaite yra kelis kartus ekologiskesnis uz nauja, geras pajamas gaunancio savininko, automobili. tersia ne automobilis, o ismetamos dujos. matomai ieskoma pajamu saltinio, prisidengus tauriais ketinimais, nes nebesurinko planuoto akcizo per karantina.
keista
tersia pavadinimas automobilis, o ne pravaziuoti kilometrai. Kazkas ju galvose negerai.
Kas teršia daugiau?
Jei per savaitę nuvažiuoju 100 km su "taršiu automobiliu", o kitas 1000 Km su "netaršiu", tai kas daugiau teršia? Gal CO2 priklauso nuo sudeginto kuro kiekio? Prasidėjo pinigų graibymo karštinė
S
Tai ne paprasčiau padidinti kuro mokestį vienu centu. Ir kuo tarsesnis tuo daugiau susimokėtu. O dabar pensininkas pravažiuojantys 500 KM į metus mokės 100 EUR ir firmos mašina pravažiuojantį 30000 mokės irgi 100 EUR.... Tai čia pasipinigavimas. Ir svarbiausia moka ne tie kurie teršia.
Alio
Ir vėl mokės eiliniai žmonės, o verslininkams dar ir kompensacijos už naujus automobilius....
Gentvilo darbas yra nenuoseklus
netgi keistas. Šiuo metu yra remiama malkinių katilų keitimas į šilumos siurblius. Kodėl tik į šilumos siurblius, kodėl neremiama malkinių katilų keitimas į dujinius katilus. Dabar imsis automobilių. Ar automobiliai yra svarbiau nei katilai. Neskaidraus Gentvilo darbo buvo tikimasi iki jį paskiriant. Nežiūrint į išsakytas abejones vis tiek buvo paskirtas.
hhj
Vėl viskas pritempiama prie Vilniaus sąlygų, kur gyvena apie 20 proc. LT gyventojų. Reikia atsižvelgti į visos Lietuvos sąlygas kur.: 1. Nėra jokio dalijimasi automobilais. 2. Nėra jokios realios automobilių nuomos. 3. Beveik nebėra jokio visuomeninio transporto. 4. Nauji automobiliai neįperkami.
Ekologas
Lietuviai perka ,,ekologiškus" toyota prius ir kitus hibridus su išpjautais brangiais katalizatoriais ir sumontave pigius, absoliučiai neefektyvius pakaitalus nemoka jokio registracijos mokesčio. Gudrus tie tautiečiai.
Teta Zita
Baikit tas nesąmones apie tašius automobilius. Ir mokesčius. Ten prieš daugelį tūkstančių metų buvo atšilimai,ir atšalimai. Kai dar žm0nės su lankais medžiojo, ir jokių auto nebuvo. Buvo tik veikiantys ugnikalniai, ir jūros dumbliai, kurie ir reguliavo klimato kaitą. Ir nebuvo jokių taršos mokesčių, kuriais dabar spekuliuojama, biznį daro evrosojuzas..
Nu jo
Automobilio registracijos mokestis slegiantis bet gerai kad už trperį kas met šimtus evrų mokėti mokesčio nereikia
Lietuvis
Šauniai lobistai padaro, kad turtingesnieji nusipirktų automobilius su skurdesniųjų parama.
Oho
Socializmas visame gražume- kompensacijos, dotacijos ir kitoks gėris išrinktiesiems. Beveik kaip geriausiais Brežnevo laikais
OI
Nereikia jokių pagalbų, kad tik valdžia nepadėtų žmonėms. Būtų geriausiai ,kad visai nesikištų .
Pirksiu
Įmonei elektromobilį, jei bus kompensacija gera, ir nebeteršiu!
Akcizas + kelių mokestis
Geras duetas, kiek terši moki per akcizą, bet kelius valyti reikia net jei mes jais nevažiuojame, todėl + kelių mokestis. Nedidelis, na iki 50 eur mėnesiui
>>>> pirksiu
pirksi imonei, o naudosi asmeniskai - turbut taip norejai pasakyti
elektromobilis
labai aktualus kokiam Pabaiske ar Kavarske - ten gi ikrovimo stoteliu daugiau nei gyventoju
atsiverskit
dacia taškas de puslapį ir pamatysit naują Dacia Spring elektrinį už 21000e ir 9750e kompensaciją, ir atsiverskit dacia taškas lt puslapį ir nieko nepamatysite arba pamatysite Dacia Sandero 2000e brangiau nei Vokietijoje.
Pirksiu įmonei
Ir toliau dirbsiu
Žinovas...
Patys važinėkite su 1 l. O aš su 3 l.
Kaimietis
Kažko šalta pasidarė, turiu porą maišų senų batų, einu pečių kurt...
paprastai
Jei yra mokestis uz automobiliu tarsa tai turi buti parama ir kompensacija jei noriu pirkti dvirati.
Virgaudas
Elektromobilis kaip ir elektrinis paspirtukas , nieko gero , greitai išsikrauna , toli nenuvažiuosi , žiema nevažiuosi , neapsimoka , teršia aplinka - nes reikalingas baterijų gamybos ir utilizavimo procesas , daugelis automobiliu maži kibirai .
apgautosaugos ministeriui
Nelegaliai pastatytam sorososo jau yra pagaminta VUDU lele.
Gintas
Masiulis tu Masiulis kiek atsimenu tave seime tai moki tik prieštarauti arba kritikuoti išmok ir pasiūlyti ką nors naudingo žmonėms bet bendrai tokia jau tamstos partijos strategija
Žmogus
Pasiūlykite pinigus o ne popierių su galimybe pridėjus krūvą pinigu nusipirkti kažkokį elektra varoma kledara nors ir nauja aš nuo 1993 metų turiu antra golfą tdi ir važinėju atidirbtu aliejumi pravaziavau 958 k kilometrų ir dar vazinesiu ilgai o elektriniai nauji kibirai kiek km atlaikys ar ne
Vytautas
Alternatyvos ko gero graudziai juokingos - paspirtukas, dviratis, viesas transportas. Ko gero didzioji dauguma, kurie nevazineja ilgu atstumu, vien tam ir pirko auto, kad nereiketu listi i ta skyle vazinama viesuoju transportu, kuris vis dar ir turbut ilgam bus kaip viesas pasityciojimas.
test
pirst papirst perpirst uzpirst apipirst deda.... a normalu smarves miletojai nufiltruoja susmaukos...
tes
po to kai emigrantams psd vezdu ismuse paskutini danti ir iteisino bauduva (prievartinis registravimasis uzimtumo tarnyboje)...suparatau ir isitikinau ka bauduvos teritorijoj zmoniu neber ir nebebus ...yra asmens kodas. privalomu mokesciu moketojo uzvadinimas ir prievoles taikomos tam nurodytam mokesciu moketojuj... vsio...apie zmogu siela ir laiminga gyvenima laisve nieks nesneka ir nebesnekes - yra tik mokesciai ,prievoles ir baudos... susidaro yspudis ka 2 pasaulinio karo reparacijas mokam
Zopa
Tai uz koki minimuma man nusipirkt auto kuris tipo netersia. Kai lietuvoi bus sveicariskas minimumas arba darbdaviai dalinsis sudarbuotojais savo palnu tai gal ir isetu ka nupirkt o kol kas vazinesiu su senu trantu