Teksto dydis:
2021-04-24 07:48
DEU

Pagalvokime

O kas gi pristatys krovimo stotelių senų ir naujų daugiabučių kvartaluose, kai mašinos ir taip netelpa kiemuose? Ir be to, elektros kibire neatsinešti, tai džiaukitės kol galite su savo tais keliais EV

0
2021-04-23 10:38
LTU

Bacila

A ir dar - kiek procentų gyventojų per dieną nuvažiuoja daugiau, nei 100km? Jei pažiūrėsite atsakymą į šį skaičių, tai tuomet suprasite, kodėl EV pardavimai auga 100+ procentų, o dyzelių pardavimai krenta dešimtimis proc. Jei yra greitų krovyklų tinklas, tai jis išsprendžia ilgų kelionių problemą, o kasdieniams poreikiams to nebūtina. O jei yra galimybė krautis kasdien - apskritai nėra jokio poreikio, nes automobilio "kuras" gali būti papildomas kiekvieną kartą, kai automobilio jums nereikia: miegate, dirbate, valgote, žiūrite kiną. Tai tik infrastruktūros plėtros klausimas. Vat čia, deja, mūsų valdžia daug kalba, o mažai daro - su tuo sutinku.

6
2021-04-23 10:33
LTU

Bacila

Ufonautui, jūs neteisus apie ličio baterijas. Jos neturi nuodingų medžiagų, aišku tai nereiškia, kad jos turi būti išmetamos miškuose. Net jei taip nutiks, tai ji užterš mažiau, nei išpilta "atrabotkė". Bet šansų, kad taip nutiks yra nedaug, nes utilizavimui jau stovi eilės perdirbėjų, kurie tik laukia tų akumuliatorių, nes iš jų galima bus išgauti medžiagas, reikalingas akumuliatorių gamybai. O tų medžiagų poreikis nemažėja, o tik auga. Ir net jei EV pagaminimui, utilizavimui reikia daugiau energijos, nei dyzeliui, tai tas skirtumas išsilygina per 50-100 tūkst. km, net jei elektros tinklas kūrenamas anglimis. O jei tinklas švaresnis, tai gerokai greičiau. Ir kitaip, nei dyzelinis, elektromobilio medžiagos gali būti perdirbamos iki 95 proc., o dyzelis per savo gyvenimą gali pareikalauti šimtų litrų tepalų ir dešimčių tonų kuro.

7
2021-04-23 01:18
LTU

ufo419178

man idomu kur jie des lycio baterijas kai jos baigsis, kaip jas utilizuos, o jos laaabai kenksmingos.

5
2021-04-22 22:19
LTU

Jomajo

Koks gaidyns ta barareikinė bimbalaika

7
2021-04-22 21:07
LTU

Geriau

Dyzelį pirkti nei žaisliuką kuri kiekvieną naktį krauti turi. Pamiršote, ir tiu tiu. Kai įveiks 800-1000 km ..tada žiūrėsime. ( jei iki to nenumirsim)

5
2021-04-22 21:01
LTU

Viskas butu nieko,

jei turtuoliu zaisliuku neapmoketu ubagai. Tegu perkasi uz savus nors po 5 kiekvienam!

3
2021-04-22 18:40
LTU

nu

Dar zinau kad jo pagaminimas, eksploatavimas ir utilizavimas atseina 70 proc daugiau anglies dvideginio nei dyzelinis auto. bet uzdejus reklama eco tai tampa nesvarbu ir prestizizka.

4
2021-04-22 18:18
LTU

jo

faktai tokie , kad tai brangus zaislas , uzknisantis kraut kasdien , detaliu nebuvima s, aptarnavimo taip pat..

4
2021-04-22 17:30
LTU

sveikata svarbiau

elektromobilis skleidzia spindulius , kas norit buti magnetinio rezonanco kapsuleje

10
2021-04-22 17:26
LTU

kai 2030 metais netoli mano namu pastatys pakrovim

tiu tiu tiu

4