„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė – kai kurie automobiliai bus užpildomi degalais

Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins. Naujas „Honda“ vadovas Toshihiro Mibe paskelbė, kad 100 proc. „Honda“ pardavimų 2040 metais sudarys elektromobiliai. 40 proc. naujų „Honda“ automobilių 2030 metais bus elektriniai.

Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins.<br>Gamintojo nuotr.
Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins.<br>Gamintojo nuotr.
Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daug automobilių gamintojų jau turi numatę datas, kai nebegamins vidaus degimo variklių ar jų gamybos apimtis stipriai sumažins.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Technologijos.lt

Apr 30, 2021, 3:41 PM

2035 metais šis rodiklis pasieks 80 proc., 2040-aisiais – 100 proc. Toks tikslas, atrodo, yra pakankamai aiškus. „Honda“ nori save pozicionuoti kaip ekologišką automobilių markę.

Naujasis „Honda“ vadovas Mibe pabrėžia, kad šie tikslai iš tikrųjų yra labai ambicingi. Juk visada bus žmonių, kurie norės pirkti benzininius automobilius. Be to, suderinti naujas gamybos grandines bus išties sudėtinga. O kur dar naujų modelių kūrimas, gamybos procesų optimizavimas. Tie 2040-ieji neatrodo kaip labai artimas laikas, bet „Honda“ teigia, kad šis tikslas nebus lengvai pasiekiamas.

Šiaurės Amerikoje „Honda“ bendradarbiaus su GM. Bus kuriami du dideli automobiliai, naudojantys „GM Ultium“ platformas. Japonų automobilių gamintojai, atrodo, vėluoja į elektromobilių traukinį – JAV ir Europos gamintojai šioje srityje yra žengę daugiau tvirtesnių žingsnių. Taigi, „Honda“ ir GM bendradarbiavimas yra ženklas, kad tokių technologinių mainų ateityje bus daugiau.

Honda“ planuoja plėtrą ir Kinijoje. Dėl politinės santvarkos, „Honda“ privalės bendradarbiauti su vietiniais gamintojais. Ten gaminami „Hondaelektromobiliai naudos CATL baterijas.

Tuo tarpu Japonijoje „Honda“ jau 2024 metais pristatys pirmąjį savo kei klasės elektromobilį. Čia greičiausiai pirmiausia pasirodys ir autonominis „Honda“ elektromobilis, kuriamas su GM.

Šioje strategijoje yra ir viena nuostabą kelianti eilutė. „Honda“ 2040 metais pardavinės tik elektromobilius, bet dalis jų naudos vandenilinius kuro elementus. „Honda“ šioje srityje turi patirties – vandenilinius automobilius japonų gamintojas kuria ir bando nuo praeito amžiaus pabaigos.

Tačiau dabar, kai, atrodo, visi suka link baterijose saugoma energija varomų elektromobilių, toks „Honda“ žingsnis atrodo kiek keistai. Tik laikas parodys, ar „Honda“ nesigailės skyrusi investicijų vandeniliniam transportui.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.