Tai reiškia, kad tokie automobiliai kaip „Stelvio“ ir „Giulia“ netrukus baigs savo egzistavimą arba atgims jau visai kitu pagrindu. „Giulia“ specialistai vertinami už savo puikų valdomumą.
Artimiausiu metu, kai „Stelvio“ ir „Giulia“ baigs savo dabartinio modelio gamybos ciklą, platforma „Giorgio“ bus naudojama išskirtinai tik „Maserati“ automobiliams. Dar šiais metais „Maserati“ parodys vidutinės klasės krosoverį „Grecale“, kuris bus gaminamas ant tos pačios platformos.
Pasirodo, kai „Fiat Chrysler“ koncernas kūrė šią platformą, buvo investuoti keletas milijardų eurų – ji turėjo tapti „Alfa Romeo“ automobilių atgimimo pagrindu. Deja, praėjo vos keletas metų ir jos niekam nebereikia.
Kaip pareiškė „Alfa Romeo“ naujasis vadovas Žanas-Filipas Imparato, jeigu koncernai negamina elektromobilių, tai jie yra mirusi kompanija.
Šiuo metu koncernas baigia kurti naują elektromobiliams skirtą platformą „STLA Large“, kurią naudos „Alfa Romeo“, „Citroen“ ir kitos koncerno markės – ant jos pagaminti elektromobiliai vienu pakrovimu galės nuvažiuoti iki 800 km. Mažesniesiems modeliams bus pritaiyti kiti „STLA“ platformos variantai – „Small“ ir „Medium“.
Artimiausiuose „Alfa Romeo“ planuose – „Jeep Compass“ modelio pagrindu surinktas nedidelis krosoveris „Tonale“, kuris turės ir „plug-in“ versiją. Prekyba juo prasidės kitų metų kovo mėnesį.
Kiek vėliau pasirodys dar mažesnis krosoveris – „Brennero“, kurį gamins Lenkijoje kartu su „Jeep Renegade“. Jis pasirodys 2023 metais.