VRM: išaugę registracijos mastai „Regitroje“ galėtų būti siejami su mažėjančiu šešėliu (9)

Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose. „Registracijos mastai smarkiai išaugo, gal dar kiek anksti apie tai kalbėti, bet ši situacija rodo, kad vis dėlto šešėlis transporto prekybos srityje yra didelis.

Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>T.Bauro nuotr.
Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>T.Bauro nuotr.
Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>T.Bauro nuotr.
Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>T.Bauro nuotr.
Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>M.Patašiaus nuotr.
Trečiadienį vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev lankėsi VĮ „Regitra“ padaliniuose.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 9, 2021, 3:32 PM, atnaujinta Jun 9, 2021, 3:34 PM

Ir tai, kas anksčiau vyko galimai ne visuomet teisėtai, dabar keičiasi. Noriu atsiprašyti visų VĮ „Regitra“ klientų dėl šių nepatogumų, suprantame, kad tai pareikalavo didelės kantrybės ir ištvermės. Mes padarysime viską, kad operatyvus aptarnavimas būtų kuo greičiau užtikrintas“, – teigia vidaus reikalų viceministras Vitalij Dmitrijev.

Nuo gegužės 1 d., siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK). Tai buvo vienas iš veiksnių, dėl ko susidarė eilės VĮ „Regitra“. Įtakos turi ir sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.

Nuo gegužės 28 d. „Regitroje“ buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos aptarnaujami ir be išankstinės registracijos. Toks sprendimas priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną.

Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai, šiuo metu iš viso jau atrinkta 14 transporto priemonių registracijos specialistų visoje Lietuvoje, kurie dirbs ar jau dirba su visomis registracijos paslaugomis.

Didžiojoje dalyje miestų praktiškai visi klientai, kurie atvysta be išankstinės registracijos, yra aptarnaujami iki darbo dienos pabaigos. Didesnis klientų srautas išlieka Vilniaus mieste, todėl čia imamasi papildomų priemonių, tokių kaip darbuotojų komandiravimas iš visos Lietuvos ir naujų darbuotojų priėmimas.

Pažymėtina, kad dėl SDK iki rugsėjo 1 d. bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikiamą informaciją.

Nuo gegužės 19 d. iki birželio 7 d. išduota 100 379 SDK kodų, iš jų 66 948 išduoti internetu, o 33 431 VĮ „Regitra“ padalinyje. Dar iki gegužės 1 d. „Regitra“ suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių esančių Lietuvoje.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.