Dėl chaoso „Regitroje“ jau judina ir ministrę: kalbama, kad tie, kurie turi ryšių ir moka kyšį, eilėse nestovi

Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti, kad žmonės nebūtų verčiami laukti milžiniškose eilėse norėdami gauti privalomą savininko deklaravimo kodą (SDK).

Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Kilus naujai nepasitenkinimo „Regitros“ paslaugomis bangai, socialdemokratai kreipėsi į vidaus reikalų ministrę – prašo nedelsiant įsikišti.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 2, 2021, 11:09 AM, atnaujinta Jul 2, 2021, 11:12 AM

„Tai galima pavadinti žmonių kankinimu vengiant spręsti organizacines problemas“, – sako Seimo narė socialdemokratė Orinta Leiputė. – Jokios pažangos nuo gegužės nematyti, todėl bandome belstis į ministrės langelį.

Pasak parlamentarės, „Regitra“ pranoko pati save: „Tokios netvarkos kaip dabar dar nėra buvę. Eilės prie „Regitros“ padalinių nesibaigia jau du mėnesius. Vėl kalbama, kad tie, kurie turi ryšių ir moka kyšį, eilėse nestovi. Kas įvertins ir atlygins žalą valstybės įstaigų ir pačios valstybės reputacijai?“ – piktinasi O.Leiputė.

Parlamentarė sako nesuprantanti, kodėl „Regitra“ ir ministerija nesiima savo darbo organizavimo problemų sprendimo, bet skiria daug energijos ir laiko skųstis dėl apsukrių verteivų siūlomos pagalbos norintiems greičiau užsiregistruoti į eilę.

„Mus pasiekia signalai apie sumažėjusį „Regitros“ darbuotojų skaičių, pailgėjusį dokumentų pildymą. Negalėdami pasikonsultuoti, žmonės suka galvą, ką daryti, jei, pavyzdžiui, priekaba yra dviejų savininkų. Bet „Regitra“ neprieinama ir nepasiekiama.

Neretai žmonės ryžtasi vykti į kitą miestą, kad greičiau susitvarkytų dokumentus. Tai absurdas“, – sako O.Leiputė.

Nuo gegužės pasikeitė transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Lietuvoje galima parduoti tik SDK turinčias transporto priemones. Žmonės skundžiasi veltui bandantys telefonu ir internetu užsiregistruoti vizitui „Regitroje“.

„Visa tai buvo galima numatyti – ir pasiruošti. Registravimo pertvarka galėjo vykti etapais. Argi nebuvo galima atskirti naudotų ir naujų automobilių registravimo? Deja, ir vėl tenka konstatuoti, kad dešiniųjų valdžiai labiau rūpi ne žmonės, o pinigai“, – konstatuoja Seimo LSDP frakcijos seniūno pavaduotoja O.Leiputė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.