Apribojimai užsienio automobilių gamintojams Kinijoje buvo įvesti dar 1994 m., siekiant apriboti jų investicijas į Kiniją – vienintelė sąlyga, kad užsienio automobilių gamintojai galėjo steigti tik bendras įmones su Kinijos kapitalu, o įmonės akcijos turėjo būti dalinamos į dvi lygias dalis – pusė turi priklausyti Kinijos kapitalui, kita pusė – užsienio automobilių gamintojams. Taip buvo siekiama į Kiniją pritraukti ne tik kapitalą, bet ir technologijas.
Nors priemonės atrodė drakoniškos, tačiau didžiausia pasaulyje automobilių rinka viliojo daugelį – čia gamyklas įsteigė visi didžiausi pasaulio gamintojai ir kinai per rekordiškai trumpą laiką gavo galimybę gaminti pačius moderniausius pasaulio automobilius.
Kinai greitai perėmė technologijas ir pradėjo gaminti šiuolaikiškas mašinas. Dėl to šie apribojimai nebeteko prasmės. Iš pradžių šie apribojimai buvo panaikinti elektromobilių gamintojams – tuo iš karto pasinaudojo „Tesla“, tapusi pirmąja užsienio kompanija, kurios gamykla Kinijoje 100 proc. priklauso jiems.
O štai šių metų tokie apribojimai naikinami visiems gamintojams. Nemažai permainų laukiama Kinijos automobilių pramonėje.