Savaitgaliais išeinančiam laikraščiui „Le Parisien“ merė Anne Hidalgo teigė, kad šis klausimas „labai skaldo visuomenę“, yra svarstymų atsisakyti prieštaringai vertinamos transporto priemonės nuomos paslaugų.
Kritikai sako, kad vairuotojai tik paviršutiniškai laikosi kelių eismo taisyklių. Jie dažnai nepaiso draudimų važiuoti šaligatviais arba stato paspirtukus bet kaip kai kurie palieka juos parkuose arba net išmeta į Senos upę.
Tuo tarpu šios transporto priemonės entuziastai giria „Lime“, „Dott“ ir „Tier“ įmonių valdomus 15 000 paspirtukų parkus kaip greitą ir netaršią alternatyvą automobiliams ar perpildytam viešajam transportui.
Pasak Paryžiaus merės, balandžio 2 d. planuojamame referendume Paryžiaus gyventojams bus užduotas „labai paprastas klausimas“ – ar naudojamės nuomojamais paspirtukais toliau ar nebesinaudojame?
Merė sako linkusi nuomos paslaugas uždrausti, bet „gerbs paryžiečių balsą“.
Įvedęs tokį draudimu Paryžius taptų išimtimi tarp didžiųjų miestų.
Už miesto transportą atsakingas vicemeras Davidas Belliardas tvirtino, kad kaštų ir naudos analizė nėra palanki nuomos sistemoms. Be to, pasak jo, gyventojai „per daug neigiamai atsiliepia“ apie paspirtukus.
Merė A. Hidalgo taip pat pažymėjo, kad referendume nebus balsuojama dėl privačių paspirtukų, kurie taip pat labai populiarūs sostinėje. Paryžiaus merė teigė, kad jie „nėra problema“.