Prieš Kryžkalnį nusidriekė apie 5 km ilgio spūstis, kurioje automobiliai vos slinko. Tokioje situacijoje bemat atsirado ir „gudresnių už visus“, kurie nėrė į kelkraštį ir tikėjosi juo apvažiuoti spūstį.
Taip elgtis draudžiama – važiuoti kelkraščiu negalima ne tik todėl, kad tai negražu kitų vairuotojų atžvilgiu, bet ir todėl, kad kelkraštis reikalingas specialiosioms tarnyboms pravažiuoti, jei spūstis būtų susiformavusi dėl, pavyzdžiui, priekyje įvykusios avarijos.
Pamokyti tokius gudručius pasiryžo aukso spalvos „Nissan Maxima“ vairuotojas. Jis iškišo automobilį į kelkraštį ir užblokavo bandžiusius apvažiuoti spūstį.
Toks poelgis sukėlė didelį kelkraščio erelių įniršį. Ypač agresyviai buvo nusiteikęs dviračius vežęs „BMW“ vairuotojas. Jis užspaudė garsinį signalą ir intensyviai signalizavo, kol „Nissan“ vairuotojas jį praleido.
Signalų negailėjo ir kiti. Vis tik dauguma tvarkingai važiavusių vairuotojų buvo dėkingi kelkraščio sergėtojui, nes galiausiai visiems reikėjo įtilpti į iki vienos juostos dėl remonto susiaurėjusį trumpą pravažiavimą, o geriausias būdas greičiau įveikti spūstį visiems yra nekelti chaoso ir laikytis vairavimo kultūros.