„Ford“ patvirtino uždaranti „netvarią“ gamyklą Velse

Tokio žingsnio priežastys, pasak bendrovės, yra mažėjantys benzininių variklių pardavimai ir besibaigianti sutartis su „Jaguar Land Rover“, kuri baigsis 2020 metų rugsėjį.

„Ford“ prezidentas Europoje Stuartas Rowley pareiškė, kad „kintanti klientų paklausa, didelės sąnaudos ir tai, kad nebeprojektuojami papildomi variklių modeliai, verčia manyti, jog Bridžende veikianti gamykla ateityje taptų ekonomiškai netvaria.“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
„Ford“ prezidentas Europoje Stuartas Rowley pareiškė, kad „kintanti klientų paklausa, didelės sąnaudos ir tai, kad nebeprojektuojami papildomi variklių modeliai, verčia manyti, jog Bridžende veikianti gamykla ateityje taptų ekonomiškai netvaria.“<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 6, 2019, 8:14 PM

Ford“ prezidentas Europoje Stuartas Rowley pareiškė, kad „kintanti klientų paklausa, didelės sąnaudos ir tai, kad nebeprojektuojami papildomi variklių modeliai, verčia manyti, jog Bridžende veikianti gamykla ateityje taptų ekonomiškai netvaria.“

St. Rowley pridūrė, kad bus įgyvendinta „sustiprinta atskyrimo programa“, įskaitant pagalbą darbuotojams ieškant naujų darbo vietų arba pradedant savo verslą.

Bridžendo gamykla buvo atidaryta 1980 metais ir yra pagrindinė darbdavė Velse.

Jeffas Beckas (Džefas Bekas), regioninis profsąjungos GMB organizatorius, pareiškė, kad ši naujiena – tai „tikras smūgis kūju Velso ekonomikai ir Bridžendo bendruomenei.“

Buvęs Velso meras Carwynas Jonesas, atstovaujantis Bridžendui Velso asamblėjoje, pažymėjo: „Visa tai buvo labai netikėta. Nebuvo absoliučiai jokio įspėjimo.“

„Asmeniškai aš pats noriu žinoti, kas vyksta su darbuotojais ir noriu žinoti tokio sprendimo priežastis ir bendradarbiauti su Velso vyriausybe, kad įvertintume, ką galime padaryti, kad padėtume gamyklos darbuotojams“, - kalbėjo C. Jonesas.

„Ford“ sprendimas tapo dar vienu smūgiu Jungtinės Karalystės automobilių pramonei, kuriai tenka spręsti ir su „Brexit“ keliamu neapibrėžtumu susijusias problemas, ir pasaulinius klausimus, trukdančius sektoriaus augimui.

„Ford“ praėjusį mėnesį paskelbė, kad visame pasaulyje atsisakys 7 tūkst. administracijos darbuotojų, įskaitant kelių šimtų Jungtinėje Karalystėje.

Gegužės mėnesį „Honda“ paskelbė 2021 metais uždarysianti savo Vakarų Anglijos automobilių gamyklą, o vasarį „Nissan“ pranešė atsisakanti planų kurti naują visureigį Sanderlando gamykloje šiaurės rytų Anglijoje, kaip buvo planuota anksčiau.

„Jaguar Land Rover“, priklausanti Indijos „Tata Motors“, taip pat mažina darbuotojų skaičių Jungtinėje Karalystėje.

Daugelis įmonių nerimauja dėl neapibrėžtumo, susijusio su JK išstojimu iš Europos Sąjungos. Bendrovių vadovai stabdo investicijas, nes jiems trūksta aiškumo, kokie komerciniai santykiai įsivyraus tarp Jungtinės Karalystės ir Europos Sąjungos – didžiausios Didžiosios Britanijos prekybos partnerės.

Jungtinės Karalystės prekybos ministras Grahamas Stuartas primygtinai tvirtina, kad dėl „Ford“ gamyklos uždarymo negalima kaltinti „Brexit“ ir pabrėžia, kad automobilių pramonė yra „didžiulio pasaulinio srauto“ dalis.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.