Žada rekonstruoti baisiausią Lietuvos kelią

Lietuvos automobilių kelių direkcija pasišovusi toliau rekonstruoti baisiausią Lietuvoje kelią A14 Vilnius–Utena. Dabar bus remontuojamas kelio ruožas nuo 21,5 iki 39,2 kilometro.

Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>A.Vaitkevičiaus nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kelias Vilnius–Utena sudėtas iš betono plokščių, kurios susidėvėjo.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

May 15, 2021, 12:39 PM, atnaujinta May 18, 2021, 2:26 PM

Kelio ruožo remonto paslaugų pirkimą planuojama paskelbti šių metų antrąjį ketvirtį.

Planuojama, kad darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais.

Pastarieji rekonstravimo darbai valstybinės reikšmės magistralinio kelio Vilnius–Utena ruože nuo 16 iki 21,50 km buvo atliekami 2019–2020 m.

Kelias buvo rekonstruotas iš dviejų eismo juostų į keturias, įrengtos dviejų lygių sankryžos su krašto keliais, pėsčiųjų viadukai, taip pat įgyvendintos aplinkosaugos ir eismo saugą užtikrinančios priemonės, pertvarkyti inžineriniai tinklai.

Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų.

Tai bene vienintelis kelias šalyje su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Likusią A14 dalį planuojama sutvarkyti 4 etapais iki 2025 metų. Už 189 mln. eurų iš viso ketinama suremontuoti 79,6 km, t. y., apie 2,4 mln. eurų už 1 km.

Kelio A14 Vilnius–Utena ruožą iki Molėtų planuojama rekonstruoti iki 2024 m., o iki Utenos – iki 2025 m.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.