Įspėja visus vairuotojus: dėl karščių jau vietomis lydosi asfaltas, ypač atidūs turi būti važiuojantys Utenos link

Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai teigia, jog kelio danga pradeda deformuotis, kai lauko temperatūra siekia bent 25 laipsnius. Tuo metu kaitros metu juo važiuoti dar pavojingiau.

Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>Lrytas.lt fotomontažas.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>Lrytas.lt fotomontažas.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.<br>R.Neverbicko nuotr.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.
Kelias į Molėtus – vienas baisiausių šalyje dėl jo kokybės.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Jul 14, 2021, 10:34 AM, atnaujinta Jul 14, 2021, 10:41 AM

„Šį ir kitus kelius neigiamai veikia karščiai ir kuo didesnė yra temperatūra, tuo didesnė įtaka. Mes pradedame fiksuoti, kad tam tikrose vietose atsiranda jau mažesni pažeidimai, kai temperatūra visą dieną būna didesnė nei 25 laipsniai. O esant tokiems karščiams, kaip dabar, kai temperatūra siekia 30 laipsnių ir daugiau, defektų keliuose susiformuoja ir daugiau“, – „Žinių radijo“ laidoje kalbėjo LAKD specialistas Modestas Lukošiūnas.

Kaip aiškino specialistas, dėl karščio atsiranda įplyšimai, dangos vietomis pradeda trupėti, o pavojingiausia situacija būna tuomet, kai betoninės kelio plokštės nuo karščio išsispraudžia į viršų ir suformuoja vadinamąją rampą.

„Tai yra vienas pavojingiausių defektų, į kurį reikia skubiai reaguoti, kad būtų užtikrintas saugus eismas.

Kelias, kuris veda nuo Vilniaus iki Utenos, stebimas praktiškai kiekvieną dieną. Pastebėjus mažiausius pakitimus reaguojama, statomi kelio ženklai, defektai tvarkomi ir apie tai informuojami vairuotojai. Per šią vasarą skaičiuojame 11 pažeidimų, jie nebuvo itin pavojingi – plokštės buvo iškilusios po kelis centimetrus. Dažniausiai tai fiksuota Utenos rajone“, – kalbėjo M.Lukošiūnas.

Vairuotojai raginami atidžiai vertinti kelio būklę, stebėti kelio ženklus, saugiai pravažiuoti pro vietas, kur dirba kelinininkai.

LAKD specialistai prieš kelionę vairuotojams taip pat siūlo pasitikrinti situaciją kelyje svetainėje eismoinfo.lt.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: G. Nausėda Seimo komisijos reikalauja įrodymų