Tokios kelionės nepamirš ilgai: per 30 laipsnių karštį veikė ne kondicionierius, o radiatorius

Už lango 30 laipsnių karštis, o traukinyje keleiviams laša prakaito lašeliai. Tokioje pirtyje tris valandas riedėjo žmonės, nusipirkę bilietus vykti iš Vilniaus į Šiaulius. Visą kelionę ne tik neveikė kondicionierius – šilumą skleidė ir įjungtas radiatorius.

Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>M.Patašiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>M.Patašiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>M.Patašiaus nuotr.
Tris valandas trukusi kelionė traukiniu iš Vilniaus į Šiaulius vilnietėms tėvams tapo tikra pirtimi.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Aug 27, 2022, 11:13 AM, atnaujinta Aug 27, 2022, 11:19 AM

Traukinyje ne tik buvo tvanku – kelionė ilgiau nei turėtų užsitęsė dėl kelio darbų. Viena moteris piktinosi, jog dėl gaišaties kelyje nebuvo įspėta, todėl vėluos į autobusą, į kurį persėdusi turėjo tęsti kelionę. 

„Paskambinau į „Lietuvos geležinkelių“ klientų aptarnavimo skyrių ir pasiūliau jiems patiems pasivažinėti traukiniu, kuriame ne tik neveikia kondicionierius, bet dar ir įjungtas radiatorius“, – portalui lrytas.lt pasakojo minėtu maršrutu vykęs šiaulietis.

Po kelių valandų važiavimo kaitroje, į Šiaulius atvykę keleiviai gavo po buteliuką vandens. Tiesa, tik jau išlipę iš taukinio, perone. 

Po tokios kelionės vykusieji traukiniu sulaukė laiškų iš „Lietuvos geležinkelių“: „Jeigu tik turėčiau daugiau laiko sau. Turbūt ne kartą taip pagalvojai įstrigęs automobilių spūstyse ar tiesiog po eilinės ilgos dienos. O traukinyje laiko per akis. Ir ne bet kokio, o prasmingo laiko, kurį gali skirti tik sau.“

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai Kotryna Dzikaraitė naujienų portalui lrytas.lt teigė, kad jų interneto svetainėje pateikiama išsami informacija apie kiekvieną reisą ar planuojamus jo pokyčius, tad bilietus perkantys klientai gali matyti tiek suplanuoto traukinio parametrus, tarp kurių ir tai, ar jame įrengta kondicionavimo sistema, tiek ir informaciją apie jame teikiamas paslaugas.

Pasak pašnekovės, tam tikrais atvejais oro temperatūra traukiniuose gali svyruoti: „Deja, nors ir retai, tačiau pasitaiko, kad kondicionierius sugenda kelionės metu.

Tokiu atveju siekiama užtikrinti vėdinimą natūraliu būdu, dalinamas vanduo ir kitaip rūpinamasi keleiviais, pavyzdžiui, esant galimybei ir poreikiui, keleiviai gali būti persodinami į sėdėjimo vietas, kurių nepasiekia tiesioginiai saulės spinduliai“, – akcentavo K.Dzikaraitė.

Jei kondicionavimo sistemas turinčiuose traukiniuose įvyksta šios sistemos gedimas, kas kartą vertinama, koks sprendimas būtų geriausias – tęsti reisą, ieškoti kito riedmens, ar, tam tikrais atvejais, kelionę baigti alternatyviomis transporto priemonėmis.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai naujienų portalui lrytas.lt tvirtino, jog senieji dyzeliniai traukiniai dėl jų konstrukcijos ypatumų neturi kondicionavimo sistemų, todėl yra natūraliai vėdinami. Kai bus pradėti eksploatuoti nauji elektriniai traukiniai, esą visuose maršrutuose kursuos kondicionavimo sistemas turintys traukiniai.

„Iš Vilniaus į Šiaulius išvyko traukinys su veikiančia kondicionavimo sistema. Deja, įsivyravę karščiai kelionės metu sukėlė techninių nesklandumų. Įvertinus konkrečią situaciją buvo priimtas sprendimas išjungti vėdinimo sistemą, kondicionavimą užtikrinti natūraliu būdu (atidarant visus langus) bei tęsti kelionę taip užtikrinant greičiausią būdą keleiviams pasiekti Šiaulius. Keleiviams taip pat buvo dalinamas vanduo“, – pridūrė K.Dzikaraitė.

Taip pat atstovė spaudai aiškino, kad kelionės metu, dėl neplaninių infrastruktūros remonto darbų ir laikantis saugos reikalavimų, traukinys turėjo būti užlaikytas ir į galutinę vėlavo atvykti apie 20 min.

„Tik gavus informaciją apie šiuos techninius infrastruktūros nesklandumus, traukinyje esantys keleiviai buvo informuoti apie galimą vėlavimą“, – dėstė ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.