„Kia Sportage“ bandymas: kodėl korėjiečiai visus erzina?

Nors ir neatrodo kažkuo išskirtinis, naujasis „Sportage“ gali mažumėlę išmušti iš vėžių. Ypatingai tuos, kurie linkę galvoti, kad apie naujus automobilius ir jų gamintojus žino viską. O tokių asmenybių mūsų gretose netrūksta.

Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Ryškiausias naujos kartos modelio dizaino elementas – išvirtusias driežo akis primenantys priekiniai žibintai.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Ryškiausias naujos kartos modelio dizaino elementas – išvirtusias driežo akis primenantys priekiniai žibintai.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Prabangiausios „Kia Sportage“ versijos gavo elektra valdomą bagažinės dangtį.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Prabangiausios „Kia Sportage“ versijos gavo elektra valdomą bagažinės dangtį.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Visiškai nauja automatinė dviejų sankabų „Kia“ pavarų dėžė kol kas nė iš tolo neprilygsta vokiškiems analogams.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Visiškai nauja automatinė dviejų sankabų „Kia“ pavarų dėžė kol kas nė iš tolo neprilygsta vokiškiems analogams.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Neplanuotas apsilankymas „purvo voniose“ neišdavė „Kia Sportage“ silpnų vietų.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Neplanuotas apsilankymas „purvo voniose“ neišdavė „Kia Sportage“ silpnų vietų.<br>Sauliaus Rinkevičiaus nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Iš „Kia Sportage“ niekas daug nesitiki, galbūt todėl šis visureigis taip stebina.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (60)

Saulius Rinkevičius

2016-04-24 15:37, atnaujinta 2017-05-27 19:18

Bene geriausiai šią situaciją apibūdino vienas rusų žurnalistas, kuris šio „Kia“ visureigio bandomojo važiavimo įspūdžių tekstą pradėjo chrestomatine komedijos scena.

Joje komiškas personažas tempia kitą veikėją už plaukų norėdamas įrodyti, kad tai tik perukas. Žmogus gerokai pakankinamas, tačiau galiausiai paaiškėja, kad plaukai – tikri. Būtent taip ir nutinka sėdant prie „Sportage“ vairo.

Viena vertus, taip yra todėl, kad „Kia“ produkcijos automobiliu entuziastai vis dar nevertina rimtai, todėl kiekvieną, net ir patį naujausią modelį pasitinka be didelių lūkesčių, ar reikalavimų.

Naujo kartos „Volkswagen Tiguan“ ar hibridinio „Toyota RAV4“ įvertinimai lietuviškose ir užsienio apžvalgose nėra tokie entuziastingi, kaip „Kia Sportage“, ne todėl, kad tie visureigiai yra prastesni. Tiesiog jiems visuomet keliami didesni reikalavimai.

Lūkesčių žaidimas

Lūkesčius formuoja ir nuo praeityje buvusių bandomųjų važiavimų likę įspūdžiai. O jie ypatingai ryškūs, jei prieš tai teko bandyti buvusios kartos modelį.

Maždaug prieš penkerius metus teko bandyti šio „Sportage“ pirmtaką. Tuomet automobilis paliko dvejopą įspūdį – korėjiečių pastangos sukurti patrauklų produktą buvo aiškiai pastebimos, tačiau taip pat matomas buvo ir patirties stygius.

Dėl smulkių, tačiau aiškiai pastebimų trūkumu, tai nebuvo modelis, kuriam lengva ranka galėtum skirti pliusą.

Tačiau su ketvirtąja karta reikalai ženkliai pagerėjo. O labiausiai glumina tai, kad visureigis patobulėjo praktiškai visose srityje.

Išorės dizaino vertinimas yra subjektyvus dalykas. „Kia“ didžiuojasi ir pirma pasitaikiusia proga rodo „Red Dot“ dizaino apdovanojimuose „Sportage“ pelnytą prizą, bet svarbiau šiuo atveju yra tai, kad visureigis pagaliau turi savitų bruožų.

Galbūt reljefiški priekiniai žibintai dabar atrodo lyg išsprogę driežo akys, tačiau dabar bent jau aišku, kad tai ne „Nissan“, „Honda“ ar kurio nors kito gamintojo produktas.

Taip pat žaismingas priekinės dalies dizainas ne visai dera su lygia ir elegantiška „uodega“, tačiau „Sportage“ išsiskiria iš minios. „Juke“ visureigių savininkai už išskirtinumą moka gerokai didesnę kainą.

Peteris Schreyeris atlieka pavyzdingą darbą suteikdamas naują veidą „Kia“ modeliams. O juk jį korėjiečiai parviliojo iš „Volkswagen“ koncerno.

Purvo vonios testas

Turbūt atkreipėte dėmesį, kad nuotraukų galerijoje yra keletas kadrų, kuriuose „Kia“ visureigio ratai aplipę purvu. Tiesiog posūkyje nuslydau į kito automobilio paliktas vėžes, o po pavasarinio atlydžio dumblas buvo itin klampus.

Elektronikos blokuojama „Haldex“ mova pavyzdingai atliko savo darbą ir ieškoti geradario su traktoriumi neteko. Nors „Sportage“ nėra bekelės specialistas, tačiau nuo asfalto nuriedėti su juo tikrai nebaisu.

Pasitikėjimą ne tiek lemia minėto blokuojamo elektrinio diferencialo buvimas ar 172 mm prošvaisa, kiek surinkimo kokybė.

Jei su ankstesniuoju modeliu buvo baisu nuvažiuoti nuo kelio, o ir patys „Kia“ atstovai to daryti nerekomendavo, tai dabar streso nebeliko. Kankinamas dumble visureigis neišdavė kėbulo standumo, garso izoliacijos ar pakabos darbo trūkumų. Trumpą išbandymą atlaikė stoiškai.

Visgi sugebėjimai važiuoti bekele, o tiksliau – labai prastu keliu, nereiškia, kad „Sportage“ yra archajiškas visureigis. Surinkimo kokybė maloniai stebina, o tokio rezultato korėjiečiai kryptingai siekė gerus 15 metų.

Niekur nedingo ir senieji „Kia“ koziriai. Vienas iš jų yra už patrauklią kainą siūloma gausi įranga. Bandytas 30 tūkst. eurų kainuojantis „GT-Line Plus“ komplektacijos lygio „Sportage“ turi visus šiuolaikiško visureigio privalumus.

Bazinės komplektacijos modelis kainuoja 18 tūkst. eurų ir nors joje nerasite didelės dalies brangesnėse versijose siūlomų žaislų, korėjiečiai yra pakankamai lankstūs, todėl nemažą dalį įrangos už papildomą mokestį galima įsigyti neperšokant į kitą lygį.

Kaip ir dera moderniam automobiliui, jis turi net du skystųjų kristalų monitorius. Centrinėje konsolėje sumontuotas septynių colių įstrižainės ekranas, per kurį valdoma navigacija, multimedija ir kitos pramogos, o prietaisų skydelyje svarbiausia informacija pateikiama 4,2 colių lange.

Su visu komplektu apšvietimo, lietaus ir kitokių daviklių, rankenėles tenka lieta ne taip ir dažnai, tačiau įrangos valdymas patogus.

Originalus sprendimas

Neapsieita be originalių komplektavimo sprendimų. Pavyzdžiui, bandytas „Sportage“ turi šildomas priekinės ir galines sėdynes, tačiau visų jų padėtys reguliuojamos rankiniu būdu.

Taip pat kartu su išmaniuoju raktu dvi aukščiausio lygio versijos gauna ir elektra valdomą bagažinės dangtį.

Sunku pasakyti, ar jis reikalingas kukliam miesto visureigiui, tačiau galbūt atidarymo ir uždarymo mygtukus maigantiems klientams tokia įranga primins gerokai prabangesnius modelius, o taip juk ir turi būti, tiesa?

Kitaip nei pirmtakas, šis modelis turi dvigubą bagažinės dugną, todėl efektyvus jos tūris realybėje skiriasi nuo gamintojo deklaruojamo 491 l.

Taip pat verta pažymėti, kad ne visa išmanioji „Kia“ įranga veikia be priekaištų. Aklosios zonos kontrolės sistema, kuri komplektuojama tik kartu su autonomine avarinio stabdymo sistema, kartais suveikia be jokios priežasties.

Tokius sutrikimus lydi įspėjamieji ženklai prietaisų skydelyje ir garsinis signalas. Jie pasitaiko ne dažnai, tačiau mane, kaip vairuotoją gąsdina. Juk visa ši įranga turėtų suteikti saugumo jausmą.

1,6 l darbinio tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi paskolintas iš „Cee'd GT“. Visureigyje jo galia sumažinta iki 177 AG, tačiau jos ir 1500-4500 aps./min. diapazone išvystomo 265 Nm sukimo momento pakanka tam, kad „Sportage“ būtų gyvas automobilis.

Vidutinės sąnaudos, atsižvelgiant į tai, kad daugiausiai kilometrų įveikėme užmiestyje, kiek didokos – 8,2 l/100 km. Lyginant su „Kia“ skelbiamu 7,5 l vidurkiu, skirtumas lyg ir nereikšmingas, tačiau eksploatuojant automobilį mieste jis pastebimai išaugtų.

Problemos dėl transmisijos

Važiavimas duobėto ar nelygaus asfalto atkarpomis nėra komfortiškas, tačiau tai ne konkretaus modelio, o chroniška viso segmento liga.

Didelio skersmens ratai (19 colių mūsų bandytame automobilyje), didesnės ir masyvesnės pakabos svirtys sąlygoja tai, kad šių visureigių važiuoklėje yra daug vadinamosios neamortizuojamos masės.

Dėl šios priežasties važiuojant per smulkius nelygumus visuomet smarkiai krato.

Kur „Kia“ inžinieriams tikrai reikėtų pasistengti, tai tobulinant naująją dviejų sankabų pavarų dėžę. Visiškai naują transmisiją pirmuosiuose automobiliuose korėjiečiai pradėjo montuoti vos prieš metus, todėl rafinuoto veikimo tikėtis neverta.

Paspaudus akceleratorių automatinis pavarų keitimas vėluoja net ir jungiant „Sport“ režimą. Pajudėjimas iš vietos taip pat glumina, ypatingai keičiam kryptį.

Nukėlus koją nuo stabdžio iš šios transmisijos nebūtinai pavyksta sulaukti reakcijos, gali prireikti spustelėti akceleratorių, o tada jau darosi baisu, kad staiga šovęs iš vietos ko nors nenumuštum.

Susidaro toks įspūdis, kad šiai pavarų dėžei kyla sunkumų dėl sankabų valdymo. Čia lyg vairuojant iškankintą mechaninę transmisiją kartais taip pat sunku suprasti, kada gi atsiras sukibimas.

Dėl elektrinis vairo stiprintuvo, didžiulių ratų ir 1,5 tonos viršijančios masės „Sportage“ valdymas nėra įtraukiantis, tačiau visureigis yra pakankamai manevringas ir sukinėtis su juo mieste malonu.

Išvada:

Pietų Korėjos automobilių gamintojo tobulėjimas visose srityse žvelgiant į naujos kartos „Sportage“ – akivaizdus.

Naujas išorės dizainas suteikia visureigui ryškesnį charakterį ir pagaliau jis nebus painiojamas su japoniškais modeliais. Dėmesys kokybės kontrolei „Kia“ padėjo pasiekti įspūdingų rezultatų, todėl nenuostabu, kad ir naujasis visureigis surinktas pavyzdingai.

Įrangos pasiūla kaip visuomet gausi, o kaina – patraukli.

Korėjiečiai turi aiškią viziją, tačiau užsispyrimas jiems kol kas nepadeda kompensuoti patirties trūkumo, o konstruojant svarbiausius mazgus, ji tiesiog būtina.

Benzininis variklis pakankamai galingas, tačiau jo apetitas per didelis. Tuo metu pavarų dėžė veikia taip, lyg nežinotų, kiek gi turi sankabų ir perdavimo skaičių.

Tačiau „Kia“ nenuilstamai dirba paneigdama visus stereotipus ir nepaisant keleto trūkumų „Sportage“ yra labai svarus argumentas, užčiaupsiantis burnas nemažai daliai skeptikų.

Mums patiko:

* Ryškesnis išorės dizainas.

* Stebinanti surinkimo kokybė.

* Benzininio variklio trauka.

Mums nepatiko:

* Netikslus automatinės pavarų dėžės darbas.

* Sumažėjęs realus bagažinės tūris.

* Didokos degalų sąnaudos.

Bandomojo „Kia Sportage“ skaičiai:

Bazinė kaina: 17 tūkst. 990 eur.

Bandyto modelio kaina: 29 tūkst. 990 eur.

Variklis: 1591 cm3, 177 AG, 265 Nm benzininis atmosferinis.

Pavarų dėžė: 7 laipsnių automatinė.

Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 9,1 sek.

Didžiausias greitis: 201 km/val.

Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm): 4480/1855/1635

Ratų bazė, mm: 2670

Bagažinės talpa, l: 491

Svoris: 1534 kg.

Deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos: 7,5 l/100 km.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.