„Siemens“ pristatė traukinį, galintį pasiekti įspūdingą greitį

„Siemens“ pademonstravo savo naujos kartos greitųjų traukinių „Velaro Novo“ koncepciją, pagal kurią kuriami traukiniai galės išvystyti iki 360 km/val. siekiantį greitį, tuo pačiu metu suvartodami trečdaliu mažiau energijos. 

 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
 Traukinys „Velaro Novo".<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jun 22, 2018, 3:29 PM, atnaujinta Jun 22, 2018, 3:30 PM

Naujoji „Siemens“ traukinių koncepcija bus oficialiai pristatyta rudenį Berlyne vyksiančioje parodoje „InnoTrans 2018“, o gabenti pirmuosius keleivius jie turėtų pradėti 2023-aisiais.

Gamintojo teigimu, „Siemens“ greitųjų traukinių „Velaro Novo“ galia sieks 8 MW, jie galės palaikyti nuo 250 km/val. iki 360 km/val. siekiantį greitį. Apskaičiuota, kad važiuodamas 300 km/val. greičiu naujasis „Velaro Novo“ traukinys, palyginti su dabartinės kartos „Velaro“ modeliu, sunaudos iki 30 proc. mažiau energijos. 

Eksploatuojant šį traukinį dėl mažesnių energijos sąnaudų per metus į atmosferą išmetamas anglies dvideginio kiekis galėtų sumažinti maždaug 1,4 tūkst. tonų.

Mažesnes energijos sąnaudas naujajam „Siemens“ traukiniui leidžia pasiekti 15 proc. lengvesnė vagonų konstrukcija, taip pat pagerintos aerodinaminės traukinio ypatybės – geriau nuo išorinio oro srauto apsaugota važiuoklė, stogo įranga ir pantografo laikymo vieta.

Kuriant naująjį traukinį atsižvelgta ir į keleivių poreikius – erdvė vagonuose išaugusi apie 10 proc., taip pat 11 mm padidėjęs atstumas tarp sėdynių eilių, kuris siekia 535 mm. Visa tai pasiekta geriau integravus techninę traukinio įrangą į vagonų lubas ir panaudojus pakabinamas įrangos spinteles.

Be to, naujos kartos „Velaro Novo“ vagonai yra paremti tuščiavidurės erdvės koncepcija, o vagonų viduje nėra jokių nuolatinių konstrukcijų. Todėl būsimi šių traukinių operatoriai galės juos lengviau pritaikyti savo poreikiams, įrengti pageidaujamą salono interjerą, paprasčiau jį atnaujinti ir aprūpinti ateities technologijomis.

Traukinyje naudojami įvairūs jutikliai ir kitos skaitmeninės technologijos, skirtos traukinio parametrų stebėjimui, padės sumažinti traukinio priežiūros sąnaudas apie 30 procentų.   

„Siemens“ jau pradėjo atskirų naujojo traukinio elementų bandymus – nuo šių metų balandžio keli „Velaro Novo“ vagonai išbandomi Vokietijoje, integravus juos į ankstesnės kartos „Velaro“ traukinio sąstatą.  

„Siemens Velaro“ traukiniai įvairiais maršrutais pradėjo kursuoti nuo 2000-ųjų, jie naudojami tokiose šalyse kaip Vokietija, Olandija, Belgija, Šveicarija, Ispanija, Prancūzija, Kinija, Rusija, Jungtinė Karalystė ir Turkija. Per vieną dieną „Velaro“ traukiniai įveikia  daugiau kaip 1 mln. kilometrų. „Velaro Novo“ koncepciją „Siemens“ pradėjo kurti 2013 metais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.