Teksto dydis:
2018-10-12 23:26
DEU

57 Mhm

Biski juokinga, kai prie paprasto straipsnio apie akumuliatoriaus atjungima, kuris beje teisingai aprasytas ir galioja VISIEMS auto akumuliatoriams, susirinke eruditai metosi faktais, formulemis ir desniais apie kuriuos patys neturi nei zalio supratimo ir jie neturi visiskai nieko bendro su straipsniu...

2
2018-10-12 22:16
NOR

56 O SEIP -TAI STRAIPSNIO AUTORIUS TEISUS

IMAM ELEKTROMOBILI... AKUMULIATORIAUS SU KELIAIS ++ GNYBTAIS be ju dar yra kruva SIGNALINIu LAIDu, yra temperaturiniai SENSORIAI... SAUGIAUSIA ATJUNGt BUTU pradet ATJUNGIAT AUKSCIAUSIOS YTAMPOS LAIDUS (- KORPUSO ATZVILGIU)... prisimenu atveji su autokrautuvu kai 96v baterija tiksliau 48 elementai po 25kg kekvienas sujungti i sekcijas ir pakrovimo laidas su 4 kontaktais + yzeminimas.... (+96v,+72v,+48v,+24v,) 24v tem ka apsvietimo lemputes...48v servo pompa, 72+96v pagrindinio motoro rezimai... metu daug atgal berods JUGERNSMEISTER vadinos....

1
2018-10-12 15:28
IRL

55 hm

Aš ir niekad nekreipdavau dėmesio . Kai per pirmuosius bandymus pasipila kibirkštys , suptanti , kad raktas neturi liestis nei su kitu akumuliatoriaus gnybtu , nei su auto korpusu . Atsargiai , lėtais judesiais , atsuki ar užsuki ir viskas . tas pats kaip keiciant elektros rozetę ar sietyną ( liustrą ) neatjungus eletros nuo sistemos . Jei esi nervingas , pavargęs , tada geriau ilgiau ir pagal taisykles .

3
2018-10-12 14:37

54 Dar vienas

Elektra eina iš minuso į pliusą, todėl jei pirma atjungsit pliusą, elektra subėgs i kėbulą ir nebegrįš į akumuliatorių.

3
2018-10-12 14:32
LTU

53 Tadas

Tik nepaaiškino, kaip prijungt akumulatoriu, kad reikia pradeti nuo pliuso - atvirkščiai negu atjungiant.

6
2018-10-12 14:24
LTU

52 <51

galime formulėmis ir jų išvadomis. Generatorius trifazio I= (Ux1,73)/(Ršalt x2) ir vienfazio I= U/Ršalt. taigi lengavai įrodoma, cheminių elementų reikia tiksliau pasižiūrėti, neturiu laiko.

1
2018-10-12 14:07
LTU

51 Pakraupęs>47

Pripažįstu, pritrenkei, sumalei į miltus, neturiu daugiau argumentų prieš tamstos "išmanymą". Pasiduodu, pasigailėk..

1
2018-10-12 14:02
LTU

50 Labai naudingas straipsnis

paprastiems žmonėms, kurie ne-sitaško komentaruose akademinėmis žiniomis elektrotechnikoje. Minusas- atjungti, pliusas- prijungti.....

2
2018-10-12 13:57
LTU

49 Arūnas

1. Daugeliui naujų automobilių rakto nereikia. Gnybtais užsispaudžia. 2. Naujesnėms mašinoms ir metalą aplink akumuliatoriaus pliusą rast sunku. Vien plastikas...

1
2018-10-12 13:41
LTU

48 47

čia turėjau omenyje kai trifazį kabelį naudoja kaip vienfazį, ir jūs niekur nerasite 2+2 gyslos . tai daro profesionalai!!!!!!!!

1
2018-10-12 13:39
LTU

47 <43-am pakraupusiam

atsiversk fiziką ir paskaityk, cheminiams maitinimo šaltiniams omo dėsnis netaikomas. Dabar generatorius dar labiau pakraupsi, generatoriaus išvaduose vienfazis trumpas jungimas bus didesnis nei tarp fazinis. Šitie dalykai yra nurodomi žinynuose ir kitur. Kirhofo dėsniai yra du , taip kiek srovės įtekės, tiek ištekės ir čia visur jungia keturgislį kabelį 3 fazės, vienas "nulis". Tad nelabai ir su tuo Kirhofo dėsniu ir taip daro profesionalūs savo srities specialistai.

1
2018-10-12 13:33
LTU

46 shitas straipsnis yra nulinis

yra automobiliu dauguma krovininiai tai ten atjungiamas ,, mases"isjungejas anjungia + laida nuo sistemos lieka tik tacho maitinimas atskiru laidu tai is esmes ar ar = ar - atjugsi niekas no to nesikeis

2
2018-10-12 12:43
LTU

45 vv

aš tai prieš atjungdamas akumuliatorių, visų pirma ištraukiu visus saugiklius keliose užslėptose vietose. Tada niekas neperdegs. Dar papildomai išsuku lempas visas: priekiniai ir galiniai žibintai, salono apšvietimas, daiktadėžė, bagažinė, spidometro lemputes išimu, posūkius ištraukiu. Butinai audiosistema atjungiu, signalizacijos saugiklį ištraukiu. Ir dar dėl visa ko išsiimu iš mašinos gesintuvą, kurio galiojimas pasibaigęs. Būt gerai dar žvakes išsukti, bet čia pachaltūrinu. Ir ta.dam... akumuliatoriaus atjungimas galų gale. Dar prieš visą šitą būtinai pasikonsultuoju su autodaktaru, kad nekiltų jokių pašalinių poveikių. p.s. pamiršau. Reik dar vieną rato varžtą išsukti iš atsarginio rato.

1
2018-10-12 12:26
LTU

44 gaila??

A jums gaila tos A juostos? kamsciai didziausi - A juosta laisva. As netik Plug-in hibridus leisciau vazinet, o visus hibridus ir taxi kurie neturi geltonu numeriu. Isnaudotume visa kelia ir kamsciai mazesni butu

0
2018-10-12 12:14
LTU

43 Pakraupęs

Omo, Kirhofo dėsniai yra MATEMATINIAI el.grandinės modeliai, todėl gali būti taikomi visiems el.grandinės elementams, t.t. akumuliatoriams, generatoriams nepriklausomai nuo tų elementų fizikos..

0
2018-10-12 12:11
LTU

42 <40

atviroje grandinėje taip ir yra.

0
2018-10-12 11:50
LTU

41 .

gali būti teisybės. Dėl įžeminimo, schemotechnikoje jėgos grandinių bendras taškas kaip priimta žymimas įžeminimo ženklu, t.y dažniausiai po tiltelio minusas, šiaip korpusas. Toliau akumuliatoriuje srovė teka iš minuso į pliusą, laidai turi induktyvumą. Nutraukta srovė negali staigiai kisti , dėl to įtampa kartais sumuojasi 2-3,5 karto. Na ir visa atgalinė grandinė yra varža. Be to akumuliatoriui nėra taikomas omo dėsnis ir ten vyksta cheminė reakcija, aišku tai ne starterio srovė, tai įtakos šiuo atveju nedarys.

1
2018-10-12 11:39
LTU

40 Autoriui su fizika sunkiai sekėsi

Priešingu atveju neparašytų tokios nesąmonės kaip "atsukamo sujungimo ir kėbulo įtampa yra tokia pati".

2
2018-10-12 11:26
DEU

39 To 33

Bl, tokio atsilupusio komentaro nesi mates. Matosi neturi net zalio supratimo apie elktra ir elektronike, tad verciau patyletum...

2
2018-10-12 11:23
DEU

38 To 37

Vaziuosi mandruoli. Jei neismanai nerasyk nesamoniu. Pririsimas reikalingas ikrovimo programai. Viskas veikia kuo puikiausiai ir be pririsimo, tik tai gali stipriai sutrumpinti akumo tarnavimo laika... ir straipnis apie akumo atjungima, o ne keitima...

0
2018-10-12 11:20
LTU

37 Modeliuotojas

Kur kas didesnė problema yra programinis akumuliatoriaus "pririšimas" prie sistemos. Bet straipsnyje apie tai nei žodžio. Pakeisk Baisia Mondram Volkswagenui akumuliatorių ir nevažiuosi.

5
2018-10-12 10:46
LTU

36 prieš kritikuodami

pasiskaitykite vadovėlį apie Omo dėsnį uždarai el.grandinei ir atsiminkite, kad auto kėbulas yra sudėtinga el.grandinė su NENULINE varža..

3
2018-10-12 10:09
GBR

35 :)

LRYTO specialistai, pirma masina nusipirkt reikia puskvailiai

2
2018-10-12 09:36
NOR

34 idedant akumuliatoriu

pirmiausia dulkes lapus ir siuksles is akumuliatoriau dezes pasalint... tepalus pasitikrint...vandeni bakelije...issikviest geltona med pomosc (psihuske) autobusiuka ir paziuret ar kibirkstys is rankinio stabdzio kaladeliu kondicionieriaus slangeliu nenudegino...

4
2018-10-11 23:28
DEU

33 Vv

ėStraipsnis niekinis. Visų pirma automobilis apautas guminėmis padangomis ir yra izoliuotas nuo žemės, taigi nėra įžemintas, jeigu neturite prie korpuso pritvirtinto karvės lenciūgo bei įpročio parvažiavę namo įkalti lenciūgo smaigo į žemę. Antra, bet koks pliusinio laido užtrumpinimas į korpusą nesudegins jokios elektronikos nei saugiklių, nes, kaip teisingai pastebėjo ankstesnis komentatorius, srovė šiuo atveju tekės per raktą. Be to, jokio pavojingo įtampos šuolio nebus, nes elektronikai gali būti pavojingas tik teigiamas įtampos šuolis (staigus maitinimo įtampos padidėjimas), o tai gali būti tik prijungiant kokį nors induktyvumą, o aš per savo ilgą elektronikos inžinieriaus praktiką nemačiau induktyvinio veržliarakčio :).

5
2018-10-11 21:48
LTU

32 as

jei butu kalbama koks polius turetu but jungiamas prie auto korpuso, tada taip yra skirtumas, nes seniau budavo jungiamas pliusas prie korpuso, tai automobilio korozija budavo daug didesne nei kai prie korpuso kaip dabar pajungtas minusas. bet atjungimo momentu kuris trunka sekundes dalis korozijos itaka absoliuciai nesvarbi

9
2018-10-11 21:40
LTU

31 as

jei masinos taip gestu nuo akumo isjungimo tai niekas tokio slamsto nepirktu, as visada pirma pliusa atjungiu ir neplanuoju kazka keist gyvenime, nes nepagaunu esmes koki poliu pirma atjunginet. suprasciau jei akumas duotu kilovoltus ar megavoltus, tada galima filosofuot kad atsizvelgt i zemes kruvi, i debesu itampa, talpa su salia esanciu kitu auto, tada gal ir minusa riektu pirma atjunginet, dar neapmasciau to, o prie 12 v jokio skirtumo, o jei planuoji raktu kazka uztrumpint, tai gal isviso nekeisk akumo, tegu kiti pakeicia

6
2018-10-11 19:04
LTU

30 vvv

Iki šiol visada atjunginedavau neziuredamas kuri pirmiausia atjungti ^^

4
2018-10-11 18:57
LTU

29 Alektrikas

dar galetu sukurti straipsni kad niekuomet noredami pamatyti kiek liko benzino nesvieskite i bako skyle degtukais

4
2018-10-11 18:53
LTU

28 9 tam

per daug nori zinot ,tau gana gazo pedalo,visi kiti kapiniu sargo rupestis

0