Vilniaus gatvėmis rieda retas modelis su unikalia istorija – jį pravardžiuoja našlių gamintoju

Kiekvienas automobilis, jeigu jis nebaigia savo gyvenimo anksčiau nei numatyta, turi nuo vieno iki kelių dešimčių savininkų. O kuo daugiau savininkų, tuo spalvingesnė automobilio istorija. Nenuostabu, kad klasikinių automobilių kolekcionierius itin vilioja įžymybių automobiliai, nes jie – su dar vertingesne istorija. Vienas tokių – klasikinis 1982 metų „Porsche 911 (930) Turbo“, kuris į Vilniaus senamiesčio gatves išriedėjo šią vasarą.

Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų.<br>V.Pilkausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

2020-11-21 11:44, atnaujinta 2020-11-21 12:21

Šis modelis žinomas keliais pavadinimais – tai „Porsche 911 Turbo“ arba „Porsche 930“. Nors automobilis dėl sąlyginai mažo svorio, jo paskirstymo ir didelės galios buvo sunkiai suvaldomas nepatyrusių vairuotojų ir dėl to yra gavęs pravardę „The Widow Maker“ (liet. našlių gamintojas), jį pamėgo daugelis benzingalvių ir automobilių kolekcionierių.

„Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas Benediktas Vanagas ne sykį sostinės gatvėmis važiavo išblizgintu „Porsche 911 Turbo“. Šis automobilis turi įspūdingą istoriją. Ankstesnieji „Porsche“ savininkai buvo visame pasaulyje garsūs dainininkai: soul ir R&B ikona Marvin Gaye, žinomas iš dainų „Sexual Healing“ ir „Let's Get It On“, ir muzikantas Ray Erskine Parker Jr., atlikęs filmo „Ghostbusters“ teminę dainą.

„Vairuojant tokio laikmečio automobilį supranti „Man & Machine“ sampratą. Nėra jokių pagalbinių vairavimo asistentų. Kiekvienas vairuotojo judesys perduodamas tiesiai mechaniniam vykdymui. Šį beveik 40 metų automobilį 300 arklio galių ir santykinai mažas svoris savo laiku darė visišku super automobiliu.

Nenuostabu, kad jam prisiklijavo „Našlių gamintojo“ etiketė, nes valdyti tokią „raketą“ tikrai neužteko vidutinių vairuotojo gabumų. Sutinku su teiginiu, kad šiuolaikiniai automobiliai lyginant su savo pirmtakais yra „nutukę“. Turint bėdų su klaustrofobija reikėtų vengti lipti į šį ankštą kupė, nekalbant jau apie galines sėdynes“, – apie automobilį atsiliepė B.Vanagas.

Prie „Porsche“ automobilio vairo galima išvysti daugybę žvaigždžių: Arnoldą Schwarzeneggerį, Dwayne'ą Johnsoną, Jennifer Lopez, Rihanną, Keanu Reevesą ir kitas. Štai „Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas automobilių kolekcijoje turi ne vieną „Porsche“ egzempliorių, o pirmasis jo automobilis, įsigytas praturtėjus, buvo „Porsche 959“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.