JAV paštas išsirinko naują furgoną: dizainas toks keistas, kad kai kurie jau praminė klounu

Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną. Per ateinantį dešimtmetį į gatves išriedės 50-165 tūkstančiai tokių mašinų. Dalis jų bus elektrinės. Kodėl JAV Paštas neišsirinko tik elektrinių furgonų? Ir kodėl jis taip keistai atrodo? Naujus furgonus JAV paštui gamins konkursą laimėjusi „Oshkosh Defense“ kompanija, geriau žinoma dėl savo gaminamų karinių mašinų.

Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>Gamintojo nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>Gamintojo nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Jungtinių Valstijų Pašto tarnyba išsirinko naują furgoną.<br>www.unsplah.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Technologijos.lt

Mar 9, 2021, 4:17 PM

NGDV, kaip ši mašina vadinama („Next Generation Delivery Vehicle“) pakeis atgyvenusius „Grumman LLV“ furgonus. Pastarieji buvo gaminami 1987-1994 metais ir turėjo būti naudojami tik 24 metus. Tai nėra labai modernios mašinos, todėl NGDV bus didelis šuolis pirmyn.

NGDV turės daug patogumų, kurių LLV neturėjo. Vairuotojo darbo vieta bus įrengta pagal šiuolaikinius automobilių pramonės standartus. Paštininkai galės džiaugtis kameromis, kurios palengvins manevravimą ankštose erdvėse ir oro kondicionieriais, kurių LLV mašinos neturėjo.

NGDV taip pat turėtų būti žymiai saugesnis furgonas. Vėlgi, taip yra dėl taikomų naujų saugumo standartų ir įrangos – furgone bus oro pagalvės, jutikliai bamperiuose, perspėjimo apie susidūrimą sistema, aklosios zonos stebėjimo technologija.

Daug techninių detalių kol kas nėra skelbiama. Tiksliau, kai kurios iš jų net nėra žinomos – 482 milijonų dolerių kontraktą pasirašiusi „Oshkosh“ turės užbaigti furgono kūrimą ir pasiruošti jo gamybai.

Žinoma tik tiek, kad ne visi jie bus elektriniai, o tai nuliūdino ne vieną elektromobilių entuziastą. Tačiau tam yra priežastis – kai kurios nuošalesnės JAV vietos kol kas nėra pasiruošusios kasdieniam elektromobilių naudojimui.

Tegul benzininės transporto priemonės nėra tokios efektyvios ar patikimos, bet jos lengviau tvarkosi su šalčiu, joms nereikia specializuotų įkrovimo stotelių. „Oshkosh“ žada, kad po NGDV kapotu atsiras efektyvus vidaus degimo variklis.

Bet tai – dar ne viskas. Kontrakte numatyta, kad NGDV varikliai turi būti lengvai keičiami. Tai reiškia, kad kai tai bus įmanoma, vidaus degimo variklius tikriausiai pakeis elektriniai varikliai.

„Oshkosh NGDV“ savo dizainu iš tikrųjų primena LLV, nors ir atrodo kaip naujesnis, modernesnis furgonas.

Tačiau tas dizainas socialiniuose tinkluose sulaukė ir kritikos. Vieniems atrodo, kad NGDV primena klouno automobilį, kiti spėlioja, ar „Oshkosh“ įkvėpimo neieškojo animaciniuose filmuose.

Iš tikrųjų, NGDV yra aerodinamiškas furgonas, vairuotojui suteikiantis labai gerą matomumą. Kaip ir anksčiau, pašto dėžutes paštininkas dažniausiai pildys ir tuštins nepakildamas iš savo sėdynės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.