„Daymak“ pristatė įspūdingą greičiausią pasaulyje triratį elektromobilį – įsibėgės greičiau nei „Tesla Roadser“ (6)

Kanados elektrinių transporto priemonių gamintojas „Daymak“ tęsia savo naujų elektromobilių seriją pristatydamas savo pirmąjį triratį elektromobilį „Daymak Spiritus“.

„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>lrytas.lt fotomontažas
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>lrytas.lt fotomontažas
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Stop kadras
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Technologijos.lt

Apr 7, 2021, 2:10 PM, atnaujinta Apr 7, 2021, 2:10 PM

Gamintojas teigia, kad „Daymak Spiritus“ yra „greičiausias pasaulyje triratis elektromobilis“.

Trijų ratų elektromobilį bus dviejų skirtingų lygių. „Spiritus Ultimate“ didžiausias greitis sieks 209 km/val., o „Spiritus Deluxe“ – 137 km/val.

„Ultimate“ versija turi visų varančiųjų ratų konstrukciją, kuri pasieks 147 kW (197 AG) galią. Automobilyje sumontuota didelės talpos 80 kWh baterija, kuria galima nuvažiuoti 482 km atstumą, palyginti su mažesne 36 kWh baterija „Deluxe“ modelyje, siūlančia 300 km nuotolį.

„Deluxe“ modelio galia taip pat yra mažesnė, 75 kW (100 AG), nors nėra aišku, ar jis naudoja priekinius, ar galinius ratus.

Vis dėlto, nepaisant kuklesnių rodiklių, „Deluxe“ versijos numatoma kaina – 19 995 USD (17 000 eurų) – tikrai yra labiau patraukli už „Ultimate“ milžinišką 149 995 USD (127 000 eurų) kainą.

Nors pigesnis modelis siūlo pagrįstą 6,9 sek. įsibėgėjimą nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96,5 km/val.), didesnės galios „Ultimate“, kaip teigia gamintojas, nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja vos per 1,8 sek. Tai dar greičiau nei „Tesla Roadster“, kuris iki tokio greičio įsibėgėja per 1,9 s.

Abiejuose „Daymak Spiritus“ modeliuose yra keturios oro pagalvės, trijų taškų saugos diržai, žirklinio stiliaus atidaromos durys, maža saulės baterija ir įmontuotos signalizacijos sistemos.

„Ultimate“ modelio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, turi belaidį įkrovimą, autonominio vairavimo ir automatinio durų atidarymo sistemas.

„Daymak“ planuoja, kad „Spiritus“ modeliai turėtų būti prieinami nuo 2023 m.

„Spiritus“ yra tik pirmas iš šešių modelių, debiutavęs kaip „Daymak“ „Avvenire“ linijos dalis, kuri buvo pristatyta praėjusių metų pabaigoje.

„Avvenire“ gamą sudaro elektrinis dviratis „Terra“; dengtas gulintis dviratis „Foras“; elektrinis AWD motoroleris „Tectus“, lengvas uždaras keturratis „Aspero“; ir elektrinė transporto priemonė, galinti skristi „Skyrider“.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.