Jeigu tie batareikamobiliai tokie greiti,tai kodėl jie nepasivaržo su benzininiais,ir dyzeliniais automobiliais pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Niurburgringe? Nes sustojimai boksuose pasipildyti kuro užtruktų po 6 valandas?:-)
Ir ką tokios lenktynės parodytų? Galima sukonkretinti, ką jūs norite tuo pasakyti ir kaip tai siejasi su kasdieniu transporto priemonės naudojimu, kai 80-90 proc. vairuotojų nenuvažiuoja 100km, o automobilis daugiau, nei pusę paros stovi? Elektromobiliai PUIKIAUSIAI patenkina šių vairuotojų poreikius. Ir bent jau kokiai 50 proc. iš jų šie poreikiai patenkinami JAU DABAR, likusiems dar reikia palaukti infrastruktūros plėtros.
kur jūs ir nuo ko ruošiatės bėgti,koks čia per rodiklis -greičiausias,šustriausias ir tt....geriau gaminkite kaip anksčiau patikimas ir ekonomiškas,ko daugiau reikia
Dyzeliuks
Jeigu tie batareikamobiliai tokie greiti,tai kodėl jie nepasivaržo su benzininiais,ir dyzeliniais automobiliais pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Niurburgringe? Nes sustojimai boksuose pasipildyti kuro užtruktų po 6 valandas?:-)
Bacila
Ir ką tokios lenktynės parodytų? Galima sukonkretinti, ką jūs norite tuo pasakyti ir kaip tai siejasi su kasdieniu transporto priemonės naudojimu, kai 80-90 proc. vairuotojų nenuvažiuoja 100km, o automobilis daugiau, nei pusę paros stovi? Elektromobiliai PUIKIAUSIAI patenkina šių vairuotojų poreikius. Ir bent jau kokiai 50 proc. iš jų šie poreikiai patenkinami JAU DABAR, likusiems dar reikia palaukti infrastruktūros plėtros.
db
kur jūs ir nuo ko ruošiatės bėgti,koks čia per rodiklis -greičiausias,šustriausias ir tt....geriau gaminkite kaip anksčiau patikimas ir ekonomiškas,ko daugiau reikia
šaunu
bet būtų geriau kad kas nors sukurtų emobilį už 25k nuvažiuojantį 600km. čia prioritetas, o ne triračiai su megavatais galios.
dan
tegul galvas issiplauna su tokiom kainom
nu
lietuvoje tiek duobiu gatvese,kad jiems butu kaput...