„Renault“ kompanijos vadovo tikslai stebina – nori pardavinėti elektromobilius be baterijų

„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas. „Renault“ jau bandė įgyvendinti tokią idėją, kai prieš 15 metų pristatė idėją, pavadintą „Better Place“ ir ją bandė įgyvendinti Izraelyje ir Danijoje. Deja, tada nepavyko, bet prancūzai nenuleidžia rankų.

„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Renault“ kompanijos vadovas Luka de Meo liepė savo inžinieriams grįžti prie idėjos keisti elektromobilių baterijas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 24, 2021, 11:29 AM

Pagal projektą turėjo būti pagaminta 100 000 elektrinių „Fluence“ modelių ir jiems turėjo būti sukurtos baterijų greito keitimo stotelės, kad nereikėtų laukti valandų valandas, kol baterijos pasikraus automobiliuose.

Deja, idėja nepavyko ir projektas „Better Place“ po šešerių metų gyvavimo bankrutavo.

Tačiau, kaip rašo „Financial Times“, idėja neužmiršta, tiesiog tais laikais nebuvo pakankamai gerų technologijų. Luka de Meo nori mašinas pardavinėti atskirai nuo baterijų, kurias galima tiesiog nuomoti.

Taip automobilio kaina būtų daug patrauklesnė, o baterijos nuomos išlaidos vis tiek būtų mažesnės negu benzininio automobilio degalai.

Be to, tokiu atveju nelieka didžiausio elektromobilio minuso – po keleto metų intensyvios eksploatacijos išsekusių ir talpumą praradusių baterijų. Jos būtų nuomojamos ir visą laiką būtų pakankamai talpios, nes nusėdusių baterijų problema taptų gamintojo galvos skausmu.

Tačiau toks projektas turi ir trūkumų, kurie ko gero gali nulemti svarstykles – tokios akumuliatorių keitimo stotelės yra labai brangios ir jų reikėtų labai daug, jomis negalėtų naudotis kiti gamintojai, taigi „Renault“ turėtų pats padengti viso tinklo gamybos išlaidas. Taigi, kol kas panašu, daugiau trūkumų negu privalumų.

Nebent, prancūzai rastų dar bent vieną labai stiprų bendrininką, kuris galėtų pasidalinti baterijų gamybos ir stotelių diegimo kaštais, nors panašu, to artimiausiu metu nenutiks.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.