Pagal projektą turėjo būti pagaminta 100 000 elektrinių „Fluence“ modelių ir jiems turėjo būti sukurtos baterijų greito keitimo stotelės, kad nereikėtų laukti valandų valandas, kol baterijos pasikraus automobiliuose.
Deja, idėja nepavyko ir projektas „Better Place“ po šešerių metų gyvavimo bankrutavo.
Tačiau, kaip rašo „Financial Times“, idėja neužmiršta, tiesiog tais laikais nebuvo pakankamai gerų technologijų. Luka de Meo nori mašinas pardavinėti atskirai nuo baterijų, kurias galima tiesiog nuomoti.
Taip automobilio kaina būtų daug patrauklesnė, o baterijos nuomos išlaidos vis tiek būtų mažesnės negu benzininio automobilio degalai.
Be to, tokiu atveju nelieka didžiausio elektromobilio minuso – po keleto metų intensyvios eksploatacijos išsekusių ir talpumą praradusių baterijų. Jos būtų nuomojamos ir visą laiką būtų pakankamai talpios, nes nusėdusių baterijų problema taptų gamintojo galvos skausmu.
Tačiau toks projektas turi ir trūkumų, kurie ko gero gali nulemti svarstykles – tokios akumuliatorių keitimo stotelės yra labai brangios ir jų reikėtų labai daug, jomis negalėtų naudotis kiti gamintojai, taigi „Renault“ turėtų pats padengti viso tinklo gamybos išlaidas. Taigi, kol kas panašu, daugiau trūkumų negu privalumų.
Nebent, prancūzai rastų dar bent vieną labai stiprų bendrininką, kuris galėtų pasidalinti baterijų gamybos ir stotelių diegimo kaštais, nors panašu, to artimiausiu metu nenutiks.