Išsiaiškino, kiek automobilio pasirinkimą lemia jo spalva: vardija populiariausias

Kompanija „Axalta“, gaminanti dažus ir gruntus automobiliams, užsakė apklausą, kurioje dalyvavo daugiau kaip 4 tūkst. žmonių iš Kinijos, Vokietijos, Meksikos ir Jungtinių Amerikos Valstijų.

Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2021-06-05 15:40

Šios apklausos tikslas buvo išsiaiškinti, kiek automobilio pasirinkimą lemia jo spalva. Pasirodo, kad vidutiniškai net 88 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą poveikį automobilio pasirinkime.

Kinijoje net 99 proc. apklaustųjų teigė, kad jiems automobilio spalva yra itin svarbus veiksnys renkantis automobilį. Šioje šalyje populiariausios automobilių spalvos yra balta ir juoda – vidutiniškai, kas ketvirtas automobilis Kinijoje yra juodas arba baltas.

Net 64 proc. apklaustųjų teigė, kad jeigu gamintojas neturi reikiamos spalvos, jie pasirinktų kitos markės automobilį. Beje, net 93 proc. pirkėjų Kinijoje renkasi automobilį pasikliaudami tik savimi, nekreipdami dėmesio į rekomendacijas iš šalies.

Vokietijoje automobilio spalvą kaip lemiančią priežastį nurodė mažiau – 83 proc. respondentų. Mažiau apklaustųjų kliaujasi tik savo nuomone, tik 63 proc.

Populiariausia spalva šioje šalyje – juoda, tačiau į antrą vietą šiemet kiek netikėtai išsiveržė mėlyna – 16 proc. automobilių Vokietijoje parduodami būtent tokios spalvos. Vokiečiai mano, kad juoda yra elegancijos spalva.

Meksikoje 90 proc. apklaustųjų teigė, kad spalva turi lemiamą reikšmę renkantis automobilį. Populiariausia spalva – raudona, net 22 proc. meksikiečių renkasi tokios spalvos automobilius. 40 proc. apklaustųjų neradę reikiamos spalvos pasirinktų kito gamintojo automobilį.

Beje, antra pagal populiarumą spalva Meksikoje yra mėlyna. Jie mano, kad raudona yra elegantiška, o mėlyna – teigiamas emocijas kelianti spalva.

Jungtinėse Amerikos Valstijose spalvą kaip lemiantį faktorių perkant automobilį nurodė mažiausiai žmonių – 79 proc.

Daugiau kaip pusė apklaustųjų namie turi daugiau negu vieną automobilį.

Juoda čia laikoma populiariausia spalva, nors didelių automobilių pirkėjai dažnai renkasi ryškesnius atspalvius – mėlyna yra antra pagal populiarumą, o raudona – trečia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.