Bandytojų tikslas yra ištirti kaip veikia pakaba ir transmisija į gerokai padidėjusią apkrovą, nes vandenilinė sistema yra apčiuopiamai sunkesnė ne tik už tradicinę, bet ir už elektrinę versiją.
Šią vandenilinę sistemą vokiečiai kuria padedami „Toyota“ korporacijos. Apie tai, kad abu koncernai kartu kuria tokią sistemą buvo pranešta dar prieš dvejus metus.
Šios sistemos esmė yra pakankamai paprasta – iš esmės tai elektrinė „eDrive“ vokiška pavara, tik jos akumuliatorių krauna automobilyje įmontuota vandenilinė jėgainė su vandenilio bakais.
Vandenilis, reaguodamas su oru, automobilyje generuoja elektros energiją ir taip įkrauna akumuliatorius. Vandenilis laikomas šešių kilogramų talpos bakuose, kuriuose vandenilis suspaustas net 700 barų slėgiu.
Maksimali tokios jėgainės galia yra 374 AG. Automobilis rinkoje turėtų debiutuoti šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje. Tačiau kol kas BMW neatskleidžia jokios informacijos apie galimą šio automobilio kainą ir apie gamybos apimtis.
Aišku tik, kad tai bus itin nedideli kiekiai ir vokiečiai turės dotuoti šiuos automobilius, nes vandenilinės jėgainės kaina yra itin didelė.
Gamybos apimtys bus nedidelės dar ir dėl to, kad vandenilio kolonėlių Europoje yra tik apie šimtą ir dar pora šimtų Amerikoje.