Todėl vis daugiau vairuotojų renkasi taip vadinamus krosoverius ne su keturiais, bet tik su dviem varančiaisiais ratais. Tai leidžia sutaupyti perkant automobilį, be to, dviem ratais varomos mašinos yra santykinai paprastesnės ir pigesnės eksploatuoti.
Pirmąjį šių metų pusmetį kas antras naujas automobilis Europoje buvo priskiriamas padidinto pravažumo automobilių kategorijai. JAV jų dar daugiau – 53 procentai. Neatsilieka ir Kinijos rinka – ten tokios kategorijos automobiliams tenka 47 proc. naujų automobilių rinkos.
Populiarumas paaiškinamas paprastai: aukšta sėdėsena, patogus vairavimas ir praktiškumas. Europoje patys populiariausi mažieji krosoveriai dažnu atveju, net brangiausiose versijose, neturi numatytos visų varančiųjų ratų pavaros.
Kaip teigia „JATO dynamics“, tik 36 proc. visų krosoverių, parduotų Europoje per pirmąjį šių metų pusmetį, turėjo visų varančiųjų ratų pavarą – taigi maždaug vienas iš trijų. Kinijoje ši tendencija dar labiau išreikšta – tik kas penktas krosoveris buvo varomas visais ratais.
Kaip pagrindinę priežastį, kodėl renkasi dviem ratais varomus automobilius, pirkėjai įvardijo mažesnę kainą.