Dėl kasininkės klaidos čekis išsipūtė dvigubai (papildyta parduotuvės komentaru)

Nepatikėsite, kokį nemalonų ir tiesiog skandalingą incidentą man teko patirti Rokiškio parduotuvėje „Maxima“, esančioje Respublikos g. 111B.

Rokiškėnas nori įspėti pirkėjus atidžiai tikrinti čekius prie kasos. V. Balkūno asociatyvi nuotr.
Rokiškėnas nori įspėti pirkėjus atidžiai tikrinti čekius prie kasos. V. Balkūno asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Povilas Būtėnas

Aug 9, 2012, 9:48 AM, atnaujinta Mar 17, 2018, 12:04 PM

Antradienį parduotuvėje pirkau įvairiausių prekių, tarp jų - ir baliklio „Ace“. Viską sudėjus, mano prekių suma turėjo siekti 74 litus su centais. Tačiau kai kasininkė išmušė 151 lito čekį, pakraupau. Žvilgterėjau į čekį ir pamačiau, kad vietoj vieno baliklio „Ace“, kuris kainuoja 3,89 Lt, buvo įmušta 20 šio baliklio vienetų! Taigi sąskaita išaugo maždaug 77 litais ir pasiekė 151,73 lito.

Kadangi taip nusvylu ne pirmą kartą, viskas būtų ne taip tragiška, jeigu kasininkė iš karto būtų pripažinusi savo klaidą ir minusavusi tuos 19 baliklio butelių. Tačiau taip neatsitiko - ji pareiškė, kad situacijai įvertinti būtina peržiūrėti apsaugos kamerų nufilmuotą vaizdą! Kam žiūrėti, juk akivaizdžiai matyti, kad mano krepšyje nėra 20 baliklio butelių.

Natūralu, kad pakėliau balsą. Prisistatė apsaugos darbuotojai, o aš ėmiau kviesti policiją. Pareigūnams atvykus kasininkė pasakė, kad įvyko nesusipratimas ir minusavo kainą už mano nepirktas prekes.

Vis dėlto noriu pasakyti, kad taip man atsitinka jau ne pirmą kartą - toje pačioje parduotuvėje buvau apgautas, kai pirkau alų su akcija (vietoj 5 Lt sumokėdamas 7 Lt), sausainius ir garstyčias. Todėl noriu įspėti žmones būti budrius ir atidžiai peržvelgti prie kasos gaunamus čekius.

„Maxima“ atstovė spaudai Olga Malaškevičienė: 

„Vakar nurodytoje parduotuvėje klientas pastebėjo, kad kasininkės išmuštame kvite įsivėlė klaida. Nepatyrusi kasininkė vietoj 20 pirktų dangtelių išmušė 20 vienetų baliklio, nors kliento krepšelyje jis buvo vienas. Klientui pastebėjus klaidą, kasininkė pasikvietė apsaugos darbuotoją, kad būtų anuliuotos klaidingai čekyje įvestos prekės. Apsaugos darbuotojo dalyvavimas tokioje situacijoje - būtinas. Vaizdo įrašo tokiam veiksmui peržiūrėti nėra būtina.

Kliento už patirtus nepatogumus atsiprašė tiek kasininkė, tiek parduotuvės administracijos darbuotoja, kuri irgi buvo pakviesta kasininkės.

Tačiau priimti pinigus klientas kategoriškai atsisakė ir iškvietė policiją. Prie policijos pareigūnų klientas priėmė pinigus.

Kiekvienu atveju, kai klientas jaučiasi, kad buvo netinkamai aptarnautas ar turi kokių nors klausimų dėl kainų, ar kitų pastabų ir situacijos nepavyksta išsiaiškinti su jį aptarnaujančiu darbuotoju, reikėtų kreiptis į parduotuvės administraciją, kuri imsis visų priemonių, kad kilęs nesklandumas būtų išsiaiškintas.

Ant kiekvieno mūsų kvito yra nurodytas nemokamas „Maxima“ infolinijos telefonas, kuriuo paskambinęs klientas gali užduoti klausimus ar išsakyti savo pastebėjimus.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.