Neįtikėtinai pigių skrydžių drama - su laiminga pabaiga

Skrydžių bendrovė „Alitalia“ praėjusį savaitgalį paskelbė reklaminę akciją, kurios metu bilietams buvo taikoma 25 proc. nuolaida. „Alitalia“ puslapyje japonų kalba buvo taikoma 25 tūkst. jenų (apie 830 litų) nuolaida. Bet klaida akcijos sąlygose bei programinėje įrangoje bendrovės puslapyje japonų kalba leido įsigyti bilietus nemokamai arba už tikrai žemą kainą.

Pigių bilietų sąlygas pakeitusi „Alitalia“ galiausiai pasimetė - galioja tūkstančių žmonių įsigyti bilietai ar ne.<br>"Reuters" nuotr.
Pigių bilietų sąlygas pakeitusi „Alitalia“ galiausiai pasimetė - galioja tūkstančių žmonių įsigyti bilietai ar ne.<br>"Reuters" nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Mindaugas Tuska

2012-10-25 11:06, atnaujinta 2018-03-15 21:30

Pavyzdžiui, Ženeva-Niujorkas-Venecija bilieto kaina po pritaikytos nuolaidos buvo 42 eurai (145 litai), Bolonija–Abu Dabis–Londonas - 0 eurų.

Jei tikėsime pateikiama statistika „Alitalia“ puslapyje, tai bilietų buvo įsigyta daugiau nei 100 tūkstančių.

Mes su draugų kompanija šeštadienį įsigijome bilietus Ženeva-Niujorkas-Venecija. Tai padarėme per „Alitalia“ internetinio puslapio japonišką versiją, kuri žadėjo didžiausias nuolaidas visiems skrydžiams, įskaitant ir Europos oro uostus.

Iš pradžių visi įsigijusieji džiaugėsi, nes buvo gautas bilietų įsigijimą patvirtinantis dokumentas.

Deja, sekmadienio rytą, kai didžioji dalis vartotojų jau buvo įsigiję bilietus kitomis sąlygomis, „Alitalia“ pakeitė akcijos bilietų pirkimo taisykles.

Iš pradžių, šeštadienį, skelbtose sąlygose buvo nurodytas tik vienas apribojimas - nuolaidos kodas negalioja šventiniu laikotarpiu (2012 gruodžio 20 d. – 2013 sausio 06 d.). O naujose sąlygose, paskelbtose sekmadienį ryte, atsirado papildomas tekstas su informacija, kad nuolaidos kodas galioja tik skrydžiams iš Japonijos oro uostų!

Negana to, sekmadienį vakare visi įsigijusieji bilietus gavo pranešimus, kad bilietai yra atšaukiami be paaiškinamos priežasties.

Dar ir šiandien oficialaus paaiškinimo iš „Alitalia“ nėra sulaukęs nė vienas pirkėjas. „Alitalia“ nėra paskelbusi oficialaus pranešimo spaudai, kas nutiko ir kaip elgsis toliau, kiekvienoje šalyje vartotojai kreipiasi į savo šalies Europos Sąjungos vartotojų teisių centrą.

„Facebook“ yra sukurtos kelios grupės ta tema. Toliausiai pažengė vokiečiai - sukūrė peticiją Europos Parlamentui.

Susisiekus su oro kompanija telefonu, jos darbuotojai nuolat painiojasi - bilietai tai galioja, tai atšaukti.

Pirkėjai liko apgauti, po įsigijimo keisti sąlygas nėra sąžininga! Aš, aišku, ne teisininkas, bet pirkėjo teisės tikrai pažeistos. Jei esate įsigiję šiuos bilietus ir jie jums atšaukti, kreipkitės į ES vartotoju centrą ecc.lt.

Papildyta spalio 25 d.

"Bendraukime" redakcija spalio 25 d. pasiekė informacija, kad "Alitalia" galiausiai pripažino bilietus, kuriuos buvo pardavusi už itin žemą kainą. "Alitalia" patvirtino visus bilietus, už kuriuos buvo sumokėtas bent 1 euro centas. Nemokami bilietai atšaukti, bet jei mokėjai, bilietai patvirtinti", - pranešė skaitytojas Darius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: iš kur paimti pinigų gynybai?