Susėdome prie stalo, mums padavė meniu. Už mano nugaros stovėjo ir tarsi skubino mus kaip galima greičiau užsakymą pateikti vidutinio amžiaus padavėja.
Stovėdama vos pusmetrį už mano nugaros ji kas 5 sekundes „šlerpė“ savo nosį – ji sirgo!Na, nieko sau, pagalvojau, aš čia su savo vaikais atvykau ligą gauti? Juk ji neš man maistą! Ką jau kalbėti apie tą erzinantį nosies traukimą už nugaros?
Neapsikentęs, tačiau tikrai neparodydamas tai atvirai, ramiai nuėjau ir kitos padavėjos paprašiau, kad man iškviestų vadovę. Netrukus ji priėjo prie mūsų stalelio. Labai rimtu ir nepatenkintu veidu. Aš mandagiai pasakiau, kad galbūt jūs ir nežinojote, kad viena jūsų darbuotoja, kuri kaip tik aptarnauja mūsų stalelį, – serga. Kad siųskite ją namo gydytis – juk negalima sergant dirbti, o ypač tokioje vietoje...
Vadovė man tepasakė „pakeisim jums padavėją“ ir išėjo.
Atėjo kita. Užsakymą teko pakartoti iš naujo (kas yra gan keista, nes sergančioji viską juk užsirašė prieš tai). Po kiek laiko pamatėme ir sergančią darbuotoją. Ji kuo ramiausiai aptarnavo kitus staliukus!
Nemanau, kad galima kaltinti sergančią darbuotoją, na, nebent bendrųjų kultūros normų nesilaikymo – traukti nosį apskritai nesveika, o prie kitų žmonių – labai nekultūringa.
Mane labiausiai pribloškė vadovės požiūris. Vietoj to, kad pašalintų grėsmę apkrėsti pietauti atėjusius žmones su vaikais pasiųsdama darbuotoją gydytis namo, ji kuo ramiausiai leido ir toliau padavėjai dirbti. Įdomu, ar bent pasakė, kad netraukiotų nosies prie klientų?
Visi žino, kad galima užsidėti prabangiausius drabužius, bet nuo to tavo vidinė kultūra ir mentalitetas nepasikeis, koks buvai – toks ir liksi, ne nuo rūbų žmonės turi pradėti keistis. Taip ir su restoranų pavadinimais.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.