Vieta, kur parodome kitą savo veidą

Esu mėgėja pirkti drabužius „Humanoje“ ir nieko blogo tame nemačiau iki paskutinio apsilankymo šio tinklo parduotuvėje, Vilniaus stoties rajone. Tada kaip tik buvo kilusi pavasarinio karščio banga, prasidėjo išpardavimas, tad laukdama autobuso užsukau ir aš – gal rasiu keletą nebrangių drabužių, kuriuos tikrai nebus gaila dėvėti namie. O gal pavyks sumedžioti ką nors vaikams, kurie labai greit išauga visus drabužius.

Daugiau nuotraukų (1)

Livija S.

May 17, 2014, 12:21 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 8:23 PM

Parduotuvės viduje, kaip ir kiekvieno kainų mažėjimo metu, buvo pilna pirkėjų, net tiršta. Visos rausiasi, ieško, pakabos barška, žodžiu visi veiksme. Tvankuma neapsakoma, karšta jautiesi tarsi patekus į šiltnamį, trūksta oro.

Mane nemaloniai nuteikė ne vien karštis (tai yra įprasta), bet ir kai kurių pirkėjų elgesys – ima drabužius (kurie sukabinti labai glaudžiai) ir, jei rūbas krenta nuo pakabos, taip ir palieka jį gulėti ant žemės. Vargšės pardavėjos nespėja lakstyti po salę ir kabinti drabužių atgal. Kai kur mindomos ir spardomos guli ištisos drabužių krūvos.

Suprantu, kad rūbai, kuriuos renkasi pirkėjos, yra dėvėti. Kad kažkas juos atidavė, paaukojo nes yra nereikalingi, suprantu, kad šis parduotuvių tinklas tėra paniekinančiai vadinamas skudurynu, bet ar patekus į šią parduotuvę nustoja galioti mandagumas ir žmogiškas elgesys? Tikriausiai nė viena pirkėja neleistų sau nušveisti ir palikti rūbo ant grindų prašmatniame butike ar net prekybos centre. Tai kodėl tokia nepagarba kitų darbui yra šioje parduotuvėje?

Ne kartą mačiau „Humanoje“ tarp „naujos kolekcijos“ besiprekinančias žinomas ponias ir net ponus. Nespjauna į šias parduotuves ir studentai bei jaunos mamos. Pirkėjų daug ir labai įvairių - ieškančių ko nors pigesnio, įdomaus ar tiesiog mėgstančių pasirausti. Manau, šio tinklo parduotuvės vilniečių tarpe yra gana populiarios, net ir tie, kurie neigia ką nors ten perkantys, turi spintoje vieną kitą „Humanos“ drabužį.

Tad kodėl perkantiesiems nepasirūpinus, kad išpardavimo metu pardavėjoms nereikėtų rankioti besimėtančių, nepagarbiai nušveistų rūbų, tarsi mamoms mažų vaikų kambaryje? Kodėl pirkėjų ir personalo patogumui neįrengus kondicionierių, kad netektų vasaros metu kepti iš karščio? Nė vienoje šio tinklo parduotuvėje jų nėra, o pačių parduotuvių daugybė ir žmonių jose lankosi gana daug.

Manau, „Humanos“ tinklas Lietuvoje užsidirba tiek, kad galėtų sau leisti kondicionierius, nepatirdamas didelės finansinės žalos. Nes naujai iškabintų drabužių kainos laisvai gali varžytis su tikrai naujų drabužių kainomis, o pirkėjų niekada netrūksta.

Mes labai mėgstame skųstis aptarnavimo ir viso ko kito kokybe – tai nugydė, tai apsvėrė, tai numaitino, tai blogai aptarnavo, tai neparodė deramos pagarbos. Tačiau ar patys gerbiame kitų pastangas ir darbą? Juk kai žmogus dirba sąžiningai ir sunkiai, nesvarbu, ar jis sėdi aukštame poste, ar dirba skuduryne. Būkime sąžiningesni ypač patys su savimi.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.