Visi mes turime tokių kolegų: departamentų ypatumai

Šia savo rašliava nieko nenoriu įžeisti – tiesiog norėtųsi išgirsti daugiau žmonių nuomonių apie kolegų būdus iš skirtingų skyrių ar departamentų.

Daugiau nuotraukų (1)

Jonas Bambeklis

May 26, 2014, 10:38 AM, atnaujinta Feb 13, 2018, 12:56 PM

Personalo departamento darbuotojai

Čia reikėtų pradėti nuo to, kad visi darbuotojai ten yra baisiai faini, labiausiai, žinoma, patys sau ir tarp savęs. Daugumai kolegų dažnai kyla klausimas: ką gi jie daro kiekvieną dieną? Na, taip, jie priima ir atleidžia kolegas (ir mums pačius), jie formina atostogas, komandiruotes ir kitus be galo svarbius dalykus – užsako konferencijai salę, pasirūpina gimtadienių maistu ir t.t.

Bet jie (drąsiai galima sakyti - jos, nes kas matė personalo skyriuje dirbantį vyruką?) veikia kur kas daugiau, kokius šešis kartus per dieną geria kavą su skirtingais departamentais, su sekretorėm peza apie naujausias nusipirktas sėklas, ar matė naujausiame „Žmonių“ žurnale TĄ negražią, baisią ir į visus žurnalus lendančią bobą.

Teisės departamento darbuotojai

Tie, kurie visada vaikšto su kostiumais ir kaklaraiščiais. Tos, kurių baltų marškinių rankovės lieka baltos iki pat 17 val. Bene patys tvarkingiausi, tyliausi, korektiškiausi kolegos. Todėl jie mane mažiausiai ir biesina ir todėl apie juos daugiau nekalbėsiu.

Marketingo departamento darbuotojai

Kaip ir personalo darbuotojai – vieni iš „pats sau fainas“ kategorijos darbuotojų. Viską ką jie daro tik jiems vieniems ir verta suprasti, nes marketingas yra žiauriai nesuprantamas dalykas paprastam darbuotojui. Žinoma, jeigu darbuotojai įmonės marketingo dalykus vertina gerai, kas, deja, mūsuose būna labai retai, nes marketingas „šūdą daro didelius pinigus leisdami“ ir „pastoviai vėluoja“, tada ir marketiorai gali kartu pasidžiaugti su likusiu kolektyvu.

Pardavėjai

Žmonės, kuriems viskas vyksta žiauriai paprastai – tereikia spragtelėti pirštais ir viskas yra padaroma. Tik, deja, dažniausiai ne jų pačių pardavimai. Šiems žmonėms viskas yra taip paprastai padaroma, kad jie ir Benedikto kiaušinienę su mikseriu maišydami vandenį išvirtų, tik, kaip ir vėl pasikartosiu, ne jų pačių pardavimai. Savo pardavimų nesėkmei pateisinti jie kuo puikiausiai randa tūkstančius priežasčių: klientas durnius, kitas pigiau parduoda, mūsų reklama bloga, kiti vadybininkai turi geresnius darbo įrankius ir t.t.

Sandėlio / Bendrųjų reikalų / Ūkio skyriaus darbuotojai

Tai žmonės, į kuriuos visada kreipiamės „paskutinę minutę“, neatsižvelgiant į tai, jog iki darbo pabaigos dar liko daugiau kaip valanda darbo laiko. Jie visada bumba, kad ir koks tas darbas būtų – lengvas ar sunkus, greitai išpildomas ar reikalaujantis daug laiko. Bet jie bumba. Bumba. Bumba. Ir galų gale su išgelbėtojo šypsena pareiškia, kad darbas jau atliktas, pareikalavo daug laiko ir aukų ir tu jiems esi skolingas butelį.

Finansų skyrius

Tai skyrius, atsižvelgiant į kompanijos dydį ir veiklos sritį, kovo 8-tąją išgeriantis daugiausiai bobelinės, brendžio ir vyno. Dar tai yra tas skyrius, daugiausiai dirbantis aklai pagal instrukcijas: kaip parašyta tvarkoje, taip ir turi būti. Nebent direktorius pasakys kitaip. Nebent. Keista, kad finansų darbuotojai savo kabinetuose dar nepasikabina savo direktoriaus paveikslo. Tikrai keista.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.