Teksto dydis:
2018-11-08 06:12
MYS

47 Nieko naujo

Back in USSR

0
2018-11-06 14:22
LTU

46 to 45

o TAU SUŠIKTA LAIPTINĖ RŪPI LABIAU NEI ŽMOGUS, KURIS NORI GYVENTI BENT JAU KAŽKIEK PATOGIAU, JUK SVEIKI NIEKADA TO NESUPRAS, KOL PATS TO NEPAJAUS, O NEĮGALIU GALI GREIT PATAPTI, TADA LAIPTINĖ NEBERŪPĖS

1
2018-11-06 12:25
LTU

45 to 29

Mano nuomone, kad su kaimynais vis dėlto reikia tartis. Įvairių situacijų būna, bet neįgaliajam bet kuriuo atveju yra patogiau pirmame aukšte gyventi ir butas tada lengviau pritaikomas. Pavyzdziui- tokia situacija- 85 metų vieniša moteris, gyvenanti 5 aukšte, jau nebegali paeiti, globėja reikalauja keltuvo, laiptinė nesenai suremontuota, dėti keltuvą, po to išimti, išdraskyti, kieno lėšomis bus atremontuojama laiptinė? Ar ne pigiau būtų keisti butą į pirmą aukštą? Bet tuo atveju nuostoliai bus neįgaliojo ir globėjos, o va keltuvą įrengs dykai, o laiptinę tegul atsiremontuos kaimynai? Neįgaliesiems padėti reikia, bet ir patys turėtų objektyviai žiūrėti į situaciją, o ne matyti tik tai- man priklauso ir taškas.

11
2018-11-06 09:28
LTU

44 TO>40 Skaitytojas

Savanoriškai užsirašėte i Dievo pavaduotojus? Jam ne nezinant jau praejote aplinkinius skirstyti i teisius ir geruosius? Atrodo, dar ne paskutine Teismo diena, pataupykite jegas:)

0
2018-11-05 23:14
LTU

43 klp

Užuojautos nelaimės broliams ir sesėms. Mes paėmėme didžiulę paskolą, laimė, kad gavome ir keitėme butą į vieno aukšto namą. problemos žinoma tuo nesibaigia. Deja civilizuotose šalyse, jūs net nepatikėsite, pavyzdžiui, Lenkijoje, jau 3 ar 4 aukštų namai statomi su liftais, nėra vargo nei neįgaliesiems, nei mamoms su kūdikių ir vaikų vežimėliais, nei žmoniems su pirkinių krepšiais. Labai bloga sirgti Lietuvoje.

0
2018-11-05 23:00
LTU

42 Na

Varge, gal tai ir labai brangu, ir vienkartinė nauda. Negi nėra kokių specialių butų apsigyvenimui tokiems ligoniams, kuriais galėtų naudotis daugelis?

0
2018-11-05 19:23
LTU

41 Skaitytojas

nuoroda:https://www.youtube.com/watch?v=NsTmhD-ymLE

0
2018-11-05 18:51
LTU

40 Skaitytojas

2. Todėl reikia susisgribti ir, kol nevėlu, keisti įstatymus - atstatyti Status quo. Nepamirškime, kad ta visa patologija - vadinamosios "teisės" - reikalinga tik parazitėms, lytiniams iškrypėliams, tinginiams, narkomanams ir asocialams. Tai dabar seksualinės mažumos reikalauja teisės tuoktis, o jeigu tokia teisę, neduodie, gaus, tuomet reikalaus teisės tuoktis bažnyčioje. Ir dar jie nori teisių įvaikinti niekuo kaltus normalių žmonių vaikus, kuriuos paskui lytiškai išnaudos. Tinginiai, girtuokliai ir narkomanai reikalauja pašalpų, kurios mokamos iš normalios visuomenės kišenės. Kam mums šerti juos? Kiek jie naudos atneša visuomenei? Atsirado jau absoliučiai nieko nenorinčių dirbti ir ant mūsų visų sprando parazituojančių pašalpinių karta. O kam dirbti, jeigu yra "teisės"? Tas pats ir su moterimis šeimose. Kam klausyt vyro, kai įstatymas to neįpareigoja? Kam būti ištikimai, kai už tai nebaudžiama? Kam saugoti nekaltybę iki vestuvių, kai pilna asilų, kurie į žmonas paims ir paskutinę k... ? Kam rūpintis namais, vyru ir vaikais, kaip tai yra apibrėžta mūsų teisėje? Pareigų, teisiškai reglamentuotų - jokių. Užtat šūdą/teisių - tiek, kad žmonija išmirs greit... Teisė(?) į svetimą(!) turtą, teisė į alimentus, teisė į iš buvusio sutuoktinio gaunamą išlaikymą (!), teisė, teisė, teisė... O kur pareigos?!

8
2018-11-05 14:02
LTU

39 as

o praeita savaitę komentatoriai aiškino kam varginti greitąją med. pagalbą, juk kaimynai padės išnešti, užnešti, nuvežti. Dabar matote kokie tie kaimynai geranoriški, jie tik pasidžiaugs kai tavo troba sudegs, svarbu, kad ne jų

1
2018-11-05 12:08
LTU

38 to 36

nepatekote į tokią situaciją ir nekalbėkite, noriu ar nenoriu, juk jūs nežinote ką aš išbandžiau ir ko siekiau, gal kada nutiks ir jums taip, tada žinosite norite, ar negalite, nereikia šiaip sau kalbėti nesąmonių

2
2018-11-05 11:11
DEU

37 laima to 33-ajam

pakeisti sunku,bet manau,kodel Lietuvoje nestatomi prie namo stikliniai liftai.Nesakau,kad iskart,bet palaispsniui kai vyksta rekonstrukcijos ir pirmiausiai kur gyvena tokie neigalus,o tokiu liftu galetu naudotis visi gyventojai,o ne personaliai invalido seima.O kas liecia vonios kambari,tai galetu zmones ir patys isirengti duso kabinas

13
2018-11-05 10:54
LTU

36 to 33

Butą 3 aukšte pakeisti į pirmą aukštą, manau, gana nesunku, bet ko gero jūs to nenorite.

25
2018-11-05 10:14
LTU

35 Rimas

Neduoti nei vieno cento daugiau, nei priklauso pagal ištuokos dokumentus. Nepasiduoti psichologiniam spaudimui ir į kiekvieną pretenziją mandagiai bet konkrečiai pasakyti tai mano gyvenimais, kuriame tavęs nėra. Bendravimo su vaiku grafiką nustatyti per teismą, jei kitaip neišeina. Taipogi galima teisiškai išspręsti ir pinigų, kuriuos ji gauna vaiko išlaikymui naudojimo kontrolę. Teisinių priemonių šiai dienai jau yra pakankamai, kad tokias moteris galima būtų konkrečiai dusinti. Tik vyrai dažnai elgiais kaip virtuvės skudurai- ai, kaip aš čia darysiu, juk vaikas ir tt. Tas vaikas už tokį elgesį nepadėkos. Užaugęs ir mamos pripumpuotas antitėviškos ideologijos dari ir pasakys- pats durnas buvai. Gyvenimas keičiais ir yra žiaurus, o svarbiausia jis nestovi vietoje. O kodėl butas atiteko žmonai? Tikėtina , kad tai buvo bendras turtas. Jei jau jis liko žmonai, teisiškai turėjo būti įformintos to likimo pasekmės- kaip alimentai daug metų į priekį. Aišku, straipsnis daugiau žurnalistų fantazija nei realaus žmogaus pasakojimas, bet tokių sunkiai sveiku protu suvokiamų dalykų pasitaiko, kai buvusios bobos ir po keleto metų po ištuokoks vyrams bando gyvenimą reguliuoti. Todėl vyrams reikia palinkėti visų pirma išsivaduoti iš psicholiginės priklausomybės, o teisinių poveiko mechanizmų tikrai yra. Bobas galima konkrečiai pastayti į vietą. Didžiulė tikimybė, kad užaugę vaikai už tai padėkos. Kita vertus išsaugosite savo gyvenimą, kuris tikrai nepasibaigė.

16
2018-11-05 09:07
LTU

34 Martė

O kad kas žinotų kaip šokdina su tais busto pritaikymais. Remontą padarykite, slenksčius išimkte, grindis sudėkite, trinkelėm takus išklokite iki pirties . Sutinku, bėda, bet kartais net labai tuo manipuliuojama norint susitvarkyti gerbūvį

12
2018-11-05 08:32
LTU

33 m

mano tėvai jau 11 metų tokiame kalėjime, lifto nėra, trečias aukštas, mama be kojų, tėvelis po trijų insultų, laiptais jų nunešti negaliu, o butą pakeisti su ligoniais ne taip paprasta kaip atrodo

5
2018-11-05 07:44
LTU

32 Taip

Ir as manau kad turetu buti viena eile,senas zmogus jau viska atidaves savo saliai,o jaunimas pasveiks ir pabegs,bet as ne pries juos,reikia lygybes visiems sunku.

3
2018-11-05 07:13
LTU

31 22am

Panašiai man ir nutiko.nenoriu jokio keltuvo,noriu tik greičiau numirt.

1
2018-11-05 07:09
LTU

30 NESISTEBIU

O kai aš palikdavau mamos invalido vežimėlį laiptinėje po laiptais ( kadangi kiekviena karta sunku tempti į antrą aukštą)- tai apmėtydavo šiukšlėmis, nuverstadavo ant žemės, prišik...., ir pagaliau užklijavo spyną, su kuria prirakindavau vežimėlį. Nuo to laiko nepalieku. Ir dar labai dekinga, kad iš vis nesugadino vežimėlio. O kaip pakalbinau kaimyną dėl įėjimo laiptelių porankių įrengimo - pareiškė, kad bus nepatogu nešioti baldus !!! Tai mama ir ropuoja ant keturiu iki laiptinės durų.

2
2018-11-05 00:01
LTU

29 Lietuviškam mentalitetui

Jei žmogus išeina anapilin- liftą išardo ir nepaliekamas, bet kitiems neįgaliesiems sumontuojamas.

0
2018-11-04 23:05
UKR

28 Tat

Kaip sakoma Welcome to Lithuania!!!!!!

0
2018-11-04 23:05
LTU

27 Geriau tris metus kentes

Nei patys kazka pasidarys. Yra laiptu kopikliai, yra mazaauksciai keltuvai, bet reiktu buta keist i pirmo auksto. Bet patys del saves ne pirsto nepajudins, tik reks, man priklauso. Zinau puikiai vyro aprupinta nasle, kuri visas instancijas po 10 kartu pereis, kad tik eura is kazko iskaulytu, ir ji zino, kad jai priklauso.. Nax tuos vaikus ir auginti, jei jie ne motina patys pasirupint negali?

51
2018-11-04 23:00
LTU

26 klaipeda

persikraustimas nelengvas darbas,o jai dar senas zmogus tai labai prisirises prie vietos,o jai su psihine negalia tai labai labai gali jam pakenkt .pas mus kaimyne net tapetu negali perklijuot nes dukrai tai blogai atsiliepia,o siaip jau seniai supratau kad tavo seima tai tavo problemos.niekam neidomu kaip jus isgyvensit si perioda.visiems tik rupi kad tu pasalpa gauni uz slauga

4
2018-11-04 21:11
LTU

25 23am

priziurint ligoni,kuriam nustatyta slauga - darbo stazas skaiciuojamas. Valstybinese slaugos ligoninese zmogu numarina per pora menesiu.

6
2018-11-04 21:02
LTU

24 >>>22-am

Kukuočiau: "toks likimas", bet asmeninio lifto, traukinio ar lėktuvo iš valstybės nereikalaučiau. Apskritai, tai pritariu dėl visokio tipo globos įstaigų ar pensionatų su pažangia technika didesniam tinklui, bent jau miestuose, nes provincijoje tikrai ligonius pravarčiau namuose prižiūrėti,- kur ten pribėgiosi į miestą lankyti. Dabar provincijoje išnaikino ligonines, tai nors paliatyviosios slaugos ligonines atidarytų...

11
2018-11-04 20:53
LTU

23 lietuviškas mentalitetas

Žmogui su negalia reikia ne jam asmeninius keltuvus ar liftus statyti, o masiškai ir skubiai kurti pensionus, kuriuose būtų visos jų priežiūrai tinkamos priemonės, pradedant liftais, keltuvais į vonias, baigiant modifikuotom lovom, kurios pritaikytos gulintiems ligoniams. Gerai,- paskiriamas liftas,o po jo mirties tas liftas lieka sveikiesiems? Ir patiems globotiniams senjorams geriau visą parą būti medikų ir profesionalų priežiūroje, nei pasiaukojančios dukros, kuri dėl savo pareigos prieš tėvus neužsidirbs pensijinio stažo ir bus savo vaikų išlaikytine, nors tie, kurie ilgą laiką prižiūri demencija sergančius ligonius, patys ilgiau nebepagyvena,- tokia priežiūra išsekina tiek fiziškai, tiek ir psichologiškai, todėl jų amželis sutrumpėja.

13
2018-11-04 20:41
LTU

22 DESIMTAM ir TRYLIKTAM komentatoriams

Siandien jus sveikas, ryt insultas- esate darzove, patale, ikalintas tarp 4 sienu- kiekvienam galimas variantas. Ir ka tada uzkukuotumete ???

4
2018-11-04 20:38
LTU

21 cinikas

Lietuvoje turime išsirinkę tokią valdžią, kuriai atgavus nepriklausomybę nerūpėjo nesugriauti tuomet buvusio ūkio, išlaikyti ekonominius santykius, nepanaikinti tuomet turėtų darbo vietų, o technologinius optimizavimus atlikti palaipsniui, kad visi darbingi piliečiai turėtų užtikrintas darbo vietas. Tomet daug darbuotojų suneštų nemažas biudžeto pajamas. Vietoj racionalių sprendimų buvo pasirinktas "revoliucinis" pertvarkymas:"seną pasaulį sugriausim,- naują pastatysim". SUGRIOVĖ, tačiau pastatyti trukdė nuolatinės rietenos seime, todėl Lietuva neteko milijono darbingų piliečių ir Lietuvos biudžetas nuseko. Tai kokių dabar lengvatų nori invalidumą turintys žmonės? Kad skurdžių valstybė kiekvienam jam įrengtų po liftą? Kuo geresnis senelis, nei vaikas su cerebriniu paralyžiumi? Daug kas prižiūri neįgaliuosius, ar visiems jiems valstybė privalo pagerinti gyvenimo sąlygas liftais ir vokių keltuvais, kad jie jaustųsi komfortiškai, o kitiems padrebiama neįgalumo pašalpa po 50 eurų, kurių neužtenka ne tik vaistams, bet ir pampersams?Mes nuo savo šeimos atitraukėme kažkokią dalį pinigų ir savo neįgalius tėvus perkėlėme gyventi į pirmo aukšto butą, sutvarkėme, kad būtų galima su vežimėliu išvažiuoti į balkoną, patys savo lėšomis įsirengėme ir pritaikėme vonią ir lovą. Netaupėme pinigų kažkokiems nesvietiškiems paminklams, o paskyrėme tėvams pamanomas sąlygas kol jie gyvi, kad galėtų pasidžiaugti likusiu gyvenimu.

4
2018-11-04 20:35
LTU

20 to KIESA

Pritariu cia KIESOS komentaui, kad lT socialiniai visiskai nedirba, o yyypac ligoninenese ir seniunijose. Tu turi pas juos eiti, ieskoti, o dar pats internete turi susirasti, ko gali prasyti del mamos invalides, o ko ne. O ten cioces sedi ri kava geria. Mazinti socilainius ! O jie dar streikuoja, akd algas jiems didinti. Naikinti ju etatus reikia, nes jie nieko enpadeda. Ligonineje socialine sugebejo mane tik aprekti, nieko nepatare, nieko nekonsultavo ir tt- tik lauke kysio. Tik tada pajudins pritsa. O juk tai ju tiesioginis darbas ligoni ir jo artimuosius ateiti ir pakonsultuoti visais klausimais.

1
2018-11-04 20:31
LTU

19 kita dukra

As ir gi vienturte durka po insulto slaugau mama, gyvename 2 aukste, jokiu iliuziju neturiu. Teks gyventi kalejime, mamai tik 75m, dar pries 6men buvo lakstanti intelektuali liekna linksma moteris. Drauge man pasake neseniai apie sias situacijas: kogo jebiot ciuzoje gore. O gaila, akd tapome visiskai besirdziai vieni kitiems

5
2018-11-04 20:20
LTU

18 T

Išsikeisk butą į pirmam aukšte butą ir nereikės čia verkt ir visus kaltint.

46