Populiariai įmonei liko skolinga net nutraukus sutartį: „Tokių kaip aš – šimtai!“

Ar jūs norite nuolatinių problemų su interneto ryšiu, nepagarbos ir ilgus mokesčių „už orą“ kelius? Rinkitės vieną populiariausių internetą ir televiziją teikiančių įmonių.

Nutraukus sutartį moteriai reikėjo grąžinti įrangą arba ją išsipirkti.<br> 123rf.com nuotr.
Nutraukus sutartį moteriai reikėjo grąžinti įrangą arba ją išsipirkti.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

R.

2019-09-16 06:16, atnaujinta 2019-09-16 07:05

Tai yra aferistų, melagių kontora, kuri be jokios graužaties tyčiojasi iš žmonių, negerbia savo klientų, o kas svarbiausia – jeigu jau pasirašėte su jais sutartį, tai patikėkite manimi, mokėsite jiems nežmoniškus pinigus. Be to, pastebėję jų akiplėšiškumą ir panorę nutraukti sutartį, jūs to taip lengvai nepadarysite.

Taigi, istorija iš mano pusės tokia. Užsisakėme „šaraškino kontoros“ paslaugas. Po metų norėjome jų atsisakyti, nes išvykome į kitą šalį. To padaryti negalėjome, kadangi sutartis buvo pasirašyta 2 metams. Taigi, toliau mokėjome tuos likusius metus už nenaudojamas paslaugas, nes vienkartis nutraukimo mokestis būtų buvęs didesnis.

Tiesa, paprašius paslaugas perkelti į mūsų tėvų namus kitame miestelyje, jie to padaryti negalėjo, kadangi įmonės paslaugos ten neveikia. Puiku! Mokame toliau.

Pasibaigus dvejiems metams sutartis turėjo būti nutraukta, bet ar buvo? Ogi ne! Viename iš įmonės padalinių kalbėjausi su konsultante, pasirašiau nutraukimo sutartį, paklausiau, ar nėra likusių skolų.

Ji šypsodamasi atsakė: „Ne, viskas nutraukta, jokių skolų nėra!“

Galvojau, pagaliau viskas baigta. Bet ne... su šia kompanija taip nebūna. Sąskaitos ateidavo tai į el.paštą, tai paprastu paštu. O tada jie ir vėl, net nutraukus sutartį, man siuntė sąskaitas. Ir vėl ginčai. Sumokėjau.

Dabar, galų gale nutraukus sutartį ir vėl po metų atėjus sąskaitai už negrąžintą įrangą moku 99 eurus. Klausimų buvo daug, jie vis aiškino, kad viskas sumokėta, bet praėjus metams, dvejiems ir vėl siunčia !sąskaitas, kurias mes privalėsime mokėti, nes jie bus teisūs. Tokiu kaip aš – šimtai! Patarimas, mielieji, šią įmone apeikite iš tolo, jei nenorite didelių problemų.

***

Įmonės atstovai (pavadinimas redakcijai žinomas. – Red.) lrytas.lt portalui paaiškino, už ką klientė turėjo sumokėti.

„Klientams įrangą (šiuo atveju TV priedėlį ir atkodavimo kortelę) nuomojame, todėl klientai sutartimi įsipareigoja nuomotą įrangą grąžinti per 5 dienas po sutarties nutraukimo arba sumokėti įrangos vertę. Šiuo atveju, klientė nutraukus sutartį nuomotos įrangos per 5 dienas negrąžino ir už ją nesumokėjo, todėl atsirado įsiskolinimas.

Informacija apie susidariusį įsiskolinimą buvo siunčiama el.paštu ir paprastu paštu. Klientei atvykus į aptarnavimo skyrių, jai buvo suteikta informacija, kad dar gali grąžinti įrangą arba sumokėti įrangos vertę. Negavus apmokėjimo ir negrąžinus įrangos, informacija buvo perduota skolų išieškojimo įmonei.

Noriu pabrėžti, kad klientai sudarę sutartį su mumis visada turi galimybę ją nutraukti. Klientai sudarę terminuotas sutartis turi sumokėti tik suteiktas nuolaidas ir ne daugiau, taip pat turi grąžinti išduotą įrangą“, – išdėstė atstovai.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.