Interneto nėra, o moka už 7 planus: „Nereikėjo vaikščioti ir pagalbos ieškoti“

Vilniaus rajone gyvenantis neįgalus 59 m. M. M. (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) pateko į situaciją, iš kurios nežino, kaip išsikrapštyti.

Neišnaudojau nė vieno MB, nes interneto ryšio beveik nėra, tikina M. M. <br> 123rf nuotr.
Neišnaudojau nė vieno MB, nes interneto ryšio beveik nėra, tikina M. M. <br> 123rf nuotr.
Neišnaudojau nė vieno MB, nes interneto ryšio beveik nėra, tikina M. M. <br> 123rf nuotr.
Neišnaudojau nė vieno MB, nes interneto ryšio beveik nėra, tikina M. M. <br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2020-05-14 20:36

Šiuo metu vos iš 195 eurų invalidumo pašalpos gyvenantis vyras beveik trečdalį jos, tai yra, 60 eurų, turi pakloti net už 7 interneto planus, nors jo sodybos beveik nepasiekia interneto ryšys. 

Kaip jis įsigijo tiek interneto planų? Visą istoriją M. M. pasakojo laiške, skirtame „Bitės“ grupės generaliniam direktoriui Nikitai Sergienko ir portalo lrytas.lt redakcijai. 

„Prieš keliolika metų tapau „Bitės“ klientu – turėjau mobilųjį ryšį, tvarkingai mokėjau sąskaitas. Viskas prasidėjo tada, kai tinklo darbuotojai man įsiūlė interneto planą, ir aš sutikau su siūlymais – paėmiau planšetę ir interneto blokelį su planu.

Kadangi gyvenu vienkiemyje miškingoje vietovėje, interneto ryšys – trūkinėjantis ir prastas. To interneto ryšio praktiškai nebuvo, ir mažai juo pasinaudodavau. 

Todėl ieškodamas pagalbos, pabrėžiu – pagalbos – eidavau į „Bitės“ salonus, kad man darbuotojai padėtų ar kažką padarytų ar bent jau paaiškintų, kodėl negaliu normaliai naudotis internetu. 

Vietoje to kiekvieną kartą apsilankius salone man būdavo sudaromas naujas interneto planas ir man to nepaaiškinus būdavo duodami pasirašyti dokumentai. Pasirašydavau, o po to istorija kartodavosi. Ir taip aš gavau 7 (septynis) interneto planus.

Suprantu, kad esu pats kaltas, kad nesupratau iš karto, kad nereikėjo vaikščioti ir pagalbos ieškoti, o susitaikyti ir mokėti už paslaugas, kurių iš tikrųjų negavau. Neišnaudojau nė vieno MB – viską galima patikrinti ir tuo įsitikinti. 

Noriu pasakyti, kad šių planų ne kartą bandžiau atsisakyti ir telefonu, ir tiesiogiai salonuose, bet kadangi visi planai terminuoti ir sudaryti su nuolaidomis, tai man kainuotų didelius pinigus, kurių neturiu. 

Man 59 m., esu neįgalus (neįgalumo pensija – 195 eurai) ir 0,5 etato dirbantis (200 eurų). Per karantiną darbo netekau ir negaliu mokėti už 7 mobiliojo interneto planus.

Visi planai terminuoti, ir atsisakius jų pagal sutartį turėsiu sumokėti didelius pinigus.

Aš negaliu sau leisti kas mėnesį mokėti 60 eurų už paslaugas, kurių negaunu. 

Suprantu, kad esu pats kaltas, nes neišsiaiškinau, ką man siūlo „Bitės“ vadybininkai, bet jie ir nesistengė paaiškinti, kad ne tik mokėsiu už seną planą, bet ir naują gausiu „dovanų“. 

Prašau jūsų supratimo – nutraukti bent keletą, o dar geriau – visus interneto planus. Tikiuosi, jūsų įmonė pagailės neįgalaus žmogaus ir įvertins situaciją“, – viliasi M.M.

„Bitės“ atstovas: kartu ieškome sprendimų

„Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas taip pakomentavo situaciją: „Paisydami griežtų asmens duomenų reikalavimų negalime komentuoti konkrečių klientų atvejų. 

Vis dėl to, patikiname, kad jau patvirtinus kliento gebėjimą vykdyti finansinius įsipareigojimus bei pradėjus teikti paslaugas, stebime, ar tinkamai už paslaugas atsiskaitoma, ar mokėjimai vykdomi laiku. Vėluojant vykdyti įsipareigojimus, kaip sutarta sutartyje, papildomų paslaugų nebeparduodame.

Žmogaus galimybes vykdyti prisiimtus finansinius įsipareigojimus vertiname griežtai. Klientui, netenkinančiam reikalavimų, paslaugos neparduodamos. Ir atvirkščiai – jei „filtrą“ klientas praeina, jis laisvas pats spręsti, kokių paslaugų jam reikia.

Jei klientas įsigyja mobilaus namų interneto paslaugą, tačiau paaiškėjus, jog dėl tam tikrų objektyvių priežasčių (pastatų konstrukcijos, konkrečios vietovės reljefo niuansų ir kt.), paslaugos neveikia taip, kaip tikėtasi – kartu su žmogumi ieškome sprendimų: nuo pagalbos padedant naudotis paslauga kokybiškai iki jau sudarytos sutarties anuliavimo.

Pats planų skaičius savaime nėra stebinantis – nemažai žmonių perka paslaugas ne tik sau, tačiau ir šeimos nariams, net užsienyje laikinai gyvenantiems artimiesiems. Klientai taip pat turi antruosius namus, sodybas, taip pat paslaugas naudoja verslo poreikiams.

Paslaugas patogu valdyti savarankiškai nuotoliniu būdu mano.bite.lt arba skambinant nemokamu telefono numeriu 1501. Net 95 proc. klientų skundų išsprendžiame jau pirmojo kontakto metu.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.