Sanatorijoje pakeista tvarka papiktino pacientą: „Jaučiuosi kaip nusikaltėlis“

„Eglės“ sanatorijoje Birštone šiuo metu besigydantis Darius pasipiktino šioje įstaigoje gaunamu maitinimu ir bendra tvarka, įsigaliojusia dėl koronaviruso epidemijos.

„Eglės“ sanatorijoje Birštone šiuo metu besigydantis Darius pasipiktino šioje įstaigoje gaunamu maitinimu ir bendra tvarka.<br> 123rf, skaitytojo ir V.Ščiavinsko nuotr.
„Eglės“ sanatorijoje Birštone šiuo metu besigydantis Darius pasipiktino šioje įstaigoje gaunamu maitinimu ir bendra tvarka.<br> 123rf, skaitytojo ir V.Ščiavinsko nuotr.
 Pusryčiai.<br> Skaitytojo nuotr.
 Pusryčiai.<br> Skaitytojo nuotr.
„Eglės“ sanatorijoje priimami tiek pacientai, turintys Valstybinės ligonių kasos apmokamus kelialapius, tiek asmenys, susimokantys savo lėšomis.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
„Eglės“ sanatorijoje priimami tiek pacientai, turintys Valstybinės ligonių kasos apmokamus kelialapius, tiek asmenys, susimokantys savo lėšomis.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 19, 2020, 8:54 PM, atnaujinta Jun 20, 2020, 9:53 AM

Sanatorija netiekia karšto maisto – viskas, kas atnešama, būna atšalę. 

Maisto kiekis ir kokybė šokiruoja – žmogus maitinamas vos viena duonos riekele – tik tiek, kad gyvybę palaikyti.

Pridedu nuotrauką iš šios dienos pusryčių. 

Kiek man yra tekę matyti ligoninėse, maisto kokybė tikrai daug geresnė, ten žmonės gauna karštą maistą“, – piktinosi Darius. 

Dar labiau jis buvo šokiruotas, kai sužinojo, kad negali lauke laisvai vaikštinėti kur nori.

„Prieš atvykdamas į sanatoriją turėjau pasidaryti COVID-19 testą. Jis buvo neigiamas. 

Galutinai buvau šokiruotas, kad net dėvint apsauginę kaukę man negalima prisėsti lauke ant suoliuko ir pasigrožėti Nemuno ir gamtos vaizdais.

Jaučiuosi kaip nusikaltėlis. Manau, kad prasilenkiama su sveiku protu.

Tuo metu žmonėms, kurie į sanatoriją atvyksta už savo pinigus, COVID-19 testas neprivalomas, jie be jokių apribojimų gali vaikščioti be veido kaukės“, – nelygybe piktinosi Darius.

Pacientų srautai atskirti 

Sanatorijos „Eglė“ generalinis direktorius Artūras Salda į klausimą, ar tikrai ligoniams, atvykstantiems už ligonių kasų pinigus, taikomas griežtesnis režimas, negu tiems, kurie atvyksta už savo pinigus, atsakė: „Kai atnaujinome sanatorijos veiklą, privalėjome vadovautis įstatymais ir iš dalies perorganizuoti savo veiklos principą, kaip ir kitos šalies įstaigos. 

Atvykstantiems su Valstybinių ligonių kasų kelialapiu, vadovaujantis SAM reikalavimais, sanatorijoje privaloma turėti neigiamą COVID-19 ligos testą. Tuo metu klientams, apsigyvenantiems už savas lėšas, testas mūsų šalyje neprivalomas. 

Norime pabrėžti, kad šie du srautai sanatorijoje yra atskirti – su jais dirba skirtingi specialistai, tiekiamas atskiras maitinimas, klientai apgyvendinami skirtinguose korpusuose, taip pat atskiruose kabinetuose atliekamos ir procedūros. 

Mes dedame visas pastangas, kad atskiriant srautus būtų sumažinta galimo susirgimo rizika. Negalime teigti, kad vieniems taikome griežtesnes, kitiems ne tokias griežtas sąlygas – elgiamas pagal mūsų Vyriausybės nurodymus ir rekomendacijas.

Pacientams tikrai nedraudžiame, o rekomenduojame ir dėl jų pačių saugumo įspėjame, kad sąmoningai įvertintų visas galimas rizikas prieš palikdami sanatorijos patalpas.

Sveikata vienas didžiausių mūsų įmonės prioritetų, todėl stengiamės prisitaikyti prie dabartinės situacijos ir imamės visų saugumo priemonių, kad mūsų klientai ir darbuotojai jaustųsi saugiai ir patogiai.“

Paklaustas apie maitinimą A.Salda pateikė tokį atsakymą: „Atnaujinę įmonės veiklą, privalėjome perorganizuoti ir maitinimo principą, kad galėtume saugiai tiekti pacientams, už kurių gydymą moka Valstybinė ligonių kasa, maistą į kambarius, laikydamiesi galiojančių Vyriausybės reikalavimų. 

Tiesa, kad klientams galėjo pasitaikyti atvėsusio maisto. Klientų nuomonė mums pirmoje vietoje, visi išsakyti komentarai leidžia mums tobulėti ir suteikti kokybiškesnes paslaugas. 

Su šiuo klientu susisiekėme tą pačią dieną ir situaciją išsprendėme. Tikimės, kad ateityje pavyks išvengti panašių incidentų, ir visi mūsų klientai liks sotūs ir patenkinti maisto bei aptarnavimo kokybe. 

Taip pat viliamės, kad šalyje atšaukus karantiną, greitai galėsime visiškai sugrįžti prie mums ir pacientams įprasto švediško stalo principo.“

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.