Automobilio numerius pasikeisti atėjęs vairuotojas nesupranta vienos taisyklės

Nežinau, kaip jūs, bet mane kai kurių valstybinių įstaigų darbuotojų neprofesionalumas varo į neviltį. Situacija paprasta, kaip „laba diena“, bet vis tiek, vadinamųjų tarnautojų arogancija verčia baisėtis jų atmestinai atliekamu darbu.

Automobilio numerius pasikeisti norėjęs vyras supyko, kad su savimi visur reikia nešiotis pasą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Automobilio numerius pasikeisti norėjęs vyras supyko, kad su savimi visur reikia nešiotis pasą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Kultūringa kiaulė

Sep 22, 2018, 3:31 PM

Valstybinė įstaiga „Regitra“ provincijos miestelyje, gražus šeštadienio rytas ir, atrodo, paprasčiausias dalykas – pasikeisti automobilio numerius. 

Pirmą kartą palaukus eilėje darbuotoja maloniai paaiškina – atsivežkite senus numerius ir registracijos dokumentą ir mes jums išduosime naujus. Atrodo, aiškiau būti negali.

Kelionė senų numerių ir registracijos dokumento ilgai neužtruko, tačiau priėjus prie langelio paaiškėja, kad jiems dar reikia ir asmens dokumento, apie kurį pirmą kartą net nebuvo užsiminta.

Pateikus vairuotojo pažymėjimą, išduotą ES, staiga paaiškėja, kad jis – netinka. Pasijutau kvailinamas, taip jiems ir pasakiau: „Kaip „Regitroje“ gali netikti vairuotojo pažymėjimas?“ Jie tik vartė akis ir vapėjo kažką panašaus į: „Negaliu patikėti, kad žmogus su savimi neturi paso“. 

Paklausus, kodėl niekur nematau aiškiai parašyto priminimo apie šį, pasirodo, labai svarbų dalyką, pasiūlė pasiskaityti įstaigos taisykles. 

Žmonės, dirbantys su dokumentais, kažkodėl nesivargina savo klientams priminti, kokių būtent dokumentų jiems reikia. Pasijutau lyg gyvenčiau ne laisvoje šalyje, o kokiam lageryje, kur su savimi visada ir visur privalai nešiotis pasą. 

Gražus rytas ir savaitgalio nuotaika sugadinta, noras ten apsilankyti artimiausiu metu – dingęs. Tarnautojai, kurių pareiga kokybiškai suteikti paslaugas ir aiškiai, mandagiai viską klientams paaiškinti pirmą kartą, jaučiasi lyg būtų kokie aukštesnės kastos atstovai, pas kuriuos eidamas privalai viską žinoti.

Būsiu atviras – esu labai nusivylęs tokiu atmestinu požiūriu į darbą ir klientus. Tokia valstybės įstaigų darbuotojų arogancija turėtų būti netoleruojama ir nepriimtina.

***

„Regitra“ Komunikacijos skyriaus atstovai primena, kad valstybinės įmonės teikiamos paslaugos reikalauja asmens tapatybės patvirtinimo.

„Regitra“, kaip valstybės įmonė, užtikrina, kad viešajame eisme dalyvautų tik tinkamai pasirengę vairuotojai ir lengvai identifikuojamos transporto priemonės. Kitaip tariant, įmonė egzaminuoja vairuotojus, išduoda bei grąžina vairuotojo pažymėjimus, registruoja kelių transporto priemones bei teikia duomenis apie sukauptą informaciją.

Visos šios paslaugos yra glaudžiai susijusios su asmens atsakomybe dalyvaujant viešajame eisme. Taigi, prieš išduodant vairuotojo pažymėjimą ar užregistruojant automobilį, „Regitros“ darbuotojai privalo nustatyti konkretaus žmogaus tapatybę. Tai reikalinga tam, kad kiti eismo dalyviai, pavyzdžiui, vairuotojai ar teisėsaugos institucijos galėtų nustatyti, kas dalyvavo eismo įvykyje ir pan. 

Asmens tapatybės kortelė arba pasas yra pagrindiniai dokumentai Lietuvoje, kuriais remiantis gali būti identifikuojamas asmuo. Reikėtų pastebėti, jog Lietuvoje išduotas vairuotojo pažymėjimas taip pat gali būti pripažįstamas, kaip asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas, tačiau, tik tais atvejais, kai toks pagrindas nurodytas teisės aktuose. 

Pirmiausia, prieš atvykstant į „Regitros“ padalinį, kviečiame apsilankyti mūsų interneto svetainėje www.regitra.lt, kur rasite išsamią informaciją apie Jums rūpimas paslaugas. Pavyzdžiui, kaip užsisakyti vairuotojo pažymėjimą ar kokius dokumentus turėti su savimi.  Svarbu paminėti tai, jog daugelį paslaugų jau galima atlikti tiesiog internetu net neatvykus į padalinį. 

Šiandien elektroninių paslaugų pagalba galima ne tik registruotis į vairavimo egzaminus ar užsisakyti vairuotojo pažymėjimą, tačiau ir perregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį ar pasikeisti numerio ženklus neiškėlus kojos iš namų. Tokiu būdu asmens tapatybė bus patvirtinta per Elektroninius valdžios vartus ir klientams nekils problemų patvirtinant savo tapatybę. 

Vis dėlto, jei dėl paslaugos specifiškumo Jums būtina atvykti į „Regitros“ padalinį, kviečiame apsilankymui užsiregistruoti iš anksto, kad paslaugas gautumėte Jums patogiu metu ir nereikėtų laukti eilėje. 

Kalbant konkrečiai apie šią situaciją, atsiprašome kliento už patirtus nepatogumus ir kitą kartą kviečiame pasinaudoti aukščiau įvardytais mūsų patarimais“, – komentavo „Regitros“ Komunikacijos skyrius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.