Teksto dydis:
2018-12-08 14:34
DEU

63 Liuse

Mano tėvą išvežė į černobilį. Niekam neįdomu buvo kad du maži vaikai namie buvo. Aš tik gimusi buvau. Ėmė daugiausiai bedarbius. Valė jie ne reaktorius o stogus ir pan. 3-4mėn buvo. Liepė nieko nevalgyti ką ras. Tėvas dar nepensinio amžiaus bet jau daug metų nedirba ir gauna invalidumą. Apie 200€.

1
2018-12-08 08:09
LTU

62 tutis

jei butu vales reaktoriu butu mires max.po 30 minuciu...........

1
2018-12-08 00:22
DEU

61 azija

Ruskyne jau visada taip buvo, kad pavienis zmogus yra tik mesa, kuri gali dirbti, kuri neturi jokios vertes, kuria bet kada gali supakuoti ir isvezti remontuoti Cernobylio plikom rankom. Ruskyne ir apskritai Azijoje mase yra viskas, o individumas - niekas. Vakaru kulturoje visiskai priesingai - individumas yra viskas. Todel Vakarai ir sugebejo pasiekti toki issivystymo lygi, o Rusija kapstosi mesle, nors pagal iskasenas yra turingiausia salis pasaulyje.

0
2018-12-07 09:43
LTU

60 Matomai gyvenime

Per daug nesivargino ir nedirbo.. jei pensijos tegauna 280 Eur.

9
2018-12-06 21:17
COL

59 kreipkis

kreipkis i Maskva,juk ne Lietuva tave i ta Cernobili isveze.Kodel as turiu tau moket uz Maskvos nusikaltimus? Arba i Strasburo teisma,kad priteistu is Maskvos tau priklausancius pinigus.

12
2018-12-06 15:44
NLD

58 Adele To 34

Malonu kalbet su zinanciais,tikriausiai,prisimenat,kaip taupomose kasose saugoti rusiski pinigai buvo keiciami i lietuviskus,nebuvo keiciama visa suma,o tik maza jos dalis,likusia pasirupino valstybe,idomu butu zinot,kam buvo panaudoti tie pinigai.Mazas pavyzdelis: mano pazistama turi 2 sunus,jiem padalino savo santaupas,sunus islaidunas Ginte tuoj pat nusipirko masina,taupus Sauliukas pasidejo i taupoma kasa ir po pinigu pakeitimo i lietuviskus nusipirko sofa lova.Mano kaimyne prarado 60 000 rubliu,tai buvo didziuliai pinigai,taip kad jei zmogus gavo kaip premija 800rubliu,neaisku,kur tie pinigai pateko.Nekalbu apie pinigus,kuriuos zmones sunese i visokias Sekundeles, kalbu apie pinigus taupomose kasose.

3
2018-12-06 14:47
GBR

57 A

Draugo tevukas buves ten ir bande susitvarkyti pencija ir lengvatas ,bet jam atsake ,nes archyve keliu dokumnetu stampu nesimato ,nesvarbu kad turi cernobiliecio pazymejima !!! Visiskas apsurdas !!!

3
2018-12-06 13:55
LTU

56 zosė 50-tam

Nu bet tuo metu žmogus gyveno tai Lietuvoje ir jį išvežė iš Lietuvos, o ne iš Rusijos. Juk tuo metu Lietuvoje irgi buvo sava valdžia. Atseit, Rusija prisiima atsakomybę už TSRS, o Lietuvos valdžia už nieką jokios atsakomybės neprisiima. Labai patogu. Kažkoks beretinis mąstymas...

3
2018-12-06 13:44
NLD

55 Adele To 52

Uz Cernobili 62 euru pensija jau paskyret,neklausiu per kiek dienu tiek euru isleidziat,dabar prisiminkim tuos ,kur gyne parlamenta ,kovojo prie Televizijos boksto,apie tuos kurie zuvo prisimenam su pagarba,o kurie buvo suzeisti,nepagydomai serga,kaip mus valstybe rupinasi jais,ar ir jiem pensijas turetu moket Rusija,tokiu zmoniu drasa ir ryztas atnese Lietuvai nepriklausomybe.

1
2018-12-06 13:11
LTU

54 to 51

Oi, tu aukseli mūsų! Kur gi tu buvai 1986-aisiais? Kodėl gi tu toks visas protingas tada neužlipai ant scenos ir nepasakei, kad niekas niekur nevažiuotų, nes Černobylis ne mūsų ir Lietuvos valdžia čia ne prie ko?

2
2018-12-06 13:05
LTU

53 Mes

Jus mažas pensijas gaunate,sutinku,bet konservatorių senelis irgi skundžiasi,kad mažai gauna ir vis jam apsauga reikalinga....

1
2018-12-06 12:57
LTU

52 Roro

Uz cernobili pensijas moketi turi rusija kuri yra tsrs teisiu peremeja. Taip kad pagal rusu algas ir pensijas 62 eurai yra labai gerai.

25
2018-12-06 12:48
LTU

51 Kuo dėta Lietuva?

Na Černobilis yra ne Lietuvoje ir vežė ten ne Lietuvos valdžia, tai kodėl Lietuva yra atsakinga už dirbusių Černobilyje sveikatą ar materialinę būklę?

31
2018-12-06 12:26
LTU

50 to 49 ZOSĖ

na visu pirma ne viena valstybe o okupuota rusijos teritorija,kaip vokietija moka visiems nukentejusiems nuo naciu per antra pasaulini kara,taip ir kremlius privalo moket visiems nukentejusiems nuo komunistu rezimo,nes butent kremlius prisieme atsakomybe del sssr,tai jiems ir atsakyt uz tai,ir siaip ,as vis negaliu atsistebeti tokiu kaip tu bukaprotiskumu

18
2018-12-06 11:49
LTU

49 zosė

Perskaičiau komentarus ir kai kuriais tikrai pasišlykštėjau. Kai kurie siūlo kreiptis į Rusiją dėl pensijos. Nu bet ir iš kur tokių durnių atsiranda? Kažkas neįtikėtino... Tai kodėl tada nesiūlot kreiptis į Tatarstaną ar Udmurtiją? Juk mes visi tada buvom viena valstybė - tiek Rusija, tiek Lietuva, Ukraina, Latvija ir net Udmurtija. TSRS nebeliko, tačiau liko Lietuva su savo valdžia, kuri ir privalo rūpintis savo piliečiais. O jeigu taip pamodeliuoti situaciją: jei įvyktų kokia nors stichinė nelaimė ar karas ir visus mobilizuotų - tai pasiųsti juos velniop ir gražiai prasiplauti, taip? Nes po to nukentėjusius vėl siuntinės prašyti kompensacijos pas tuos, kurių jau gal ir gyvųjų tarpe nebebus.

4
2018-12-06 11:27
GBR

48 31am

Koks skirtumas kas buvo? Jei nebutu buvusi Tarybu Sajunga, tai galvojat nepaveiktu visu aplinkiniu saliu gyventoju sveikatos? Bet dabar turbut nesitiketumet sprogus atominei kokioj Ukrainoj, kad Lietuvos valdzia per privarta kazka veztu ten valyti? Ukraina ar kita salis pati privaletu tvarkytis, ir pati moketu atlyginimus bei kompensacijas valantiems zmonems. O Tarybu Sajunga buvo prievarta uzemusi Lietuva, ir tada nieks nieko neklause nori vaziuot ar ne. Kremlius liepe ir veze visus.

2
2018-12-06 11:25
LTU

47 Tomas

Prie ko Lietuva turi mokėti.Avarija Černobilyje įvyko dėl sovietinės sistemos betvarkės.Rusija perėmė sovietų palikimą.Rusija turi ir privalo mokėti pensijas Černobilyje avariją likvidavusiems.O Lietuvos valdžia turi to reikalauti.Viskas.

24
2018-12-06 11:21
GBR

46 45am

Jei nepamenat kreipesi del kompensacijos. Rusija tik pasijuoke. Ka toliau siulot daryt? Uzpulti Rusija? :))

0
2018-12-06 11:05
LTU

45 nesupratusiems ir dar drystantiems kazka aikinti a

Taip- jeigu pretenzijos ne lietuviams- is siulote kreiptis i rusija. tai daryti senaiia privalejo musu valdzia. iskaitant tuos kurie labai megsta oponentus vatnikais ir sunauja vadinti. bet ji siuo klausimu tyli> tamstos visaziniai- pirmyn - galit organizuoti pilietine inciatyva- jeigu tokie jauni simanatys ir gudrus, vietoj nukentejusiuju mokinimo. O mizija sibira stai tikrai yra didele dalimi rinkimines, politine skampanijos priemone. nor sir atlieka ta atminimo isaugojimo darba, bet kai jis aksicijinis vienkartinis.. jei zmone snormaliai gyventu patys nuvaziuotu tenai ir sutvarkytu tuos kapus. O lietuvoje pilna vienisu, artimuju neturinciu nusipelniusiu zmoniu kapu- ir vsiems dzin i juos. svarbiau debatai televizijoje ir parekti kaip rusija puola. Nu jo per 20 metu rekimo, ko gero priskarkses..paziuresim kiek tada tu patriotizmo saukliu liks lietuvoje , o kiek maus i vilas kanaruose su cemodanais..

2
2018-12-06 10:58
NLD

44 Adele To 30

Jus labai ismintinga,aciu uz patarimus.Sutinku,kad mano pensija reiketu sumazint,jei yra tokiu nelaimingu mamyciu ,is kuriu atima suneli tik delto,kad ji gyvena skurde.

0
2018-12-06 10:25
LTU

43 Stebiuosi

Kad tokią patirtį išgyvenęs žmogus nė žodeliu neužsimena apie pašonėj pastatytą ir tuoj pradėsiantį veikti astravą. Jug gyvensim visi kaip ant adatų ir vėjeliui pūstelėjus nereiks nė iš lovų tempt ir kažkur mūsų vyrų, vaikų, sūnų ar anūkų vežt, nespės nė iš tų lovų išlipt. Ale vat žmogui labiau rūpi kapelius kas tvarko ar tvarkys...truputį graudu.

21
2018-12-06 10:15
LTU

42 to 6ajam

Žmogau,gal tu kokiam maiše gyvenai,mano vyras taip pat dalyvavo Černobylio valyme,,ir taip pat buvo ant to reaktoriaus stogo,rinko radiaciją,dabar turi grupę ir vėžį,ir niekaip nesulaukia kada gražins konservatorių nurežtą černobiliečių pensiją,geda kurie to nesupranta.

3
2018-12-06 09:57
LTU

41 Reatorius sprogo SSSR

Rusija SSSR teisių perėmėja, ten ir pensija:(((

29
2018-12-06 09:22
LTU

40 aaaa

pensijas aplamai reikia padidinti visiems, jos visiškai neadekvačios, NES ATLYGINIMAI, UŽ KURIUOS DABAR SKAIČIUOJA PENSIJĄ, TUO LAIKOTARPIU BEVEIK VISI BUVO MINIMUMAI. O SOVIETINIO LAIKOTARPIO NIEKAS NEĮSKAIČIUOJA, o priedus te moka kokius gali,- už cernobilį, už tremtį už stažą, už didesnį nei minimumas atlyginimą.

2
2018-12-06 09:05
LTU

39 Paulius

Toke ta valdzia.... atejus karui patys pirmi pabegtu is lietuvos kaip sasyskos

1
2018-12-06 09:02
LTU

38 o išlaikytinės oželytės pensija kokia?

Pavaidino tam tikru laiku, tam tikroje vietoje ir užsidirbo signataro rentą. Gudri boba.

2
2018-12-06 08:59
LTU

37 palaukit

tai ir sibiras sovietu reikalas juk lietuvai pilieciai niekad nerupejo o ir patys gatavi viens kitam gerkle perkast del centu is pavydo o jaunimelis tegu vazineja ka jie supranta nuotykiu iesko afrikoj ar sibire

1
2018-12-06 08:51
LTU

36 Gauna

Tiek, kiek skirta mirštančiajam nuo vėžio žmogui. Dar gauna socdraudima, krūva nuolaidu ir lengvatu. Ne visu tu dalyvių sveikata sugadinta černobylio,dar ir alkoholio dėka. 32 metai prabėgo. Ne visi tiek gyvena. Teko vienam tokiam žmogui padėti pradėti tvarkyti dokumentus. Ačiū Genocido centrui už pagalbą. Nes jo likimo draugija tik sake,pavelavai nieko negausi.

4
2018-12-06 08:04
LTU

35 xxx

cia is rusijos butina reikalaut kompensaciju del tos cernobylio tragedijos ,o Lietuva cia niekuom deta,rusija privalo moket tokiems zmonems pensijas daugiau niekas,tai ne Lietuva juos prievarta siunte i ta pragara,zinoma pagarbos nusipelne sitie zmones,bet del kompensaciju visu tik i kremliu kreiptis daugiau niekur,manau galima net tarptautini teisma kreiptis kad rusija moketu pinigus

36
2018-12-06 07:15
LTU

34 žinantis

Tuo metu visiems likvidatoriams buvo iteikiami medaliai su garbės raštu ir vienkartine 800 rub. kompensacija išmokama

8