Po vestuvių praėjus pusmečiui nuotaką pribloškė naktį gauta žinutė

Į „Bendraukime“ redakciją kreipėsi teisybės ieškanti nuotaka Evelina Raišutė, kuri susidūrė su nemalonia situacija, kai iš filmuotojų niekaip negali atgauti savo vestuvinio filmo.

Jaunavedžiams trūko kantrybė, kai operatorius pradėjo naktį rašinėti įžeidžiančias žinutes.<br> A. Grišinaitės nuotr.
Jaunavedžiams trūko kantrybė, kai operatorius pradėjo naktį rašinėti įžeidžiančias žinutes.<br> A. Grišinaitės nuotr.
Jaunavedžiams trūko kantrybė, kai operatorius pradėjo naktį rašinėti įžeidžiančias žinutes.<br> A. Grišinaitės nuotr.
Jaunavedžiams trūko kantrybė, kai operatorius pradėjo naktį rašinėti įžeidžiančias žinutes.<br> A. Grišinaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Evelina Raišutė

2018-12-12 13:28, atnaujinta 2018-12-12 15:56

Situaciją apsunkino kivirčas su vienu iš kūrėjų. Pagal išsaugotus nuotakos susirašinėjimus, operatorius po pusmečio apskritai atsisakė atiduoti jaunavedžiams filmą ir teigė atšaukiantis sutartį bei norintis grąžinti pinigus. Tačiau šiai dienai nuotaka neturi nei pinigų, nei vestuvinio filmo, todėl jauna moteris nusprendė kreiptis į žiniasklaidą.

„Su vyru nukentėjome nuo vestuvinio filmo kūrėjų, kurie turėjo sukurti du filmukus mūsų vestuvėms. Kad nebūtų painu, paaiškinsiu, kad šie video kūrėjai turėjo pateiktu po du filmus. Pirmas video – trumpas, 5 minučių. Mes jį gavome praėjus trims dienoms po vestuvių. 

Antras video – ilgas, 1,5 valandos. Pagal sutartį, jį mums turėjo atiduoti per 6 mėnesius. Nors susirašinėjant su jais, žadėjo pagaminti iki rugsėjo. Po to iki spalio, lapkričio. Galiausiai atėjo terminas – gruodžio 8 diena, tačiau video vis nebuvo. Operatoriaus periodiškai paklausdavau apie mūsų filmo darbus, tačiau jis teisindavosi darbų gausa, asmeninėmis nelaimėmis ir žadėjo filmą atiduoti vis kitą mėnesį. 

Tačiau kantrybė trūko, kai negalėjome atgauti savo vestuvių filmo net ir praėjus sutartyje nurodytam terminui. 

Viskas gal ir butų gerai, gal aš nebūčiau niekur kreipusis, bet operatorius man naktį, 01.37 val., pradėjo rašinėti kvailas žinutes. Visaip mane įžeidinėti, kad aš „durna“. Kad per savo vestuves elgiausi kaip princesė ir valgiau spragėsius, leido suprasti, kad buvo neįdomu į mus su vyru žiūrėti. 

Kad jis iš tų nervų susirašinėdamas su manimi sudaužė savo kompiuterio pelę ir aš likau kalta, todėl turiu sumokėti papildomai dar 120 eurų... Galiausiai pasakė man, kad nebedarys vestuvių filmo ir nieko iš jo nebegausiu. O pinigai jau sumokėti, nuo vestuvių praėjo 6 mėnesiai. Absurdas... 

Visais susirašinėjimais ir įžeidinėjimais pasidalinau feisbuke. Kitos nuotakos, pamačiusios, kad aš taip nukentėjau, parašė man žinutes, kad jos taip pat nukentėjo nuo šio filmuotojo ir nebeatgauna video... Parašė man 19 nuotakų...
 
Perspėjau jį, kad bus kreiptasi į vartotojų teises, dėl veiksmų nevykdymo bei į VMI, nes mes net čekio ar sąskaitos negavome už tai, kad sumokėjome“, – „Bendraukime“ savo situaciją pasakojo nuotaka E. Raišutė. 

***

Sutartį su jaunavedžiais pasirašiusi ir paslaugą suteikusi savininkė apgailestavo dėl susiklosčiusios informacijos bei patikino, kad jaunavedžiai filmuką gaus artimiausiomis dienomis.

„Aš apie susirašinėjimus nieko komentuoti negaliu, nes aš tokių žodžių nesakiau. Tačiau pakeisti sutarties tikrai neįmanoma. Pagal sutartį, jaunavedžiai turėjo gauti filmuką gruodžio 8 dieną. Kelias dienas vėluojame, dėl to apgailestauju. Tačiau tas video jiems bus išsiųstas šią savaitę“, – komentavo savininkė.

Su operatoriumi susisiekti nepavyko.

***

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė komentavo, kad jei viena iš šalių nesilaiko sutartyje numatytų sąlygų ir įsipareigojimų, vartotojas turi kreiptis į paslaugų teikėją raštu ir išdėstyti savo reikalavimus. Šiuo atveju – pristatyti filmą iki tos ir tos dienos, jei gaunamas neigiamas atsakymas arba jokio atsakymo ir susitarimas vis tiek nevykdomas, reikėtų kreiptis į mūsų tarnybą. 

„Toks nutempinėjimas gali labai ilgai tęstis, todėl savo reikalavimus reikėtų suformuluoti labai konkrečiai. 

Viena iš vartotojo teisių – reikalauti, kad būtų grąžinti pinigai, bet šiuo atveju buvo teikta ne tokia paslauga, kad būtų įmanoma ją pakartoti. Manau, kad kreipiantis į teismą taip pat galima reikalauti vykdyti sutarties įsipareigojimus. Nevykdant sutarties įsipareigojimų gali tekti atlyginti nuostolius už patirtą žalą“, – situaciją komentavo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.