Poilsiautojas nustebęs: iš kelionių organizatoriaus sulaukė pasiūlymo apsistoti uždarytame viešbutyje

Į „Bendraukime“ prieš kelias savaites kreipėsi skaitytoja, nusivylusi kelionių organizatoriaus „Itaka“ teikiamomis paslaugomis.

Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.<br>Skaitytojos nuotr.
Viešbutis Graikijoje.
Viešbutis Graikijoje.
Viešbutis Graikijoje.
Viešbutis Graikijoje.
Daugiau nuotraukų (25)

Lrytas.lt

Aug 24, 2022, 9:07 PM

Į Graikiją nuvykę poilsiautojai 4 žvaigždučių viešbutį „Zante Royal Resort“, už kurį sumokėjo, rado uždarytą. Kaip įrodymą, pateikė apleisto viešbučio nuotraukas. 

Šeima su mažamečiu vaiku buvo apgyvendinta viešbutyje „Palazzo Di Zante“, kuris, pasak jų, toli gražu neatitiko 4 žvaigždučių kokybės. Tiesa, „Itaka“ patikino, kad tai yra tas pats trijų viešbučių kompleksas, tik su skirtingais pavadinimais.

Po straipsnio pasirodymo žmonės stebėjosi, kad „Itaka“ ir toliau savo klientams siūlo uždaryto viešbučio komplekso paslaugas – į klientų pašto dėžutes plaukia pasiūlymai apsistoti „Zante Royal Resort“.

„Bendraukime“ skaitytojas Audrius netgi atsiuntė susirašinėjimą su kelionių organizatoriaus darbuotoju, kuris pateikė pasiūlymą apsistoti viešbučių komplekso dalyje „Zante Royal Resort“.

„Vakar skaičiau Jūsų portale ši straipsnį. Viskas kaip ir aišku, klausimų nekyla. Tačiau nusprendžiau užklausti „Itakos“, ar jie ir toliau siūlo šį viešbutį. Ir ką Jūs sau manote? Siūlo toliau...“, – stebėjosi Audrius.

Vyras kelionių organizatoriui išsiuntė laišką su užklausa: „Domiuosi rezervuoti viešbutį Zakinte savaitei 3 asmenų šeimai. Jūsų portale radom 4 žvaigždučių „Zante Royal Resort“ viešbutį. Mums jis pasirodė labai tinkamas. Sakykite, kokia kaina būtų nuo rugsėjo 4 iki rugsėjo 11 d.?“

Į šią užklausą Audrius sulaukė netikėto atsakymo su viešbučio pasiūlymu.

„Dėkojame už susidomėjimą „Itakos“ pasiūlymais ir Jūsų užklausą. Prisegtame faile siunčiu Jums „Zante Royal Resort“ viešbučio pasiūlymą, galime pasiūlyti išvykimą tik rugsėjo 6 d. Jeigu kuris nors iš šių kelionių pasiūlymų Jus sudomins ir norėsite, kad mes rezervuotume Jums kelionę, parašykite atsakymą į šį laišką“, – rašė „Itaka“ Užsienio pardavimų tinklo konsultantas.

Tiesa, pateiktame viešbučio aprašyme yra užsiminta, kad šalia klientui siūlomo „Zante Royal Resort“ yra du giminingi viešbučiai, kurie sudaro bendrą kompleksą ir bendroje teritorijoje yra įvairių pramogų. Tačiau informacijos, kad tuose gimininguose viešbučiuose žmonėms gali tekti ir apsistoti, skaitytojai nerado. 

***

UAB „Itaka Lietuva“ Pardavimų vadovė Daiva Strumskienė, paprašyta pakomentuoti šią situaciją, pateikė trumpą atsakymą: „Kaip ir rašiau Jums anksčiau, susisiekta su viešbučiu (kuris yra komplekso dalis) ir jau imtasi veiksmų siekiant išvengti panašių situacijų bei nesusipratimų ateityje“.

Ankstesniame komentare dėl poilsiautojų nusiskundimo, jog jie buvo apgyvendinti visai kitame viešbutyje nei užsisakė, „Itaka“ paaiškino, jog tai yra tas pats viešbučių kompleksas, tik su skirtingais pavadinimais: „Jau įpusėjus sezonui gavome informaciją, kad viešbučių kompleksas, kurio teritorijoje yra 3 korpusai su savo atskirais pavadinimais, keliautojus apgyvendina to paties komplekso pagrindiniame, centriniame korpuse ir pastate.

Pats prieš tris dešimtmečius statytas 4* viešbučių kompleksas yra ramioje vietoje ir dalinasi bendra teritorija bei infrastruktūra visiems korpusams: bendras baseinas su vandens kalneliais (kito korpuso teritorijoje), barai (pagrindinio korpuso teritorijoje), restoranas ir paplūdimys“.

***

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kad Lietuvos teisės aktai numato verslininko pareigą suteikti vartotojui išsamią, teisingą, visapusišką informaciją apie teikiamas paslaugas, paslaugų teikimo ir sutarties nutraukimo sąlygas, paslaugų teikimo terminus, galimas pasekmes bei kitokią informaciją, turinčią įtakos vartotojo apsisprendimui sudaryti sutartį.

„Verslininkas, neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui, turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius.

Šiuo konkrečiu atveju, reikia įvertinti, kokią informaciją suteikė turistui kelionių organizatorius, kas yra numatyta sutartyje. Paprastai, paslaugos teikėjas turi suteikti analogiškas paslaugas, jeigu nepavyksta suteikti tų, kurios buvo sutartos.

Taigi, kelionių organizatorius „Itaka“, visų pirma, turėjo suteikti vartotojui teisingą ir neklaidinančią informaciją apie viešbutį (jeigu buvo žinoma, jog viešbutis neveikia). Taip pat, kelionių organizatorius turėjo apgyvendinti turistą analogiškos kategorijos, negu įsigytas, viešbutyje.

Vartotojas dėl savo pažeistų teisių turėtų kreiptis raštu į paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Jeigu paslaugų teikėjas per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos vartotojui atsakymo nepateikia, arba nesutinka tenkinti vartotojo pretenzijoje nurodyto reikalavimo, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl vartojimo ginčo nagrinėjimo ne teismo proceso tvarka, pateikdamas visus turimus mokėjimo dokumentus, sutartį, konkrečius įrodymus dėl paslaugų kokybės ar sutarties sąlygų neatitikimo ir kitus įrodymus.

Taip pat, esant tam tikriems įrodymams, VVTAT kreiptųsi į kelionių organizatorių „Itaka“ dėl informacijos apie galimai neveikiantį viešbutį skleidimo“, – šią situaciją komentavo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.