Sesuo išrinko puokštę internetiniame Jungtinės Karalystės floristų įmonės puslapyje. Jos vertė buvo 27 svarai, tai sesuo nusprendė dar už 5 svarus sterlingų užsakyti kelias papildomas gėles į puokštę, kad ši būtų įspūdingesnė :). Taigi, galutinė puokštės vertė su pristatymu buvo 32 svarai.
Atėjus Motinos dienai laukėme, kol mama gaus puokštę ir sužinosime jos reakciją, nes puokštė turėjo būti tikrai graži. Na, ir sulaukėm. Mama paskambino, labai nustebusi, laiminga. Visiems mums padėkojo. Ir pasidalino gėlių nuotrauka socialiniame tinkle „Facebook“. O tada mus ir ištiko šokas.
Kai pamatėme „Facebook“ tą puokštę, norėjosi net verkti :(. Puokštė visai neatitiko tos, kuri buvo užsakymo nuotraukoje. Tada sesuo ėmėsi veiksmų.
Parašė skundą jiems ir „Paypal“ mokėjimų sistemai, kadangi joje darė pavedimą. Iš tos įmonės, kuri atsiuntė gėles, sesuo po dviejų dienų gavo laišką. Jame jie mums pasiūlė pakeisti vandenį ir išplauti vazą, kurioje buvo pamerktos gėlės – kad puokštė ilgiau išsilaikytų graži! Na, tada visai trūko kantrybė...
Parašėme dar vieną skundą, kad žinome, kaip prižiūrėti gėles, bet faktas tas, jog puokštė neatitinka nuotraukoje esančios. Ir kad mes reikalaujame grąžinti pinigus arba kreipsimės į kitas institucijas, kurios įvertins, ar puokštė verta 32 svarų ir nuspręs, ar nebuvo padaryta jokių pažeidimų.
Gal jie pripažino savo kaltę ar išsigando, bet nusprendė grąžinti pinigus. Mama buvo laiminga, nes to nesureikšmino. Juo labiau, nežinojo, kokią puokštę turi gauti ir džiaugėsi, kad buvo nepamiršta vaikų. O mes atgavome visus pinigus. Tad galiausiai visi likom laimingi :).
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.