Taip, manau, atsitiko ir su restoranu „Ramenas ir pagaliukai“. Ar jau matėte jų reklamą? Bananas gruzdintame apvalkale, aptekęs karamele.
„Ateik ir paragauk mano bananą“, – kviečia jie.
Labai nusivyliau tokia seksualinėmis aliuzijomis trykštančia reklama. Gal tai šmaikštu tiems, kurių bajeriai prie alaus ant sofos yra apie „antrą galą“. Bet tokie į „Rameno“ tipo restoranus ir neina. O aš einu, tai kodėl turiu žiūrėti į aptekusius bananus? Tikėjausi iš jų geriau. Arba kažko nesuprantu.
***
Restorano „Ramenas ir pagaliukai“ atstovai patikino, kad laiško autorė neteisingai interpretavo reklamos idėją ir jos kilimo kontekstą.
„Ramenas sukūrė naują desertą – keptą bananą. Jokių poteksčių reklamoje nėra paslėpta. Ši reklama buvo sukurta reaguojant į neseniai Lenkijoje vykusį „skandalą“, kuris įvyko kai iš muziejaus pašalino 1975 metų videomeno kūrinį (mergina valganti bananą)“, – komentavo restorano atstovai.
Apie jų minimą atvejį jau buvo rašyta lrytas.lt portale, straipsnį galite rasti čia.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.