Kaune mėsainį užsisakęs vyras net išsigando: „Nenormalu tokius vaizdus pamatyti mieste“

Aleksoto „Hesburger“ mėsainį užsisakęs Arminas liko priblokštas pamatęs, kas ropinėja ant patiekalo padažo. Savo radiniu ir įspūdžiais jis pasidalino socialiniame tinkle „Facebook“, o taip pat ir su „Bendraukime“ skaitytojais.

Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Vaikinas pasidalino nemaloniu radiniu mėsainyje.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Arminas

May 26, 2021, 6:03 AM

„Hesburgeryje (Veiverių g.) nusipirkus mėsainį su šonine teko pamatyti tokį vaizdą ir vaikščiojančius padarus po salotas, ar tai normalu?

Jei vaikas net nematęs suvalgytų ir apsinuodytų, kas liktų kaltas? Aišku, tėvai, ne kas kitas.

Nežinau, kaip jausiuosi pats, nes teko pasipildyti baltymais. Kaip personalas teigė, čia toks padažas. Viskas normalu – pasiūlė grąžinti pinigus arba naują mėsainį.

Ir vis tikino, kad čia viskas normalu. Atsisakiau visko ir tiesiog išėjau. Nes čia yra nenormalu tokius vaizdus pamatyti mieste.

Patarimas – visada tikrinti, ką valgot iš tokių vietų, nes negali žinoti, ką rasi.

Dalinkitės, kad kuo daugiau žmonių pamatytų, kokie mėsainiai parduodami su padažu, kuriame galima rasti vabaliukų.

Jei nuo tokio padažo teks apsinuodyti, tai tikrai aprašysiu situaciją.

Suprantu,visiems visko pasitaiko, bet nemanau, kad toks maistas turėtų būti prekyboje“, – rašė dėl nemalonaus radinio susikrimtęs Arminas.

* * *

„Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela apgailestavo dėl situacijos.

„Sumuštinių gamyboje naudojamos „Frillice“ veislės salotos yra plaunamos restoranuose. Šis procesas atliekamas itin atidžiai ir kruopščiai.

Kadangi salotos yra natūralus produktas ir jų auginimo aplinkoje gali pasitaikyti vabzdžių, tad yra tikimybė, kad jų pateks ant salotų lapų.

Tokie nukrypimai dažniausiai pastebimi pradiniame salotų plovimo proceso etape ir gali būti pašalinti. Taigi, toks atvejis yra labai retas galutiniame produkte.

Nepaisant to, jog tokia situacija labai reta, ji yra labai nemaloni, nes toks produktas neatitinka mūsų nustatytų kokybės standartų.

Mes atsiprašome kliento dėl nemalonios patirties. Savo ruožtu informavome visus savo darbuotojus apie šį atvejį, kad toks natūralus produktas kaip salotos, kuris yra kruopščiai ir atidžiai plaunamas, būtų papildomai atidžiai peržiūrimas, ir sieksime, kad nemalonių atvejų būtų išvengta ateityje“, – komentavo „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė I. Salmela.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.