Kaunietis nustėro sužinojęs, už ką moka būsto administratoriui

Būstus administruojančių įmonių atstovai ne visada įtinka gyventojams. Vieną kaunietį nustebino jo aplietą vonios sieną apžiūrėję ir išvadas padarę specialistai. Įmonės vadovas pripažino: kartais visi klystame.

V.Puchliakovas stebėjosi, kad būsto administratoriai nepastebėjo šlapios sienos.<br>P.Mantauto nuotr.
V.Puchliakovas stebėjosi, kad būsto administratoriai nepastebėjo šlapios sienos.<br>P.Mantauto nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Vėjūnė Inytė („Lietuvos rytas“)

Oct 15, 2015, 11:24 PM, atnaujinta Oct 9, 2017, 6:02 PM

Kauniečiai, gyvenantys daugiabučiuose namuose, ne visada patenkinti būstus administruojančių bendrovių darbu. Kartais gyventojai negali suprasti, ar ten dirba nekvalifikuoti žmonės, ar jie tiesiog tingi atlikti savo pareigas.

Taip mano ir Vilijampolėje gyvenantis Vladimiras Puchliakovas. Jis prašė Kauno butų ūkio atstovų pagalbos. Tačiau problemą vėliau išsprendė savarankiškai, o gautas administratorių atsakymas jam pasirodė tarsi nevykęs pokštas.

Pagalbininkų sulaukė

Vilijampolėje viename Neries krantinės penkiaaukštyje gyvenantis V.Puchliakovas prieš kurį laiką pastebėjo, kad palubėje drėgsta jo vonios kambario siena.

Vyras nusprendė paprašyti pagalbos daugiabutį administruojančio Kauno butų ūkio atstovų.

„Šie į prašymą sureagavo. Atvyko moteris ir du vyrai. Vonios sieną apžiūrėjo. Tačiau nepasilipo, nepačiupinėjo. Aplankė kaimynų butus ir išvyko“, – prisiminė gyventojas.

Problemą išsprendė pats

Tačiau siena po kurio laiko vėl pradėjo drėkti. Todėl kaunietis pats ėmė ieškoti besisunkiančios drėgmės priežasčių.

Paaiškėjo, kad aukščiau gyvenantis kaimynas įsirengė dušo kabiną. Iš jos per kaimyno grindis ir V.Puchliakovo lubas vanduo ir sunkėsi. „Kaimynas to nepastebėjo, nes jo grindis dengia apdaila, po kuria drėgmė kaupėsi ir sunkėsi per mano sieną. Problemą išsprendėme patys“, – pasakojo V.Puchliakovas.

Atsakymas vyrą nustebino

Tačiau netrukus vyrą nustebino iš Kauno butų ūkio gautas atsakymas. Jame rašoma, kad V.Puchliakovui priklausančiame 35-ajame bei kitame 39-ajame bute buvo surengta neeilinė apžiūra.

„Nustatyta, kad jūsų buto siena sausa, matyti buvusio užliejimo pėdsakai. 39 buto vonios ir virtuvės kambarių plote drėgmės nepastebėta. Galima buvusio užliejimo priežastis – nesandari skalbimo mašinos žarna 39 buto vonioje, kuri šiuo metu tvarkinga. Jei užliejimas pasikartotų, prašome kviesti avarinę tarnybą“, – rašoma atsakyme.

V.Puchliakovą toks raštas nustebino.

„Lubos buvo drėgnos. Tačiau specialistai jų nė nepačiupinėjo. Problemą išsiaiškinau pats, ir dabar viskas gerai. Jokių kompensacijų neprašau. Tiesiog noriu atkreipti dėmesį, kad butus administruojančių įmonių atstovai dirbtų atidžiau, nes už tai mes jiems mokame pinigus“, – sakė kaunietis.

Stengsis padėti

Virginijus Tamošiūnas

Kauno butų ūkio generalinis direktorius

„Mūsų darbuotojai prižiūri daugiabučių bendro naudojimo inžinerinius tinklus. Tačiau reaguojame į visus gyventojų skundus, taip pat ir į tuos, jei gyventojai aplieja vieni kitų butus.

Kartais pasitaiko, kad darbuotojai suklysta. Ne veltui sakoma, kad kas nedirba, tas neklysta.

Už šį namą atsakingos mūsų vadybininkės paprašysiu, kad ji susisiektų su V.Puchliakovu, išsiaiškintų, kuo galime padėti.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.