Milijonus už įrašus siurbiantis Kardiashianų klanas aptiko naują aukso kasyklą

Anokia paslaptis, kad už teigiamą įrašą apie išmėgintą veido kremą, patikusį sporto klubą ar patogų apatinį trikotažą socialiniuose tinkluose kai kurie veidai gauna nemenką atlygį. Šioje erdvėje didelę įtaką turintiems asmenims nupirkti reklamos sumetimais išleidžiama vis daugiau.

 Kardashianų šeimai priklausančios garsenybės už vienintelį įrašą socialiniame tinkle gali tikėtis milijono JAV dolerių.<br> Reuters/Scanpix ir 123rf.com nuotraukų montažas
 Kardashianų šeimai priklausančios garsenybės už vienintelį įrašą socialiniame tinkle gali tikėtis milijono JAV dolerių.<br> Reuters/Scanpix ir 123rf.com nuotraukų montažas
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-03-22 22:24, atnaujinta 2018-03-22 22:48

Tačiau kiek ši strategija duoda naudos, kai kalbame apie nekilnojamąjį turtą (NT)?

Skaičiuojama, kad šiemet įtakingų nuomonės formuotojų įrašams „Instagram“ tinkle reklamdaviai išleis 1,6 mlrd. JAV dolerių. Tai netgi 600 tūkst. JAV dolerių daugiau nei pernai. Tačiau nėra vieningos nuomonės, ar tokios išlaidos pagrįstos. Tiek NT brokeriai, tiek vystytojai vis dar eksperimentuoja parduodant vieną ar kitą būstą jam pristatyti į pagalbą pasikviesdami nuomonės formuotojus.

Pavyzdžiui, Niujorke veikianti NT valdymo įmonė „Two Trees Management“ pasamdė rašytoją ir aktorę Tavi Gevinson, kad ši pareklamuotų kompanijos 379-ių butų daugiabutį Brukline. Kokios tikslios dvejų metų sutarties sąlygos, nei viena pusė neatskleidė.

„Pamanėme, kad tai – puikus būdas pastatui pristatyti“, – kalbėjo Brianas Upbinas iš „Two Trees“.

Tokios garsenybės kaip dainininkė Ariana Grande ar Jenner Kardiashian už vienintelį įrašą gali susižerti nuo 500 tūkst. iki milijono JAV dolerių, remdamasis „New York Times“ dienraščiu rašė therealdeal.com.

Tačiau yra manančių, kad tokių asmenų suteikiama galimybė pasiekti plačią auditoriją pardavinėjant NT gali būti trūkumas, o ne privalumas.

Juk garsenybių įrašus socialiniuose tinkluose skaito ir tie žmonės, kurie negali sau leisti įpirkti jų sekamų asmenų reklamuojamo būsto.

„Todėl aš vis dar nesu tikras, kad tai duoda didžiulę investicijų grąžą. Vietos įžymybės, tarkime,  tam tikroje vietovėje populiarus virėjas parduodant namus gali turėti kur kas didesnę įtaką“, – teigė „Hypr“ vadovas Gilas Eyalas, kurio kompanija kaupia ir analizuoja duomenis apie socialinių tinklų garsenybes.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.