Nepaisant vis didėjančio dovanų čekių populiarumo, ši dovanos rūšis kartais nepelnytai apkaltinama neoriginalumu. Tokios kalbos tėra mitas. Pakanka dovanų čekį supakuoti išradingai ir jis originalumu pranoks daugelį dovanų. Būdų tam yra pačių įvairiausių: ir pigių, ir paprastai įgyvendinamų.
Dovanų čekius siūlanti bendrovė „Tiketa“ pasidalino idėjomis, kaip dovanų čekius paprastomis priemonėmis paversti įdomia dovana.
„Savo dovanų čekius, kuriuos žmonės vėliau gali iškeisti į bilietus į pasirinktą renginį, pasiūlėme 2013 metų pabaigoje ir buvome viena pirmųjų bilietų platinimo bendrovių, pasiūliusių tokį produktą. Pradžioje žmonės dovanų čekius, kaip ir bet kokią naujovę, vertino atsargiai, tačiau netruko pastebėti jų naudą ir praktiškumą, – sako bendrovės vadovas Andrius Žiauberis.
Vadovas atskleidžia, kad dovanų čekių kasmet nuperkama vis daugiau. Pavyzdžiui, praėjusiais, 2017-aisiais, metais dovanų čekių buvo nupirkta maždaug trečdaliu daugiau nei 2016-aisiais. „Šiemet rezultatai bus dar geresni. Jau gruodžio pradžioje buvome pardavę daugiau dovanų čekių, nei per praėjusius metus, tad šiemet planuojame dar didesnį augimą“, – atskleidžia A. Žiauberis.
Nors siūloma įsigyti dovanų čekių, kurių vertė svyruoja nuo vos 10 iki 100 eurų, tačiau populiariausi ir dažniausiai perkami 20 ir 30 eurų vertės dovanų čekiai. Kaip rodo statistika, maždaug tiek pinigų vienai dovanai vidutiniškai yra linkę skirti lietuviai.
„Be abejo, dovanų čekių daugiausiai nuperkama prieš Kalėdas, nes tokia dovana puiki išeitis, kai sunku nuspręsti, ką dovanoti. Man dar neteko sutikti žmogaus, kuris nemėgtų absoliučiai jokių renginių, tad dovanodamas dovanų čekį gali būti tikras, kad žmogus išsirinks dovaną, kuri jam tikrai patiks, dovanos kelias valandas gero laiko ir gerų emocijų, kurių, matyt, užteks kur kas ilgiau“, – priežastis vardina pašnekovas.