Suknelę pasimatavusi mergina liko siaubingai nusivylusi, nes suknelė atrodė visai nepanaši į parodytą parduotuvės nuotraukose.
Ji nusiuntė parduotuvei piktą žinutę, reikalaudama grąžinti pinigus, ir skundėsi, kad dabar vėl turės iš naujo leistis į varginančias tobulos suknelės paieškas.
Mergina įkėlė nuotraukas, kaip suknelė atrodo parduotuvės puslapyje ant manekeno, ir kaip atrodo ant jos pačios. Iš tiesų, vaizdas labai skyrėsi, trūko daugybės detalių.
Vis dėlto tai buvo didžiulė klaida. Parduotuvės atsakymas buvo paprastas: „Sveiki, jūs apsivilkote išvirkščią suknelę, apsivilkite ją teisingai“.
Šia juokinga istorija būsimoji nuotaka pasidalino feisbuke.
„Prieš dvi savaites gavau savo vestuvinę suknelę. Mane išties nuliūdino jos vaizdas, ir aš nusiunčiau įmonei piktą laišką, norėdama ją grąžinti.
Nusifotografavau apsivilkusi suknelę ir parašiau jiems, kad ji visai nepanaši į tą, kurią užsisakiau.
O šiandien gavau kompanijos atsakymą: „Sveiki, jūs apsivilkote išvirkščią suknelę, apsivilkite ją teisingai“.
Kas galėjo žinoti, kad jie atsiųs išvirkščią suknelę? Suknelė iš tiesų pasirodė esanti labai graži.
Kartais visai nesvarbu, kiek mokslų esame baigę... mus vis tiek trūksta sveikos nuovokos, pavyzdžiui, kaip teisingai apsivilkti drabužius“, – rašė mergina.