Kunigas: bažnyčia turi mokytis iš marketingo specialistų

Kaip pritraukti jaunimą į bažnyčią ir užmegzti su juo dialogą? – klausimas, į kurį atsakymo ieško ne tik Lietuvos, bet ir kitų krikščioniškų šalių dvasininkai. Vyriausio Lietuvos policijos kapeliono, kunigo Algirdo Toliato manymu, Bažnyčios veiksmus, siekiant stiprinti žmogaus ir tikėjimo ryšį, galima drąsiai pavadinti sielos marketingu. Pasak kunigo, dvasininkai, kuriems technologijų ir socialinių tinklų amžiuje dažnai tampa sudėtinga palaikyti ryšį su žmogumi, turėtų pasinaudoti marketingo specialistų sukaupta patirtimi.

Didžiausias dvasininkams – atrasti būdą, kaip prisibelsti į žmogaus širdį.<br>123rf nuotr.
Didžiausias dvasininkams – atrasti būdą, kaip prisibelsti į žmogaus širdį.<br>123rf nuotr.
Algirdas Toliatas.
Algirdas Toliatas.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

Nov 17, 2015, 9:31 AM, atnaujinta Oct 4, 2017, 3:51 AM

Marketingas ir tikėjimas turi nemažai bendro, – teigia marketingo specialistų organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Vilnius‘2015“ pranešimą skaitysiantis A. Toliatas. – Abiejų sričių pagrindinis tikslas – parduoti: marketingo specialistai parduoda prekę ar paslaugą, o tikėjimas – dvasines vertybes. Didžiausias iššūkis mums, dvasininkams – atrasti būdą, kaip prisibelsti į žmogaus širdį. Manau, kad labai nemažai galėtume pasimokyti iš marketingo specialistų, pavyzdžiui, kaip kalbėti su žmogumi jam aktualia kalba, kokiais inovatyviais būdais jį pasiekti“. A. Toliatas priduria, kad šiuolaikinį žmogų kasdien lydi didžiuliai informacijos srautai, tad sudominti nebėra taip paprasta, prireikia kur kas daugiau pastangų, nei anksčiau.

A. Toliatas pripažįsta, kad Bažnyčiai spėti su technologijų amžiaus diktuojamu tempu nėra lengva užduotis. Tiek popiežius, tiek kiti dvasininkai iš įvairių pasaulio vietų vis aktyviau naudojasi socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis, tačiau to nepakanka. Pasitelkiant komunikacijos priemones, reikia mokėti parodyti žmogui, kokią neapčiuopiamą naudą teikia tikėjimas ir kokia jo prasmė.

Pasak kunigo, marketingo specialistams taip pat naudinga pasinaudoti ilgamete krikščionybės patirtimi: „Šventąjį Paulių galima pagrįstai laikyti vienu pirmųjų marketingistų – juk jis krikščionybės, tuo metu dar vietinės religijos, tikėjimą skleidė keliaudamas po Mažąją Aziją ir pasakodamas žmonėms apie tikėjimo teikiamą naudą ir prasmę. Į pelną orientuotiems verslo atstovams patarčiau atsigręžti į bazines vertybes – pasitikėjimą, pagarbą, tikėjimą. Vertybėmis grįstas darbas galbūt neatneš greitų rezultatų, tačiau jie bus ilgalaikiai ir teikiantys didesnį moralinį pasitenkinimą“, – sako A. Toliatas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.