„Marketingas ir tikėjimas turi nemažai bendro, – teigia marketingo specialistų organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Vilnius‘2015“ pranešimą skaitysiantis A. Toliatas. – Abiejų sričių pagrindinis tikslas – parduoti: marketingo specialistai parduoda prekę ar paslaugą, o tikėjimas – dvasines vertybes. Didžiausias iššūkis mums, dvasininkams – atrasti būdą, kaip prisibelsti į žmogaus širdį. Manau, kad labai nemažai galėtume pasimokyti iš marketingo specialistų, pavyzdžiui, kaip kalbėti su žmogumi jam aktualia kalba, kokiais inovatyviais būdais jį pasiekti“. A. Toliatas priduria, kad šiuolaikinį žmogų kasdien lydi didžiuliai informacijos srautai, tad sudominti nebėra taip paprasta, prireikia kur kas daugiau pastangų, nei anksčiau.
A. Toliatas pripažįsta, kad Bažnyčiai spėti su technologijų amžiaus diktuojamu tempu nėra lengva užduotis. Tiek popiežius, tiek kiti dvasininkai iš įvairių pasaulio vietų vis aktyviau naudojasi socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis, tačiau to nepakanka. Pasitelkiant komunikacijos priemones, reikia mokėti parodyti žmogui, kokią neapčiuopiamą naudą teikia tikėjimas ir kokia jo prasmė.
Pasak kunigo, marketingo specialistams taip pat naudinga pasinaudoti ilgamete krikščionybės patirtimi: „Šventąjį Paulių galima pagrįstai laikyti vienu pirmųjų marketingistų – juk jis krikščionybės, tuo metu dar vietinės religijos, tikėjimą skleidė keliaudamas po Mažąją Aziją ir pasakodamas žmonėms apie tikėjimo teikiamą naudą ir prasmę. Į pelną orientuotiems verslo atstovams patarčiau atsigręžti į bazines vertybes – pasitikėjimą, pagarbą, tikėjimą. Vertybėmis grįstas darbas galbūt neatneš greitų rezultatų, tačiau jie bus ilgalaikiai ir teikiantys didesnį moralinį pasitenkinimą“, – sako A. Toliatas.