Kaip suliesėti nesilaikant dietų?

1. Gerkite žaliąją arbatą.

Lrytas.lt pateikia penkiolika gudrybių, padedančių pagerinti medžiagų apykaitą ir numesti nereikalingą vieną kitą kilogramą.<br>123rf
Lrytas.lt pateikia penkiolika gudrybių, padedančių pagerinti medžiagų apykaitą ir numesti nereikalingą vieną kitą kilogramą.<br>123rf
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 25, 2012, 6:19 PM, atnaujinta Mar 15, 2018, 3:38 AM

1. Gerkite žaliąją arbatą.

Ji sumažina insulino išskyrimą ir palaiko cukraus kiekį kraujyje. Tai padeda atsikratyti poodinių riebalų.

2. Užšaldykite saldumynus.

Jei negalite susilaikyti nuo deserto, valgykite šokoladą, saldainius užšaldytus. Juo šaltesni gardumynai, juo mažiau jų suvalgysite.

3. Vartokite kramtomąją gumą.

Geriausiai - mėtinę. Tuomet nekils noras ką nors pastoviai kimšti į burną.

4. „Lieknas“ sumuštinis.

Ant duonos vietoj sviesto užtepkite varškės ar pomidorų padažo. Dešrą pakeiskite virtos vištos gabalėliais. Papuoškite žalumynais.

5. Vietoj majonezo.

Šį itin kaloringą produktą pakeiskite jogurtiniu padažu. Smulkiai supjaustykite 2-3 krapų šakeles, sumaišykite su neriebiu jogurtu, įpilkite 2-3 lašus citrinų sulčių. Sumaišykite ir šiuo mišiniu gardinkite salotas.

6. Gaminkite aštrius patiekalus!

Medžiagos, kurios įeina į aitriosios paprikos, imbiero ir kitų prieskonių sudėtį, pagreitina riebalų sudeginimo procesą.

7. Krimskite migdolus.

Puikus užkandžio variantas! Migdolai naudingi organizmui, skanūs ir greitai nuslopina alkį. Be to, į jų sudėtį įeinantys riebalai ne visiškai įsisavinami. Norma - 30 g. migdolų per dieną.

8. Neatsisakykite skanumynų!

Bet desertais savo gomurį lepinkite iki pietų. Pirmenybę teikite saldumynams iš biskvitinės, mielinės tešlos su daugybe vaisių. Šie gardumynai turi mažiau riebalų nei keksai ar gaminiai iš trapios tešlos su sviestiniu kremu.

9. Nesileiskite sugundomi kvapų.

Vaikščiodami po prekybos centrą, čiulpkite mėtinę karamelę. Gaivinantis aromatas burnoje neutralizuoja gundančius karštos duonos ar keptos mėsos kvapus. Bus lengviau jų nepirkti.

10. Daugiau daržovių.

Pakeiskite įpročius: vietoj garnyro - makaronų, ryžių ir bulvių, prie mėsos ar žuvies vartokite užkeptas arba šviežias daržoves. Tokiu būdu patiekalo kaloringumą sumažinsite mažiausiai 200 kalorijų.

11. Mažiau riebalų.

Gamindami valgį, kaip galima mažiau vartokite riebalų. Pavyzdžiui, mėsą kepkite ant grotelių, bulvytes - orkaitėje, o ne gruzdintuvėje.

12. Mažai kaloringas omletas.

Kiaušinio trynys turi 3 kartus daugiau kalorijų nei baltymas. Mažesnio kaloringumo omletui reikia suplakti 1 kiaušinį ir 3 baltymus. Sumaišykite su 1/2 arbatinio šaukštelio augalinio aliejaus ir stikline mineralinio vandens. Masę išpilkite ant keptuvės ir kepkite omletą ant lėtos ugnies, uždengę dangteliu. Tokio patiekalo kaloringumas - 170 kalorijų.

13. Teisingai vakarieniaukite!

Vietoj makaronų ir keptų bulvių su mėsa suvalgykite lėkštę daržovių sriubos, gabalą užkeptos kalakutienos su salotomis ar vieną virtą bulvę su varške. Prieš miegą - stiklinė kefyro, pagardinta žiupsneliu cinamono.

14. Greipfrutas.

Prieš valgį pasilepinkite puse greipfruto. Tai, viena vertus, nuslopins alkį, kita vertus, šis vaisius suaktyvins riebalų sudeginimą.

15. Masažas - prieš alkį.

Jei vakare pajutote alkį, nepulkite prie šaldytuvo. Apetitą padės nuslopinti masažas: 20 sekundžių spauskite įdubimą tarp nosies ir viršutinės lūpos.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.